Дата народження: 4 вересня 1988 року в м. Старобільськ Луганської області.
Громадянство: Громадянка України
Освіта: вища
У 2009 році закінчила Академію митної служби України, де отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Право» та здобула кваліфікацію бакалавра права.
У 2010 році закінчила Академію митної служби України, де отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію «юрист» (диплом з відзнакою).
Трудова діяльність:
З серпня 2010 року по квітень 2019 року працювала на посадах провідного та головного спеціаліста-юрисконсульта, завідувача юридичного сектора, головного державного інспектора юридичного відділу Сумської митниці (Сумська митниця Міндоходів та Сумська митниця ДФС).
З квітня 2019 року по лютий 2024 року – на посаді провідного юрисконсульта Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (раніше — Служба автомобільних доріг у Сумській області).
З лютого 2020 року по квітень 2024 року здійснювала індивідуальну адвокатську діяльність.
28 лютого 2024 року рішенням Сумської міської ради № 4478-МР «Про затвердження першого заступника міського голови та заступника міського голови з питань виконавчих органів ради» призначена на посаду заступника міського голови.
19 квітня 2024 року відповідно до розпорядження міського голови № 258-к приступила до виконання обов’язків заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
Телефон приймальні: 700-563
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік проведення особистого прийому громадян
Порядок проведення особистого прийому громадян
Забезпечує організацію здійснення власних повноважень органів місцевого самоврядування та делегованих повноважень органів виконавчої влади з питань архітектури, державно-будівельного контролю, регулювання земельних відносин, управління майном комунальної власності, освіти, надання адміністративних та інших публічних послуг, обліку, розподілу та приватизації житла, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України. Крім того, забезпечує організацію захисту прав та законних інтересів органу місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України.
Безпосередньо відповідає (за належністю) за організацію виконання повноважень, передбачених такими статтями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
Стаття 27,
пункт «а», підпункти 1, 2;
пункт «б», підпункти 1, 3, 4;
Стаття 29,
пункт «а», підпункти 1, 3, 4;
Стаття 30,
пункт «а», підпункти 2, 13;
пункт «б», підпункти 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12;
Стаття 31, пункт «а», підпункти 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10;
пункт «б», підпункти 1, 2, 3, 5, 6;
Стаття 32,
пункт «а», підпункт 1, 2, 3, 4, 6, 11;
пункт «б», підпункти 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10;
Стаття 33,
частина 1, пункт «б», підпункти 3, 4, 5, 8, 9, 10, 13, 15;
Стаття 34,
частина 1, пункт «а», підпункт 2;
Стаття 37;
Стаття 371;
Стаття 38, частина 1, пункт «а», підпункти 2, 3, 4;
пункт «б», підпункти 5, 7, 8;
Стаття 381.
Сприяє роботі по наданню методичної підтримки та юридичного супроводу органів самоорганізації населення, які створюються, а також діючих на території Сумської міської територіальної громади.
Сприяє вирішенню питань енергозбереження в підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.
Організовує роботу виконавчих органів ради по забезпеченню виконання вимог законодавства, у межах наданих повноважень, з питань регулювання земельних відносин.
Організовує підготовку і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення коефіцієнтів до ставки земельного податку, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності Сумської МТГ.
Погоджує проєкти договорів оренди земельних ділянок.
Організовує роботу щодо проведення моніторингу, аналізу та контролю за ефективністю використання земельних ресурсів.
Забезпечує підготовку і подання на затвердження ради відповідних місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, іншої містобудівної документації.
Контролює роботу з питань створення і ведення містобудівного кадастру.
Організовує роботу щодо найменування, перейменування, повернення історичних назв та упорядкування даних про об’єкти адміністративно-територіального устрою Сумської МТГ.
Організовує роботу з питань охорони, реставрації та використання пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових і садибних комплексів, природних заповідників.
Забезпечує здійснення в установленому порядку державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій, зупинення у випадках, передбачених законодавством, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проєктів окремих об’єктів.
Організовує роботу щодо надання (отримання, реєстрація) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Організовує роботу щодо обліку та руху майна комунальної власності, контролю за його збереженням та ефективністю використання.
Організовує підготовку та внесення на розгляд ради пропозицій щодо порядку та умов відчуження комунального майна, проєктів цільових програм приватизації та переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації, організовує виконання цих програм.
