Для компанії, що експортує свої товари чи послуги, сайт є чи не першою точкою контакту з потенційним клієнтом. І саме сайт сьогодні часто формує перше уявлення про ваш бізнес, виконуючи роль офісу, ресепшн, секретаря, кімнати для переговорів та продавця.
Не зважаючи на все це, часто компанії нехтують важливістю свого «віртуального обличчя». Як показує наш досвід, західні компанії, перш за все, ретельно вивчають сайт свого потенційного партнера. І часто саме на основі вражень від сайту приймається рішення про подальшу співпрацю.
Вже 22 червня ми поговоримо про те, як підготувати своє «онлайн-обличчя» для виходу на зарубіжні ринки.
Під час зустрічі ми поговоримо про:
- Як сайт впливає на ефективність угод?
- Як адаптувати сайт для виходу компанії на експорт
- Мінімалізм західних сайтів – чи підходить вам такий шлях?
- Які інструменти просування використовувати на західних ринках?
- Як експерементувати та перевіряти гіпотези просування та продажів?
- Що треба для того, щоб зробити сайт, який продає?
- Як підготувати свій офлайн-офіс для зарубіжних клієнтів?
Дата: 22 червня, 19:00 - 20:30
Місце: м. Київ, Счастье HUB, вул. Паньківська 14.
Участь у заході безкоштовна
Реєстрація обов'язкова.
Виникли запитання або ж потрібна допомога? Зв'яжіться з нами: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., +380 93 931 61 51