006.jpg

motrechko

Дата народження: 17 серпня 1971 року у місті Суми.

Громадянство: Громадянка України

Освіта: Вища. У 1995 р. закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка (кваліфікація - вчитель фізичної культури).

У 2008 р. закінчила Харківський національний університет внутрішніх справ за спеціальністю "Правознавство".

У 2012 р. закінчила Харкiвський регiональний iнститут державного управлiння Нацiональної академiї державного управлiння при Президентовi України (магістр державного управління).

У 2016 р. закінчила аспірантуру Харкiвського регiонального iнституту державного управлiння Нацiональної академiї державного управлiння при Президентовi України.

У 2018 р. здобула ступінь кандидата наук з державного управління (спеціальність - місцеве самоврядування).

Досвід роботи:

1989 - 1990 рр. - інструктор-тренер ДЮСШ Червонозоряного рафінадного заводу

1990 р. - 1992 р., 1993 р. - 1995 р. - студент СДПІ ім.А.С. Макаренка

з 1993 р. - завуч ДЮСШ Сумської обласної ради ФСТ «Динамо»

2001 р. - директор СДЮШ Олімпійського резерву Сумської обласної ради ФСТ «Динамо» з хокею на траві

2004 р. по 2007 р. - начальник відділу фізичної культури та спорту Сумської міської ради

2007 р. по  2016 р. - начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Сумської міської ради

2016 р. по 2017 р. - начальник відділу у справах молоді та спорту Сумської міської ради.

27 вересня 2017 р. призначена заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

Депутат Сумської міської ради VI скликання (2010 р. - 2015 р.)

Депутат Сумської обласної ради VIІ скликання (2015 р. - 2020 р.)

Голова екзаменаційної комісії зі спеціальності менеджмент організацій і адміністрування Сумського державного університету

Майстер спорту з дзюдо (1988 р.)

Телефон приймальні - 700-566

Електронна поштаЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Графік проведення особистого прийому громадян

Порядок проведення особистого прийому громадян

Забезпечує організацію здійснення власних повноважень та делегованих повноважень органів виконавчої влади у сферах соціального захисту населення, у тому числі учасників АТО/ООС та їх сімей, сімей з дітьми, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах, контролю за дотриманням законодавства про працю, соціального захисту, фізичної культури та спорту, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України.

Безпосередньо відповідає (за належністю) за організацію виконання повноважень, передбачених такими статтями Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

Стаття 27

пункт «а», підпункти 1, 4, 7, 9;

Стаття 28

пункт «а», підпункт 5;

Стаття 29

пункт «а», підпункти 2, 3;

Стаття 30

пункт «б», підпункти 2, 6;

Стаття 32

пункт «б», підпункти 7, 8, 9;

Стаття 33

пункт «б», підпункт 12;

Стаття 34

Стаття 38

частина 1, пункт «б», підпункт 3;

частина 2, підпункт 1.

Контролює надання соціальної допомоги незахищеним верствам населення.

Організовує здійснення контролю за забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці на підприємствах, в установах та організаціях, а також за якістю проведення атестації робочих місць, за умовами праці та наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу у шкідливих умовах.

Координує роботу щодо моніторингу стану виплати заробітної плати, грошового забезпечення, пенсій, стипендій та інших грошових виплат на підприємствах, установах, організаціях Сумської міської ТГ.

Координує роботу з питань здійснення нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності.

Організовує здійснення контролю за поданням відповідно до закону підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад), інформування населення про потребу підприємств, установ і організацій усіх форм власності у працівниках. Сприяє бронюванню робочих місць для військовозобов’язаних на підприємствах, в установах та організаціях відповідно до законодавства.

Сприяє організації проведення громадських та тимчасових робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час.

Організовує та бере участь у розробці та затвердженні перспективних і поточних територіальних програм та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення.

Координує розробку та реалізацію цільових програм з питань соціального захисту сімей з дітьми, дітей та молоді, що перебувають у складних життєвих обставинах.

Координує роботу щодо забезпечення ліквідації бездоглядності неповнолітніх, вирішення в установленому порядку питань опіки і піклування.

Координує питання вжиття заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та в межах своїх повноважень організовує роботу у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі відповідно до статті 13 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків».

Організовує діяльність заміських оздоровчих закладів, які належать Сумській міській ТГ.

Організовує проведення перепису населення згідно з чинним законодавством.

Організовує роботу по забезпеченню, відповідно до закону, розвитку мережі закладів фізичної культури і спорту усіх форм власності, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, удосконаленню кваліфікації кадрів.

Сприяє роботі громадських та неприбуткових організацій, які діють у сферах фізичної культури і спорту.

