006.jpg

Запит цінових пропозицій

 Запит цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890

1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35212051025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 820172.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник директора департаменту – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:

377 370,00 (триста сімдесят сім тисяч триста сімдесят гривень 00 копійок)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:

http://smr.gov.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів, ДК 021:2015 – 80411000-8 Послуги автошкіл

4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри

Лот 1 - навчання водіїв категорії «ВС» (42 чол.);

Лот 2 - навчання водіїв категорії «D» (42 чол.)

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням навчального закладу на території м.Суми

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: липень-листопад 2016 року

5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів

7. Подання цінових пропозицій:

7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).

7.2. Cтрок: 06.06.2016 12:00

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.

8.2. Дата: 06.06.2016

8.3. Час: 14:00

9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

 Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко

ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів

 

Запит цінових пропозицій

 Запит цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890

1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник начальника управління – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:

455 430,00 (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 00 копійок)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:

http://meria.sumy.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 86.10.1Послуги лікувальних закладів, ДК 021:2015 – 85111000 Послуги лікувальних закладів

4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри

Лот 1 - для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями серцево-судинної системи у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 19 путівок;

Лот 2 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями опорно-рухового апарату у Західному регіоні України (18 днів) – 1 путівка;

Лот 3 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями опорно-рухового апарату у Південному регіоні України (18 днів) – 3 путівки;

Лот 4 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями неврологічного профілю у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 12 путівок;

Лот 5 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями неврологічного профілю у Західному регіоні України (18 днів) – 26 путівок;

Лот 6 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів дихання у Південному регіоні України (18 днів) – 4 путівки;

Лот 7 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями урології у Західному регіоні України (18 днів) – 3 путівки;

Лот 8 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів травлення у Західному регіоні України (18 днів) – 17 путівок;

Лот 9 -для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що віднесені до 1 категорії і є інвалідами, з захворюваннями органів травлення у Північно-східному регіоні України (18 днів) – 9 путівок.

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням санаторно-курортного закладу на території України

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: травень-вересень 2016 року

5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів

7. Подання цінових пропозицій:

7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).

7.2. Cтрок: 12.04.2016 12:00

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.

8.2. Дата: 12.04.2016

8.3. Час: 14:00

9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

 Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко

 

ДК 016:2010 – 86.10.1Послуги лікувальних закладів

 

Запит цінових пропозицій

 Запит цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890

1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Маринченко Світлана Борисівна, перший заступник начальника управління – заступник голови комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-40-28, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:

332 590,00 (триста тридцять дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 00 копійок)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:

http://meria.sumy.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів, ДК 021:2015 – 80411000-8 Послуги автошкіл

4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри

Лот 1 - навчання водіїв категорії «ВС» (34 чол.);

Лот 2 - навчання водіїв категорії «ДД1» (30 чол.)

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: за місцезнаходженням навчального закладу на території м.Суми

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: травень-листопад 2016 року

5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів

7. Подання цінових пропозицій:

7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).

7.2. Cтрок: 13.04.2016 12:00

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.

8.2. Дата: 13.04.2016

8.3. Час: 14:00

9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-28

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

 Заступник голови комітету з конкурсних торгів С.Б.Маринченко

 

ДК 016:2010 – 85.53.1Послуги шкіл щодо навчання водінню транспортних засобів

 

Запит цінових пропозицій

№ оголошення 060331 № бюлетеня 41 (01.03.2016) від 01.03.2016

 Запит цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890

1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лисенко Катерина Миколаївна, заступник начальника управління – начальник відділу соціальної допомоги – голова комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 60-44-76, факс (0542) 60-45-59, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:

200 000,00 (двісті тисяч гривень 00 копійок)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:

http://meria.sumy.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя

4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри Додаток 2 Інструкції торгів для процедури закупівлі

Лот 1 - 26.20.13-00.00 Машини автоматичного обробляння інформації цифрові, що мають в одному корпусі принаймні центральний блок обробляння інформації, пристрої введення та виведення, комбіновані чи ні (30213000-5 Персональні комп’ютери);

Лот 2 - 26.20.16-40.00 Принтери, копіювальні та факсимільні апарати, які можна під єднати до автоматичних машин для обробляння даних або до мережі (30232110-8 Лазерні принтери);

Лот 3 - 26.20.18-00.00 Пристрої, що виконують дві чи більше з таких функцій: друкування, сканування, копіювання, факсимільний зв'язок ( 30232000-4 Периферійне обладнання)

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: березень-квітень 2016 року

5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів

7. Подання цінових пропозицій:

7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).

7.2. Cтрок: 17.03.2016 12:00

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.

8.2. Дата: 17.03.2016

8.3. Час: 14:00

9. Додаткова інформація: телефон для довідок (0542)60-40-26

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

 Голова комітету з конкурсних торгів К.М.Лисенко

 

26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них

 

Запит цінових пропозицій

1. Замовник:

1.1. Найменування: Управління соціального захисту населення Сумської міської ради

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26440890

1.3. Місцезнаходження: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35217068025712, 35420101025712 в ГУДКСУ в Сумській області м. Суми, МФО банку 837013.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Лисенко Катерина Миколаївна, заступник начальника управління – начальник відділу соціальної допомоги – голова комітету з конкурсних торгів, тел.: (0542) 32-79-05, факс (0542) 32-68-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі:

219 619,00 (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 00 копійок)

3. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю:

http://meria.sumy.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 26.20.1 - машини обчислювальні, частини та приладдя до них

4.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри

лот 1 - 26.20.13-00.00 Машини автоматичного обробляння інформації цифрові, що мають в одному корпусі принаймні центральний блок обробляння інформації, пристрої введення та виведення, комбіновані чи ні (персональний комп’ютер на базі процесора AMD A10-6800K, персональний комп’ютер на базі процесора AMD A4-7300)

лот 2 - 26.20.16-40.00 Принтери, копіювальні та факсимільні апарати, які можна під'єднати до автоматичних машин для обробляння даних або до мережі (копіювальний апарат А4 Canon iR-1133, копіювальний апарат А3 Canon iR-2520)

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: вул. Харківська, 35, м. Суми, 40035

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: вересень - листопад 2015 року

5. Основні умови договору: відповідно до вимог статті 40 Закону «Про здійснення державних закупівель»

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів

7. Подання цінових пропозицій:

7.1. Місце та спосіб: кімната 303, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035, (особисто або поштою).

7.2. Cтрок: 08.09.2015 12:00

8. Розкриття цінових пропозицій:

8.1. Місце: кімната 307, вул. Харківська,35, м. Суми, 40035.

8.2. Дата: 08.09.2015

8.3. Час: 14:00

9. Додаткова інформація:

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Голова комітету з конкурсних торгів К.М.Лисенко

 

26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них