- Деталі
- Перегляди: 5592
Запит цінових пропозицій
Запит цінових пропозицій
1. Замовник:
1.1. Найменування: Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890
1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35212051025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 820172.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник директора департаменту – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
377 370,00 (триста сімдесят сім тисяч триста сімдесят гривень 00 копійок)
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:
http://smr.gov.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів, ДК 021:2015 – 80411000-8 Послуги автошкіл
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри
Лот 1 - навчання водіїв категорії «ВС» (42 чол.);
Лот 2 - навчання водіїв категорії «D» (42 чол.)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням навчального закладу на території м.Суми
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: липень-листопад 2016 року
5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).
7.2. Cтрок: 06.06.2016 12:00
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.
8.2. Дата: 06.06.2016
8.3. Час: 14:00
9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28
10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко
ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів
Запит цінових пропозицій
Запит цінових пропозицій
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890
1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник начальника управління – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
455 430,00 (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 00 копійок)
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:
http://meria.sumy.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 86.10.1Послуги лікувальних закладів, ДК 021:2015 – 85111000 Послуги лікувальних закладів
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри
Лот 1 - для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями серцево-судинної системи у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 19 путівок;
Лот 2 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями опорно-рухового апарату у Західному регіоні України (18 днів) – 1 путівка;
Лот 3 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями опорно-рухового апарату у Південному регіоні України (18 днів) – 3 путівки;
Лот 4 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями неврологічного профілю у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 12 путівок;
Лот 5 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями неврологічного профілю у Західному регіоні України (18 днів) – 26 путівок;
Лот 6 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів дихання у Південному регіоні України (18 днів) – 4 путівки;
Лот 7 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями урології у Західному регіоні України (18 днів) – 3 путівки;
Лот 8 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів травлення у Західному регіоні України (18 днів) – 17 путівок;
Лот 9 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів травлення у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 9 путівок.
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням санаторно-курортного закладу на території України
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: травень-вересень 2016 року
5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).
7.2. Cтрок: 12.04.2016 12:00
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.
8.2. Дата: 12.04.2016
8.3. Час: 14:00
9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28
10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко
ДК 016:2010 – 86.10.1Послуги лікувальних закладів
Запит цінових пропозицій
Запит цінових пропозицій
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890
1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник начальника управління – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
332 590,00 (триста тридцять дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок)
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:
http://meria.sumy.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів, ДК 021:2015 – 80411000-8 Послуги автошкіл
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри
Лот 1 - навчання водіїв категорії «ВС» (34 чол.);
Лот 2 - навчання водіїв категорії «ДД1» (30 чол.)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням навчального закладу на території м.Суми
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: травень-листопад 2016 року
5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).
7.2. Cтрок: 13.04.2016 12:00
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.
8.2. Дата: 13.04.2016
8.3. Час: 14:00
9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28
10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко
ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів
Запит цінових пропозицій
№ оголошення 060331 № бюлетеня 41 (01.03.2016) від 01.03.2016
Запит цінових пропозицій
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890
1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лисенко Катерина Миколаївна, заступник начальника управління – начальник відділу соціальної допомоги – голова комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-44-76, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
200 000,00 (двісті тисяч гривень 00 копійок)
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:
http://meria.sumy.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри Додаток 2 Інструкції торгів для процедури закупівлі
Лот 1 - 26.20.13-00.00 Машини автоматичного обробляння інформації цифрові, що мають в одному корпусі принаймні центральний блок обробляння інформації, пристрої введення та виведення, комбіновані чи ні (30213000-5 Персональні комп’ютери);
Лот 2 - 26.20.16-40.00 Принтери, копіювальні та факсимільні апарати, які можна під єднати до автоматичних машин для обробляння даних або до мережі (30232110-8 Лазерні принтери);
Лот 3 - 26.20.18-00.00 Пристрої, що виконують дві чи більше з таких функцій: друкування, сканування, копіювання, факсимільний зв'язок ( 30232000-4 Периферійне обладнання)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: березень-квітень 2016 року
5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).
7.2. Cтрок: 17.03.2016 12:00
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.
8.2. Дата: 17.03.2016
8.3. Час: 14:00
9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-26
10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Голова комітету з конкурсних торгів К.М.Лисенко
26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них
Запит цінових пропозицій
1. Замовник:
1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890
1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35217068025712, 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лисенко Катерина Миколаївна, заступник начальника управління – начальник відділу соціальної допомоги – голова комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 32-79-05, факс (0542) 32-68-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:
219 619,00 (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 00 копійок)
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:
http://meria.sumy.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 26.20.1 - машини обчислювальні, частини та приладдя до них
4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри
лот 1 - 26.20.13-00.00 Машини автоматичного обробляння інформації цифрові, що мають в одному корпусі принаймні центральний блок обробляння інформації, пристрої введення та виведення, комбіновані чи ні (персональний комп’ютер на базі процесора AMD A10-6800K, персональний комп’ютер на базі процесора AMD A4-7300)
лот 2 - 26.20.16-40.00 Принтери, копіювальні та факсимільні апарати, які можна під'єднати до автоматичних машин для обробляння даних або до мережі (копіювальний апарат А4 Canon iR-1133, копіювальний апарат А3 Canon iR-2520)
4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035
4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: вересень - листопад 2015 року
5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»
6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).
7.2. Cтрок: 08.09.2015 12:00
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.
8.2. Дата: 08.09.2015
8.3. Час: 14:00
9. Додаткова інформація:
10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
Голова комітету з конкурсних торгів К.М.Лисенко
- Деталі
- Перегляди: 3048
Запит цінових пропозицій
1 | Замовник: |
1.1. | Найменування: Управління освіти і науки Сумської міської ради |
1.2. | Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02147894 |
1.3. | Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035 |
1.4. | Реєстраційний рахунок замовника: 35425101024804, 35424102024804, 35415003024804, 35412006024804, 35420106024804 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО 837013 |
1.5. | Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Шамрай Алла Володимирівна – заступник начальника управління освіти і науки Сумської міської ради, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, тел.: (0542) 32-47-02; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
1.6. | Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Управління освіти і науки Сумської міської ради , ідентифікаційний код ЄДРПОУ 02147894 |
2 | Фінансування закупівлі: |
2.1. | Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет |
3. | Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua |
4. | Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): -. |
5. | Інформація про предмет закупівлі: |
5.1. | Найменування предмета закупівлі: «26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них» |
5.2. | Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: 3лоти |
5.3. | Строк поставки товарів або надання послуг: ІІ півріччя 2014року |
6. | Основні умови договору: згідно з ст. 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VІІ. |
7. | Строк дії цінових пропозицій: 120 діб |
8. | Подання цінових пропозицій: |
8.1. | Місце та спосіб подання: кімната 426, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою) |
8.2. | Строк: 12.08.2014 до 09 год. 00 хв. |
9. | Розкриття цінових пропозицій: |
9.1. | Місце: вул. Харківська, 35, кімната 408, м. Суми, 40035 |
9.2. | Дата: 12.08.2014 |
9.3. | Час: 10 год. 00 хв. |
10. | Додаткова інформація: з питань отримання додаткової інформації звертатися до – Косенко Наталії Петрівни за тел.: (0542) 32-61-13, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
- Деталі
- Перегляди: 8656