Відповідно до цільової Програми підтримки малого і середнього підприємництва Сумської міської територіальної громади на 2022-2024 роки та Порядку використання коштів бюджету Сумської міської територіальної громади для сприяння та підтримки реалізації бізнес-ідей, проведення конкурсу стартапів у Сумській міській територіальній громаді (далі – Порядок), Департамент інспекційної роботи Сумської міської ради здійснює приймання документів для участі в конкурсі стартапів, бізнес-ідей.
Метою Конкурсу є відбір стартапів, інноваційних підприємницьких ідей для реалізації на території Сумської міської територіальної громади (далі – СМТГ), які фінансуватимуться коштом коштів бюджету СМТГ і спрямовані на розвиток суб’єктів малого і середнього підприємництва, їх інвестиційної та інноваційної активності, просування вироблених ними товарів (робіт, послуг), результатів інтелектуальної діяльності на внутрішні і зовнішні ринки.
Передбачена підтримка одного проєкту на суму до 200 тис. грн.
Учасниками Конкурсу можуть бути фізичні особи, громадяни України віком від 18 років, зареєстровані на території СМТГ, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність; фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які планують здійснювати реалізацію стартапу чи бізнес-ідеї на території СМТГ, зареєстровані на території СМТГ та відповідно до Порядку подали відповідний пакет документів.
Для участі у Конкурсі фізичні особи - підприємці та юридичні особи подають наступні документи:
- заява учасника на участь у Конкурсі (додаток 2 до Порядку);
- згода на обробку персональних даних у довільній формі;
- відомості про суб’єкта підприємницької діяльності: чисельність працівників, виробничі потужності, площі та спеціалізації;
- довідку з податкового органу щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів перед бюджетом;
- завірену суб’єктом господарювання копію статуту (для юридичних осіб);
- бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку);
- відомості про всю незначну державну допомогу, отриману протягом останніх трьох років, її форму та мету.
Для участі у Конкурсі фізичні особи подають наступні документи:
- заява учасника на участь у Конкурсі (додаток 1 до Порядку);
- копія паспорта та ідентифікаційного коду, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- згода на обробку персональних даних у довільній формі;
- бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку).
Учасники мають право подати додаткові документи, які можуть вплинути на визначення його переможцем.
Документи приймаються в термін до 1 серпня 2024 року включно за адресою: вул. Британська, 21 кабінет 207 м. Суми, відділ торгівлі, підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів управління дозвільної документації, торгівлі та підприємництва Департаменту інспекційної роботи Сумської міської ради. Роз’яснення можна отримати за телефоном 700-654 або електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.