- Деталі
- Перегляди: 15411
Шановні сумчани!
Згідно із Законом України «Про звернення громадян», Ви можете звернутися до Сумської міської ради та її виконавчих органів із заявою, скаргою чи пропозицією за допомогою електронного звернення.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Згідно з Указом Президента України від 15.05.2017 № 133 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та враховуючи вимоги до доменних імен державних органів в українському сегменті Інтернету, затверджені постановою КМУ від 21.10.2015 № 851, органам місцевого самоврядування, суб’єктам господарювання державного та комунального секторів економіки рекомендовано використовувати для здійснення службового листування виключно електронні поштові скриньки, розміщені на серверах, які перебувають у доменній зоні GOV.UA або UKR.
Використання поштових сервісів російських компаній «Яндекс» та «Mail.ru», щодо яких введені спеціальні обмеження, заборонено.