003.jpg

Олександр Лисенко: Вдячний усім, хто підтримав спрямування коштів на житло маленькому жителю нашого міста. ВІДЕО

У Сумах родина з дитиною, яка має рідкісне захворювання, завдяки підтримці та допомозі міської влади і громади придбала житло.

Дата публікації: 2020-06-02
Детальніше...

Олександр Лисенко: Усе, що ми робимо в цьому житті, ми робимо заради дітей! ВІДЕО

У перший день літа, 1 червня, міський голова Олександр ЛИСЕНКО привітав із Міжнародним днем захисту дітей сумських дітлахів, які найбільше потребують турботи та уваги.

Дата публікації: 2020-06-01
Детальніше...

Олександр Лисенко: Над розвитком медицини третинного рівня у Сумах працюємо консолідовано

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО спільно з головою обласної державної адміністрації Романом ГРИЩЕНКОМ проінспектували новий, готовий до експлуатації корпус «В» КНП «Сумська обласна клінічна лікарня», розташований на території Сумської міської ОТГ.

Дата публікації: 2020-05-29
Детальніше...

У Сумах на Трійцю організовують додаткові рейси комунального транспорту

На вихідні, 6–7 червня, КП «Електроавтотранс» вводить додаткові рейси по тролейбусному маршруту №2 у зв’язку із перенесенням квітневої Поминальної неділі на Троїцьку поминальну суботу.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Олександр Лисенко звітуватиме перед містянами в режимі online

Звіт міського голови Олександра ЛИСЕНКА перед територіальною громадою міста Суми відбудеться 18 червня 2020 року.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

У Сумах оголосили конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності

Департамент забезпечення ресурсних платежів оголосив про проведення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки двох об’єктів нерухомості з метою визначення ринкової вартості для приватизації шляхом викупу орендарем..

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Планові відключення світла: що чекає на сумчан

Філія «Сумський міський район електричних мереж» АТ «Сумиобленерго» повідомляє про планові відключення електричної енергії 15–16 червня.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

У Сумах на торги виставили право оренди на земельну ділянку у середмісті

8 липня у Сумах заплановано проведення земельних торгів на право оренди земельної ділянки.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Розриття: аварійні та планові

Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» впродовж робочого тижня оформило три дозволи на проведення земляних робіт.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 4.06.2020)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств з обслуговування житла.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Сумські комунальники ліквідовують наслідки негоди

У Сумах профільні комунальні служби працюють у посиленому режимі, ліквідуючи наслідки учорашньої негоди, яка залишила по собі низку повалених дерев, обірваних дротів та ускладнень з рухом громадського транспорту.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Для жителів Сумської міської ОТГ працюватиме «пряма телефонна лінія» з питань соцзахисту

У середу, 10 червня, у департаменті соціального захисту населення працюватиме «пряма телефонна лінія».

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Погода в Сумах: прогноз на вихідні (6–8 червня)

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з посиланням на обласний центр з гідрометеорології повідомляє, що цими вихідними у Сумах очікуються невеликі дощі та поступове потепління.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

У Сумах Пришибський водозабір тимчасово працюватиме з пониженим тиском

КП «Міськводоканал» інформує, що сьогодні, 5 червня, Пришибська водонасосна станція працюватиме з пониженим тиском через проведення аварійно-ремонтних робіт.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

Розширено перелік фізичних осіб-підприємців, що зможуть отримати «карантинну» допомогу на дітей

Департамент соціального захисту повідомляє, що з 1 червня Урядом внесено ряд змін до законодавчих актів, в результаті чого збільшиться кількість фізичних осіб-підприємців, які зможуть отримати допомогу на дітей до десяти років.

Дата публікації: 2020-06-05
Детальніше...

18 червня – звіт міського голови в режимі онлайн-трансляції

18 червня відбудеться звіт міського голови Олександра ЛИСЕНКА перед Сумською міською об’єднаною територіальною громадою, який проходитиме в режимі онлайн-трансляції на YouTube-каналі міської ради.

8 червня – урочистості з нагоди 100-річчя Івана Кожедуба

8 червня відбудуться урочистості з нагоди 100-річчя з Дня народження льотчика-аса часів Другої світової війни, маршала авіації Івана Кожедуба.

Про засідання Комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків

Засідання Комісії з організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг та проведення ярмарків на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади, з розгляду заяв суб’єктів підприємництва, які надійшли до виконавчого комітету Сумської міської ради з питань розміщення:

- майданчику об’єкту сезонної торгівлі за адресою: м. Суми, вул. Воскресенська, 1;

- майданчику об’єкту сезонної торгівлі у зоні масового відпочинку за адресою: м. Суми, вул. Івана Сірка (біля озера Чеха);

відбудеться 10 червня 2020 року о 15.00 годині у приміщенні за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59.

Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення

05 червня 2020 року були перераховані кошти 15500 громадянам для виплати державної допомоги у зв'язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім'ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім'ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за червень 2020 року (основне нарахування) на загальну суму 23,5 млн. грн.

Виплата допомоги на дітей ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до І та ІІ групи платників єдиного податку, за рахунок коштів, які виділені із фонду боротьби з COVID-19 та її наслідками

04 червня 2020 року були перераховані кошти для виплати 502 громадянам допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої та другої групи платників єдиного податку, за рахунок коштів, які виділені із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-Co-2 та її наслідками на загальну суму 2,4 млн. грн.

Про формування складу конкурсного комітету для визначення осіб, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень

З метою формування складу конкурсного комітету для визначення на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб - підприємців, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування у межах території Сумської міської об’єднаної територіальної громади, виконавчий комітету Сумської міської ради пропонує громадським організаціям надати кандидатуру представника для включення до складу цього комітету.

До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

Для включення до складу конкурсного комітету громадські організації повинні надати перелік членів ГО.

Термін прийому звернень з 03.06.2020 до 12.06.2020.

Звернення надавати на ім’я міського голови за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, 1 поверх, каб. 7 (канцелярія).

Перевірте правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців!

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);

• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;

• які змінили місце проживання;

• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс "Особистий кабінет виборця", розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua.

Для цього в розділі "Перевірити дані у реєстрі" необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 22-00-55, 22-00-50, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

Про розгляд справи №480/3157/20 за позовом ТОВ "ХОРУЖІВ"

У провадженні Сумського окружного адміністративного суду знаходиться справа №480/3157/20 за позовом ТОВ "ХОРУЖІВ" до Сумської міської ради про визнання протиправним і скасування Порядку, а саме визнати протиправним (незаконним) та скасувати Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, затверджений рішенням Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР.

Підготовче судове засідання призначене на "26" травня 2020 р. о 15:30 год, яке відбудеться у відкритому судовому засіданні в приміщенні Сумського окружного адміністративного суду за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 159, зал. 109. Суддя Савицька Н.В.

Телефон довіри Держаудитслужби в Сумській області

В Управлінні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області діє телефон довіри за номером (0542) 68-70-32, за яким можна звертатися зі скаргами, запитаннями та пропозиціями протягом робочого часу.

Також телефон довіри діє:

  • у Державній аудиторській службі України (м. Київ) за номером (044) 425-80-30;
  • у Північно-східному офісі Держаудитслужби (м. Харків) за номером (057) 725-85-24.

Крім того, громадяни можуть звертатися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545.