001.jpg
Сайт працює в тестовому режимі
  1. Погодитися з пропозицією Міністерства економічного розвитку і торгівлі стосовно реалізації пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів (далі - пілотний проект), вартість яких не перевищує суми, визначеної Законами України “Про здійснення державних закупівель” та “Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності”.
  2. Взяти до відома, що під час реалізації пілотного проекту:
    • учасники пілотного проекту проводять електронні закупівлі товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує прозорість результатів закупівель та до складу якої входять центральна база даних, єдиний модуль аукціону та кілька електронних майданчиків (сайтів у Інтернеті), що взаємодіють з центральною базою даних через відкритий програмний інтерфейс (АРI);
    • замовники самостійно приймають рішення щодо участі в пілотному проекті;
    • може проводитися електронний реверсивний аукціон для визначення найкращої ціни товарів;
    • строк реалізації пілотного проекту становить шість місяців з дня набрання чинності цим розпорядженням.
  3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі довести інформацію про реалізацію пілотного проекту до відома замовників шляхом її оприлюднення на своєму офіційному веб-сайті та подати не пізніше ніж через три місяці після завершення його реалізації Кабінетові Міністрів України звіт про результати реалізації пілотного проекту.

 

Докладніше з документом можна ознайомитись на сайті

Управління освіти і науки Сумської міської ради надає інформацію щодо цін на заготівлю овочів на осінньо - зимовий період по дошкільних навчальних закладах (згідно додатку 1). Станом на 01.10.2014 року майже заготовлено картоплю, цибулю, частково буряк, розпочато заготівлю моркви та капусти

Додаток 1

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ (м. Київ)

 

НАКАЗ

 

від 06.08.2009 р.
№ 302
Про затвердження форм державних статистичних спостережень № 1-торги (тендери) та № 1-держзамовлення
 


Відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України "Про державну статистику", ураховуючи положення статей 80, 81 Цивільного кодексу України, підпункту 3 пункту 93 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008р. № 921 (із змінами), згідно з пунктами 12 і 13 Порядку формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. № 266 (із змінами), з метою подальшого вдосконалення державних статистичних спостережень та отримання повної, всебічної й об'єктивної статистичної інформації

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ (м. Київ)

 

НАКАЗ

 

від 19.11.2009 р.
№ 433
Про затвердження Інструкції щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-торги (тендери) (квартальна) "Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
 


Відповідно до статей 4, 14, 18 Закону України "Про державну статистику", підпункту 3 пункту 93 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року N 921 (зі змінами), з метою подальшого вдосконалення державного статистичного спостереження за проведенням процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та отримання повної, всебічної й об'єктивної статистичної інформації

№п/п ПІБ члена комітету Посада Посада в комітеті Контактні телефони
Виконавчий комітет
1 Волонтирець Віктор Мефодійович Заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету Голова 700-563
2 Левенець Михайло Іванович Начальник управління соціально-економічного розвитку Заступник 700-580
3 Коновалова Віра Петрівна Завідувач сектором управління соціально-економічного розвитку Секретар 22-37-56
4 Кисіль Володимир Юрійович Заступник начальника господарського

відділу

Члени комітету  
5 Костенко Ольга Анатоліївна Начальник відділу бухгалтерського обліку