Очолює комісію з питань прийняття/передачі об’єктів права державної та комунальної власності, відомчого житлового фонду та об’єктів соціальної інфраструктури.
Організовує роботу щодо проведення моніторингу, аналізу та контролю за ефективністю використання комунального майна.
Організовує роботу по забезпеченню відповідно до законодавства розвитку всіх видів освіти, розвитку і вдосконаленню мережі освітніх закладів усіх форм власності.
Координує роботу закладів дошкільної, початкової, базової середньої, профільної середньої освіти, навчально-виховних закладів, науково-просвітницьких організацій Сумської МТГ.
Вирішує питання правового забезпечення діяльності ради, виконавчого комітету та міського голови.
Координує питання надання безоплатної первинної правничої допомоги.
Організовує роботу щодо приведення у відповідність чинному законодавству України проєктів рішень ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови.
Забезпечує представництво в судах інтересів ради, її виконавчого комітету та міського голови.
Організаційно забезпечує надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центр надання адміністративних послуг.
Забезпечує контроль та координацію роботи виконавчих органів ради з реалізації державної та формування місцевої політики у сферах: державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, формування та ведення Реєстру мешканців Сумської МТГ, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання адміністративних та інших публічних послуг.
Затверджує інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, суб’єктом надання яких є рада відповідно до законодавства.
Організовує здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території Сумської МТГ незалежно від форм власності.
Засвідчує списки про право приватної власності на житло та на отримання приватизаційних житлових чеків.
Підписує документи на право власності на житлові приміщення.
Організовує збір інформації для ведення єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.
Має право підписувати господарські та цивільні договори та угоди, що регулюють господарські та цивільні відносини між Виконавчим комітетом Сумської міської ради та суб’єктами господарювання і фізичними особами, а також додаткові угоди до них.
Спрямовує, координує та контролює роботу таких виконавчих органів ради, підприємств, установ, організацій, закладів:
- Департаменту забезпечення ресурсних платежів;
- Управління комунального майна;
- Управління державного архітектурно-будівельного контролю; Управління освіти і науки;
- правового управління;
- управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми»;
- комунального підприємства «Сумське міське бюро технічної інвентаризації».
Координує роботу:
- адміністративної комісії;
- міжвідомчої комісії для визначення підстав для найменування, перейменування об’єктів адміністративно-територіального устрою, повернення їм історичних назв та присвоєння імен державних та громадських діячів;
- архітектурно-містобудівної ради;
- громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті;
- закладів та установ освіти Сумської МТГ.
Вирішує питання взаємодії з:
- міськрайонним управлінням в м. Сумах та Сумському районі Головного управління Державного кадастру у Сумській області;
- проєктними організаціями будівельного та містобудівного напрямків (незалежно від форм власності);
- науково-дослідними установами архітектурно-будівельного напрямку;
- органами суду, прокуратури, юстиції, Служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, Бюро економічної безпеки України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.
Організовує виконання рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови (за належністю).
Організовує за дорученням міського голови або ради вирішення інших питань, що пов’язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.
Бере безпосередню участь в реалізації державної політики цифрового розвитку, використання електронних інформаційних ресурсів, цифровізації і розвитку інформаційного суспільства, цифрової трансформації та інформаційної інтеграції в Сумській МТГ.
Спрямовує та координує участь підпорядкованих (за належністю) виконавчих органів Сумської міської ради/комунальних підприємств Сумської міської ради у заходах з питань благоустрою Сумської МТГ.
Сприяє надходженню цільових (у тому числі валютних) коштів відповідно до прийнятого радою положення про ці кошти.
Має право накладати (за належністю до компетенції підпорядкованих виконавчих органів) першу резолюцію на вхідній кореспонденції (листи, процесуальні документи та інші), що надходять в паперовій та електронній формах до Сумської міської ради, Виконавчого комітету Сумської міської ради, Сумського міського голови від судових та правоохоронних органів, а також інших державних органів, підприємств, установ, організацій будь-якої форми власності та підпорядкування, громадських об’єднань та громадян.
Вирішує питання взаємодії виконавчих органів ради за належністю з відповідними організаціями та установами обласного підпорядкування.
Має право підписувати документи вихідної кореспонденції, з питань, що належать до компетенції/повноважень виконавчих органів ради та комісій, які координують та контролюють.
За дорученням міського голови або особи, що виконує його обов’язки, організовує роботу виконавчих органів ради за іншими напрямками діяльності.