005.jpg

1395387270_syapak

Дата народження: 6 січня 1964 року у с. Подорожнє Стрийського району Львівської області.

Громадянство: Громадянин України

Освіта: У 1991 році закінчив Івано-Франківський медичний інститут (спеціалізація «Лікувальна справа»).

У 2010 року закінчив Національну академію державного управління при Президентові України, здобув фах магістра державного управління.

У листопаді 2013 року закінчив там же аспірантуру.

Досвід роботи:

У 1991 році закінчив Івано-Франківський медичний інститут (спеціалізація «Лікувальна справа») та ординатуру у Сумському пологовому будинку №2 (нині обласний перинатальний центр), де працював на посаді ургентного лікаря, з 1999 року – на посаді завідувача відділенням.

Депутат Сумської міської ради ІІІ (1998-2002рр.) та ІV (2002-2006рр.) скликань.

Із квітня 2006 року по серпень 2008 року – заступник міського голови м.Суми.

Із вересня 2008 року по лютий 2010 року навчався у Національній академії державного управління при Президентові України, здобув фах магістра державного управління.

Із квітня 2010 року – заступник начальника управління праці та соціального захисту населення міської ради (з 1 жовтня 2010 року – заступник начальника управління з питань надання соціальних послуг).

Із листопада 2010 року по листопад 2013 року – навчання в аспірантурі Національної академії державного управління при Президентові України.

З грудня 2013 по лютий 2014 року - начальник управління документообігу та технічного забезпечення.

З березеня 2014 по вересень 2017 року - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Із вересня 2017 року - призначений на посаду заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету. 

Рішенням Сумської міської ради від 24.06.2020 призначений на посаду заступника міського голови з діяльності виконавчих органів ради з 01.07.2020.

Має більше тридцяти друкованих  наукових праць з державного управління, з них дві монографії у співавторстві.

Телефон приймальні - 700-565

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; mail@smr.gov.ua

Графік проведення особистого прийому громадян

Порядок проведення особистого прийому громадян

Забезпечує організацію здійснення власних повноважень та делегованих повноважень органів виконавчої влади у сферах транспорту та зв’язку, цивільного захисту населення, ліквідації аварійних ситуацій, надання адміністративних та інших публічних послуг, обліку, розподілу та приватизації житла, ведення Державного реєстру виборців, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України.

Безпосередньо відповідає (за належністю) за організацію виконання повноважень, передбачених такими статтями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

Стаття 27

пункт «а», підпункти 1, 4, 7;

пункт «б», підпункт 4;

Стаття 28

пункт «а», підпункти 2, 5, 8;

пункт «б», підпункт 2;

Стаття 29

пункт «а»,  підпункти 2, 3;

Стаття 30

пункт «а», підпункти 1, 2, 4, 71, 10, 101, 102, 12,14, 18;

пункт «б»,  підпункти 1, 2, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13;

Стаття 31

пункт «а», підпункти 4, 12;

Стаття 33

пункт «б», підпункти 6, 13;

Стаття 36

підпункт 3, 4;

Стаття 37;

Стаття 38

частина 1, пункт «а», підпункти 5, 6, 7, 8, 9;

пункт «б», підпункти 2, 3, 5, 7, 8;

частина 2, підпункт 5.

Координує роботу щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на транспортні послуги.

Координує роботу підприємств транспорту і зв’язку, а також надавачів телекомунікаційних послуг.

Сприяє залученню на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності територіальної громади, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту.

Координує роботу з питань затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту, правил користування міським пасажирським транспортом незалежно від форм власності.

Організовує роботу щодо впровадження та порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності.

Організовує роботу по ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, природного та техногенного характеру, стихійного лиха, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення.

Організаційно забезпечує надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг.

Забезпечує контроль та координацію роботи виконавчих органів Сумської міської ради з реалізації державної та формування місцевої політики у сферах: державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, формування та ведення Реєстру мешканців Сумської міської об’єднаної територіальної громади, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання адміністративних та інших публічних послуг.

Затверджує інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є Сумська міська рада відповідно до закону, (за розподілом обов’язків).

Організовує здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території Сумської міської ОТГ незалежно від форм власності.

Засвідчує списки про право приватної власності на житло та на отримання приватизаційних житлових чеків.

Підписує документи на право власності на житлові приміщення.

Підписує ордери на отримання житла.

Організовує збір інформації для ведення єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Бере участь у вирішенні питань проведення виборів та референдумів у межах, визначених законодавством.

Координує роботу та сприяє виконанню покладених на них завдань в межах, визначених чинним законодавством, таких виконавчих органів міської ради, міських підприємств, установ, організацій:

  • відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного та Ковпаківського районів м. Суми;
  • відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг;
  • відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення;
  • управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми»;
  • комунальної установи «Сумська міська рятувально-водолазна служба»;
  • комунального підприємства «Електроавтотранс»;
  • КП «Паркінг»;
  • підприємств транспорту;
  • операторів надання послуг кабельного телебачення та телекомунікаційних послуг.

Координує роботу:

  • комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;
  • міської комісії з питань евакуації;
  • громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті;
  • конкурсного комітету для визначення на конкурсних засадах юридичних та фізичних осіб - підприємців, які можуть виконувати необхідні обсяги перевезень і забезпечувати якість надання послуг з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Суми;
  • комісії з питань роботи міського пасажирського транспорту.

Вирішує питання взаємодії з:

  • підрозділами державної пожежної охорони;
  • Департаментом цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.

Організовує роботу по благоустрою Сумської міської ОТГ, залученню на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підвідомчих підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

Сприяє вирішенню питань енергозбереження в підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.

Сприяє надходженню цільових (у тому числі валютних) коштів відповідно до прийнятого радою положення про ці кошти.

Бере участь у веденні колективних переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) у підвідомчих установах та організаціях.

Вирішує питання взаємодії виконавчих органів міської ради за належністю з відповідними організаціями та установами обласного підпорядкування.

Здійснює організацію виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови (за належністю).

За дорученням міського голови або особи, що виконує його обов’язки, організовує роботу виконавчих органів міської ради за іншими напрямками діяльності.

Декларація про доходи за 2015 рік

Електронна декларація про доходи за 2016 рік

Електронна декларація про доходи за 2017 рік

Електронна декларація про доходи за 2018 рік

Електронна декларація про доходи за 2019 рік