007.jpg

На засіданні постійної комісії 30 березня 2021 року депутати розглянули одне питання "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 30 листопада 2016 року № 1498-МР «Про Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Суми».

З метою впорядкування відносин використання окремих елементів благоустрою комунальної власності, вдосконалення механізму розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади, забезпечення реалізації визначених законом повноважень органів місцевого самоврядування щодо сприяння розвитку підприємництва, організації місць відпочинку для населення, благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою ресурсів юридичних та фізичних осіб, відповідно до статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про оренду землі», Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 № 244, керуючись статтями 18, 25, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постійною комісією детально опрацьовано та ініційовано розгляд питання "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 30 листопада 2016 року № 1498-МР «Про Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Суми» на чергову сесію Сумської міської ради.

Постійною комісією, зокрема, затверджені правила використання елементів благоустрою комунальної власності та розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.