Всього було розглянуто 32 питання.
На засіданні були розглянуті проекти рішень Сумської міської ради, які пропонуються до розгляду на сесії 30 жовтня 2019 року (в межах напрямків діяльності комісії) та листи від керівників структурних підрозділів Сумської міської ради.
Під час розгляду питань галузі «Охорони здоров’я» були присутні головні лікарі медичних закладів.
Постійною комісією було підтримано виділення коштів з міського бюджету:
- для КНП «Клінічна лікарня № 5» на реконструкцію ліфтів у відділенні харчоблоку та в хірургічному корпусі № 1; на ремонт мереж гарячого водопостачання;
- для КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» для надання медичної допомоги дітям, хворим на окремі види захворювань, які потребують дороговартісного лікування та на виконання першочергових заходів на забезпечення пожежної безпеки;
- для КНП «Цетральна міська клінічна лікарня» на придбання препарату Актілізе в кількості 30 флаконів;
- для КНП «Клінічна лікарня № 4» на поточний ремонт трубопроводу теплопостачання та на ремонт покрівель дахів двох будівель поліклінічного відділення № 1.
Також одноголосно члени постійної комісії підтримали виділення коштів:
- на лікування хворих на хронічну ниркову недостатність методом гемодіалізу;
- на забезпечення препаратами інсуліну хворих на цукровий та нецукровий діабет; на закупівлю реактивів на глікозильований гемоглобін;
- на забезпечення безперебійного проведення туберкулінодіагностики до кінця поточного року;
- на забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами до потреби;
- на забезпечення спеціальним харчуванням та перев’язувальним матеріалом хворого на рідкісну (орфанну) хворобу;
- для забезпечення двох дітей хворих на муковісцидоз необхідними препаратами;
- на оновлення матеріально-технічної бази в лікувальних закладах міста Суми (заміна застарілих ліжок, матрасів, подушок та ковдр);
- для забезпечення комп’ютерною технікою робочого місця лікаря в багатопрофільних лікувальних закладах міста;
- на придбання автомобіля для відділу охорони здоров’я Сумської міської ради.