Спрямовує, координує та контролює роботу таких виконавчих органів міської ради, міських підприємств, установ, організацій:

  • департаменту соціального захисту населення;
  • управління з питань праці;
  • управління «Служба у справах дітей»;
  • відділу фізичної культури та спорту;
  • Сумського міського центру соціальних служб;
  • комунальної установи «Центр матері та дитини»;
  • комунального оптово-роздрібного підприємства «Дрібнооптовий»;
  • комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня»;
  • комунальної установи «Центр учасників бойових дій»;
  • комунального підприємства «Муніципальний спортивний клуб з хокею на траві «Сумчанка»;
  • комунального підприємства «Муніципальний спортивний клуб «Тенісна академія»;
  • комунального підприємства «Футбольний клуб «Суми»;
  • міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»;
  • комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа з вільної боротьби»;
  • комунального закладу «Спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву ім. В. Голубничого»;
  • комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа єдиноборств»;
  • міського комунального закладу «Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа «Суми»;
  • фізкультурно-спортивних установ, закладів та установ;
  • міської, районних в місті та інших організацій ветеранів України;
  • громадських організацій потерпілих від аварії на Чорнобильській АЕС;
  • громадських організацій, що об’єднують воїнів-інтернаціоналістів, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей;
  • Українського товариства сліпих та Українського товариства глухих;
  • Сумського міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (у межах закріплених обов’язків).

Здійснює керівництво роботою:

  • комісії з питань забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, реалізації державної політики зайнятості населення, створення робочих місць та легалізації;
  • комісії по розгляду питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика;
  • комісії щодо розгляду питань по наданню цільової матеріальної допомоги мешканцям Сумської міської територіальної громади з числа осіб з інвалідністю, що пересуваються за допомогою крісел колісних, для вирішення ними питань, пов՚язаних із проведенням реконструкції житлових будинків (квартир);
  • комісії з розгляду питань по визначенню прав осіб з інвалідністю, які пересуваються на кріслах колісних, на отримання ними цільової грошової компенсації для набуття/заміни ними житла, до якого може бути чи вже забезпечено безперешкодний доступ;
  • комісії по розгляду заяв щодо надання цільової матеріальної допомоги для вирішення питань, пов’язаних з проведенням капітального ремонту власних житлових будинків (квартир) особам, які згідно із законодавством мають право на таку пільгу;
  • комісії з питань присвоєння почесного звання України «Мати-героїня»;
  • комісії по розгляду заяв громадян з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам;
  • комісії з питань надання деяким категоріям громадян окремих видів матеріальної допомоги;
  • комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісти), померли та осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, деяких категорій осіб, які брали участь в Революції Гідності, про виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
  • комісії з питань організації оздоровлення, відпочинку й зайнятості дітей Сумської міської територіальної громади в літній період;
  • комісії з розгляду питань надання грошової допомоги постраждалим чи внутрішньо переміщеним особам;
  • опікунської ради;
  • комісії у справах альтернативної (невійськової) служби;
  • координаційної ради у справах ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю;
  • координаційна ради з питань сімейної політики, протидії домашньому насильству;
  • консультативної ради з питань соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Вирішує питання взаємодії з:

  • міським центром зайнятості населення;
  • управлінням Пенсійного фонду України в Сумській області.

Сприяє діяльності Ради учасників бойових дій та членів сімей загиблих воїнів.

Координує роботу щодо взаємодії (у межах наданих повноважень) з ПАТ «Сумиобленерго», ТОВ «Сумитеплоенерго», Дирекцією «Котельня північного промвузла», КП «Міськводоканал», ПАТ «Сумигаз», ТОВ «СЕРВІСРЕСУРС», ТОВ «А-Муссон», КП «Сумитеплоенерго-централь», КП «Сумижилкомсервіс», ПРБП «Рембуд», ТОВ КК «Коменерго-Суми», ТОВ «Форекс Плюс», ТОВ «КК «ДомКомСуми», ТОВ «Сумитехнобудсервіс» та іншими підприємствами, що надають послуги з управління багатоквартирним будинком.

Організовує роботу по благоустрою Сумської міської ТГ, залученню на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підвідомчих підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.

Сприяє вирішенню питань енергозбереження в підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.

Сприяє надходженню цільових (у тому числі валютних) коштів відповідно до прийнятого радою положення про ці кошти.

Бере участь у веденні колективних переговорів та укладенні територіальних тарифних угод, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) у підвідомчих установах та організаціях.

Вирішує питання взаємодії виконавчих органів міської ради за належністю з відповідними організаціями та установами обласного підпорядкування.

Здійснює організацію виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови (за належністю).

За дорученням міського голови або особи, що виконує його обов’язки, організовує роботу виконавчих органів міської ради за іншими напрямками діяльності.