007.jpg

В Україні стартувала інформаційна кампанія «EUКраїна», мета якої – підвищити обізнаність щодо переваг євроінтеграції та продемонструвати європейські цінності на прикладах щоденного життя українців.

«Євроінтеграція – це про реальні позитивні зміни в житті людей, в які втілюються реформи та зобов’язання Уряду в межах Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом, – коментує старт кампанії Ольга СТЕФАНІШИНА, Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України. – Європейська інтеграція стосується всіх аспектів нашого життя – це краща освіта, більші можливості для українського бізнесу, зручні адміністративні послуги, захищені права споживача, якісні продукти на полицях магазинів. Кожен українець може пришвидшити рух України до ЄС, якщо буде слідувати європейським стандартам та цінностям. Саме тому ми запускаємо нову інформаційну кампанію, аби розповісти українцям, як імплементувати євроінтеграцію в кожен аспект нашого щоденного життя».

Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням: https://association4u.in.ua/

Згідно з дослідженням КМІС, для 46,6% українців євроінтеграція означає зміну якості роботи держави: зручні послуги, повага до громадянина, забезпечення всіляких умов для гідного життя та праці, для 38,1% – це життя за стандартами Євросоюзу: соціальними, економічними та правовими.

Пропонуємо до вашої уваги «Євроінтеграційний дайджест» від комунікаційної команди Офісу Віцепрем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції УкраїниУрядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Комітету Верховної Ради з питань інтеграції України до ЄС.

Це щотижнева добірка матеріалів щодо європейскої інтгерації України: новини, аналітика, проекти, рейтинги, новації законодавства, інтерв'ю, успішні практики та багато іншого.

Ролики виготовлено в межах державної інформаційної кампанії з підвищення обізнаності громадян України щодо європейської інтеграції, ініційованої Офісом Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Кампанія здійснювалася ТОВ «Український інститут розвитку медіа» на замовлення Державного комітету телебачення і радіомовлення України.

В межах Європейського тижня підприємництва в Україні, що є частиною загальноєвропейської кампанії з розвитку малого та середнього бізнесу, сприяння підприємництву та інформування про підтримку ЄС для розвитку приватного сектору, створено інтегрований портал "Карта можливостей для бізнесу".

Європейський Союз підтримує розвиток малого та середнього бізнесу в Україні.

Яскраві ідеї та можливості співпраці пропонують проекти в рамках ініціатив та програм ЄС: EU4Business, COSME, Горизонт 2020.

За допомогою цієї карти можливостей дізнайтесь, як вийти на міжнародні ринки, де знайти фінансові ресурси та як розвинути навички ведення бізнесу і покращити діловий клімат в країні.

Триває прийом матеріалів у рамках третьої хвилі конкурсу журналістських публікацій в регіональних засобах масової інформації.

Представництво Європейського Союзу в Україні запрошує сумчан взяти участь у Програмі візитів до ЄС (EUVP) у 2020 році.

14 березня у Сумах відбудеться тренінг-дискусія «European projects lab for NGOs».

Сумських підприємців, експертів у сфері торгівлі та консалтингу, представників бізнес-асоціацій, бізнес-клубів та торгово-промислової палати, журналістів запрошують на семінар «Участь у європейських торговельних форумах і виставках: можливості для українського бізнесу».

В Україні набув чинності Закон України про зміни до Конституції щодо курсу на вступ до ЄС і НАТО. 

Більшість громадян України підтримують вступ нашої країни до Європейського Союзу. Про це свідчать результати дослідження Центру соціальних та маркетингових досліджень SOCIS.