Шановні представники бізнесу та фізичні особи, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність!
Відповідно до цільової Програми підтримки підприємництва Сумської міської територіальної громади на 2025-2027 роки та Порядку використання коштів бюджету Сумської міської територіальної громади для сприяння та підтримки реалізації бізнес-ідей, проведення конкурсу стартапів у Сумській міській територіальній громаді (далі – Порядок), Департамент інспекційної роботи оголошує про початок прийому документів для участі в конкурсі стартапів (бізнес-ідей).
Метою Конкурсу є відбір стартапів, інноваційних підприємницьких ідей для реалізації на території Сумської міської територіальної громади (далі – СМТГ), які фінансуватимуться за рахунок коштів бюджету СМТГ і спрямовані на розвиток суб’єктів малого і середнього підприємництва, їх інвестиційної та інноваційної активності, просування вироблених ними товарів (робіт, послуг), результатів інтелектуальної діяльності на внутрішні і зовнішні ринки.
Учасниками Конкурсу є фізичні особи, громадяни України віком від 18 років, зареєстровані на території СМТГ, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність на території СМТГ; фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які планують здійснювати реалізацію стартапу чи бізнес-ідеї на території СМТГ, зареєстровані на території СМТГ та відповідно до Порядку подали відповідний пакет документів.
Для участі у Конкурсі фізичні особи подають наступні документи:
- заява учасника (додаток 1 до Порядку);
- копія паспорта та ідентифікаційного коду, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- згода на обробку персональних даних у довільній формі;
- бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку).
Для участі у Конкурсі фізичні особи-підприємці та юридичні особи подають наступні документи:
- заява учасника (додаток 2 до Порядку);
- згода на обробку персональних даних у довільній формі;
- відомості про суб’єкта підприємницької діяльності: чисельність працівників, виробничі потужності, площі та спеціалізації;
- довідку з податкового органу щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів перед бюджетом;
- завірену суб’єктом господарювання копію статуту (для юридичних осіб);
- бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку);
- відомості про всю незначну державну допомогу, отриману протягом останніх трьох років, її форму та мету.
Учасники мають право подати додаткові документи, які можуть вплинути на визначення його переможцем.
Документи приймаються в термін до 30 червня включно за адресою: м. Суми, вул. Британська, 21, кабінет 315 - відділ торгівлі, підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів Департаменту інспекційної роботи. Роз’яснення можна отримати за телефоном 700-654 або електронною поштою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Умови проведення Конкурсу визначені Порядком, затвердженим рішенням Сумської міської ради від 09 серпня 2023 року № 3995-МР (зі змінами).
- Наказ Сумської міської військової адміністрації від 25.04.2025 № 97-СМВА «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 09.08.2023 № 3995-МР «Про затвердження Порядку використання коштів бюджету Сумської міської територіальної громади для сприяння та підтримки реалізації бізнес-ідей, проведення конкурсу стартапів у Сумській міській територіальній громаді»
- Додаток до наказу