001.jpg

- начальник відділу дозвільних та реєстраційних процедур (тимчасова посада)

Вимоги до кандидата згідно з чинним законодавством: повна вища освіта відповідного професійного спрямування (будівництво та архітектура або право) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,спеціаліста; володіння державною мовою, володіння ПК.

Стаж роботи за фахом на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3 років.

- головний спеціаліст

Вимоги до кандидата: повна вища освіта в галузі управління проектами за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; володіння державною мовою, володіння іноземною мовою (будь-яка з перелічених: англійська, польська, німецька), володіння ПК.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

- головний спеціаліст відділу здійснення заходів державного архітектурно-будівельного контролю

Вимоги до кандидата згідно з чинним законодавством: повна вища освіта відповідного професійного спрямування (будівництво та архітектура або право) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра,спеціаліста; володіння державною мовою, володіння ПК.

Стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 3 року або в інших сферах за фахом, не менше 5 років.

- провідний спеціаліст відділу прийняття рішень управління надання державної соціальної допомоги

Вимоги до кандидатів: вища освіта другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Економіка підприємства», «Фінанси», «Право»; володіння державною мовою; впевнений користувач персональним комп’ютером із програмним забезпеченням Microsoft Word, Excel, а також тверді навички користування офісною технікою.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

- спеціаліст І категорії відділу прийняття рішень управління надання державної соціальної допомоги

Вимоги до кандидатів: вища освіта другого (магістерського) рівня або першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Економіка підприємства», «Фінанси», «Право»; володіння державною мовою; впевнений користувач персональним комп’ютером із програмним забезпеченням Microsoft Word, Excel, а також тверді навички користування офісною технікою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) чи стаж роботи в інших сферах не менше ніж 1 рік. 

- спеціаліст І категорії відділу прийому громадян управління надання державної соціальної допомоги (тимчасова посада)

Вимоги до кандидатів: вища освіта другого (магістерського) рівня або першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Економіка підприємства», «Фінанси», «Право»; володіння державною мовою; впевнений користувач персональним комп’ютером із програмним забезпеченням Microsoft Word, Excel, а також тверді навички користування офісною технікою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) чи стаж роботи в інших сферах не менше ніж 1 рік.

- спеціаліст І категорії відділу прийому громадян управління надання державної соціальної допомоги

Вимоги до кандидатів: вища освіта другого (магістерського) рівня або першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Економіка підприємства», «Фінанси», «Право»; володіння державною мовою; впевнений користувач персональним комп’ютером із програмним забезпеченням Microsoft Word, Excel, а також тверді навички користування офісною технікою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) чи стаж роботи в інших сферах не менше ніж 1 рік.

- головний спеціаліст – юрисконсульт (тимчасово, на час відпустки для догляду за дитиною штатного працівника)

Вимоги до кандидата згідно з чинним законодавством: повна вища освіта зі спеціальністю «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра; володіння державною мовою, володіння ПК.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

- спеціаліст І категорії планового відділу

Вимоги до кандидатів: базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, володіння державною мовою, володіння ПК.

Без вимог до стажу роботи.

Склад
комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Сумської міської ради

Баранов Андрій Володимирович

секретар міської ради, голова комісії

Пак Степан Якович

заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету, заступник голови комісії

Азарова Ольга Валентинівна

головний спеціаліст сектору кадрового забезпечення відділу організаційно-кадрової роботи, секретар комісії

Члени комісії:

Антоненко Андрій Геннадійович

начальник відділу організаційно-кадрової роботи

Бойко Віра Григорівна

начальник управління публічної політики департаменту комунікацій та інформаційної політики

Комаров Юрій Вікторович

помічник міського голови

Пявка Юлія Миколаївна

завідувач сектор обліково-інформаційної роботи правового управління (голова профспілкової організації виконавчого комітету Сумської міської ради)

 Чайченко Олег Володимирович

начальник правового управління

Розпорядження міського голови від 24.11.2017 р. №418-к «Про склад комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Сумської міської ради»