Відповідно до цільової Програми підтримки малого і середнього підприємництва Сумської МТГ на 2022-2024 роки та Порядку використання коштів бюджету Сумської МТГ для сприяння та підтримки реалізації бізнес-ідей, проведення конкурсу стартапів у Сумській МТГ, Департамент інспекційної роботи організував та провів відповідний Конкурс.
Метою Конкурсу є відбір стартапів, інноваційних підприємницьких ідей для реалізації на території Сумської МТГ, які фінансуватимуться коштом бюджету СМТГ і спрямовані на розвиток підприємництва, інвестиційної та інноваційної активності, просування вироблених ними товарів (робіт, послуг), результатів діяльності на внутрішні й зовнішні ринки.
Заяви на Конкурс приймав Департамент інспекційної роботи протягом 60 днів, всього в Конкурсному відборі взяли участь 6 конкурсантів, які продемонстрували презентації власних бізнес-планів членам Конкурсної Комісії на засіданні 19 серпня.
Переможців Конкурсу визначали за результатами оцінювання бізнес-планів згідно з такими критеріями:
- оригінальність та обґрунтованість бізнес-ідеї;
- очікувана рентабельність на підставі бізнес-плану;
- період окупності;
- кількість робочих місць, які планується створити;
- рівень середньомісячної заробітної плати працівників;
- обсяг надходження до бюджету від сплати податків;
- використання власних коштів в проєкті.
На засіданні Конкурсної Комісії 21 серпня було визначено трьох переможців Конкурсу, які набрали найбільшу кількість балів, а саме:
- ФОП Євгенія ДМІТРОВА, бізнес-план зі створення закладу «Центр підтримки грудного вигодовування «Грудне вигодовування — здоровий старт малюка»;
- ФОП Дмитро ГОРДА, бізнес-план «Проєкт «Кав’ярня мистецтв» (поєднання класичної кав’ярні та художньої галереї);
- ФОП Віталія ГУДИМЕНКО, бізнес-план «Дитячий простір» (Центр, створений на базі укриття, який забезпечує безперервне позашкільне навчання та дозвілля для дітей).
Департамент інспекційної роботи розпочав процес укладання договорів з переможцями Конкурсу задля втілення проєктів у життя, розвитку бізнесу, створення нових робочих місць.