та звітності, головний бухгалтер

6 Пявка Юлія Миколаївна Завідувач сектору обліково-архівної

роботи правового управління

Ковпаківська районна в м. Суми адміністрація
1 Яковенко Микола Іванович Заступник начальника Голова 61-09-15
2 Легеза Вікторія Володимирівна Головний бухгалтер Заступник голови 27-53-55
3 Волобуєв Максим Сергійович Головний спеціаліст, юрисконсульт Секретар 27-43-81
4 Дубицький Олег Сергійович Начальник відділу комунального господарства та благоустрою Члени комітету  
5 Міщенко Світлана Миколаївна Начальник загального відділу
Фінансове управління
1 Скиртач Лариса Анатоліївна Заступник начальника управління Голова 60-71-77
2 Хижняк Валентина Анатоліївна Начальник відділу прогнозування доходів Заступник голови 61-15-49
3 Лата Наталія Григорівна Заступник начальника відділу розрахунків за комунальні послуги Секретар 78-12-96
4 Індило Світлана Миколаївна Начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності Члени комітету  
5 Дорда Оксана Володимирівна Головний спеціаліст відділу фінансів виробничої сфери
Управління майна комунальної власності
1 Щербак Василь Іванович Начальник управління Голова 61-09-70
2 Грищенко Яна Павлівна Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Секретар 67-90-83
3 Бідненко Оксана Григорівна Головний спеціаліст, в.о. головного бухгалтера Члени комітету  
4 Ситник Тетяна Володимирівна Заступник начальника управління
5 Шульженко Світлана Анатоліївна Головний спеціаліст відділу управління, руху, обліку комунального майна та договірних відносин
Управління праці та соціального захисту населення
1 Лисенко Катерина Миколаївна Заступник начальника управління – начальник відділу соціальної допомоги Голова 79-35-83
2 Маринченко Світлана Борисівна Перший заступник начальника управління Заступник голови 60-40-28
3 Панасенко Людмила Іванівна Заступник начальника відділу з бухгалтерського обліку та звітності – заступник головного бухгалтера Секретар 60-40-26
4 Котляр Алла Іванівна Начальник відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці Члени комітету  
5 Литвин Ігор Юрійович Головний спеціаліст сектору організаційно-кадрової та юридичної роботи    
Управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою
1 Сосєдка Світлана Миколаївна Начальник планово-економічного відділу Голова 700-599
2 Янішевський Юрій Вікторович Начальник відділу капітального ремонту Заступник голови 700-593
3 Кишко Анна Іванівна Головний спеціаліст планово-економічного відділу Секретар 700-599
4 Лисовенко Людмила Володимирівна Начальник відділу бухгалтерського обліку Члени комітету  
5 Рубінін Олександр Володимирович Головний спеціаліст відділу по комунальному господарству та благоустрою
6 Рижих Тетяна Василівна Головний спеціаліст відділу житлової політики та експлуа-тації житлового фонду
7 Дамов Євген Олександрович Головний спеціаліст відділу житлової політики та експлуатації житлового фонду
Управління реконструкції та капітального будівництва
1 Шилов Віталій Володимирович Начальник управління Голова 22-55-86
2 Молчанова Марина Володимирівна Начальник інвестиційного відділу Заступник голови 22-55-21
3 Щербатенко Віта Миколаївна Секретар Секретар комітету 22-55-86
4 Колодка Володимир Олексійович Заступник начальника управління Члени комітету  
5 Кошман Людмила Віталіївна Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
6 Маслій Олексій Анатолійович Спеціаліст І категорії відділу технічного нагляду
7 Трофименко Ігор Володимирович Спеціаліст ІІ категорії виробничо-технічного відділу
Управління освіти і науки
1     Голова 32-78-05
2 Ріпа Любов Василівна Заступник начальника управління Заступник голови 32-47-02
3 Сирота Альона Юріївна Спеціаліст централізованої бухгалтерії Секретар 32-77-85
4 Токарева Галина Іванівна Керівник планового відділу централізованої бухгалтерії Члени комітету  
5 Гвозд Валентина Миколаївна Директор Сумської спеціальної школи
6 Комарова Наталія Володимирівна Керівник групи розрахунків з постачальниками та підрядниками
7 Анцибол Ніна Василівна Заступник головного бухгалтера Централізованої бухгалтерії    
Відділ культури та туризму
1 Пєхова Людмила Миколаївна Заступник начальника Голова 77-01-17
2 Мащенко Наталія Василівна Провідний економіст Заступник голови 77-01-16
3 Дудкіна Ганна Володимирівна Заступник головного бухгалтера Секретар 77-01-16
4 Стадниченко Любов Михайлівна Директор міської централізованої бібліотечної системи Члени комітету  
5 Палун Олександр Григорович Директор дитячої музичної школи № 1
Управління охорони здоров'я
1 Братушка Ольга Володимирівна Начальник управління Голова 22-25-85
2 Кукса Олександра Іванівна Головний бухгалтер Заступник голови 22-47-70
3 Отрощенко Олександр Миколайович Економіст ІІ категорії Секретар 22-16-42
4 Крючковенко Олександр Іванович Головний лікар КУ «СМСШМД» Члени комітету  
5 Кравцов Дмитро Вікторович Головний лікар КУ «СМПБ №1»