006.jpg

Склад адміністративної комісії (станом на 09.09.2019)

Галицький Максим Олегович заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії
Голопьоров
Руслан Володимирович
начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради, заступник голови комісії
Брязкун Григорій Вікторович головний спеціаліст відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Сумської міської ради, заступник голови комісії
Качанова
Олена Миколаївна
завідувач сектору з питань забезпечення роботи адміністративної комісії Сумської міської ради, відповідальний секретар адміністративної комісії
Члени комісії
Васюра Наталія Олексіївна головний спеціаліст сектору з питань забезпечення роботи адміністративної комісії Сумської міської ради
Даценко Галина Володимирівна заступник начальника відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради
Гетьманська
Ірина Вікторівна
старший інспектор відділу превенції Сумського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Сумській області, майор поліції (за згодою)
Горєва Євгенія Юріївна начальник відділу правового забезпечення, договірної, дозвільної документації та супроводу адміністративної практики управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Сумської міської ради
Занченко Анатолій Геннадійович начальник управління з питань праці Сумської міської ради
Коренев
Іван Вікторович
начальник управління благоустрою департаменту інфраструктури міста Суми Сумської міської ради
Кривцов
Андрій Володимирович
начальник управління архітектури та містобудування Сумської міської ради - головний архітектор
Манжара
Оксана Леонідівна
головний спеціаліст сектору з питань забезпечення роботи адміністративної комісії Сумської міської ради
Черкашин
Антоній Михайлович
старший інспектор відділу безпеки дорожнього руху УПП в Сумській області, капітан поліції

Сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії: вул. Горького, 21, каб. № 208, ІІ поверх, тел. 700-666, e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., завідувач сектору - Качанова Олена Миколаївна

ДОДАТОК

до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради

від 15.01.2019 № 22


ПОЛОЖЕННЯ
про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Сумської міської ради

І. Загальні положення

1.1. Адміністративна комісія - це колегіальний орган, який утворюється при виконавчому комітеті міської ради для розгляду і вирішення справ про адміністративні правопорушення, за винятком справ, віднесених Кодексом України про адміністративні правопорушення до відання інших органів (посадових осіб).

1.2. Розгляд і вирішення справ в адміністративній комісії має сприяти вихованню громадян у дусі точного і неухильного додержання законів, правил співжиття й чесного ставлення до державного і громадського обов'язку, поваги до прав, честі й гідності громадян, а також запобіганню вчиненню нових правопорушень як самими правопорушниками, так й іншими особами.

Відповідно до рішень виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.04.2014 № 163 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», № 326 від 15.07.2014 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.04.2014 № 163 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», адміністративна комісія працює у складі 12 чоловік.

За 12 місяців 2014 року проведено – 46 засідань адміністративної комісії. Засідання проводились по понеділках. Розглянуто 1593 справу, з них попереджено – 52 особи, що складає 3.2 % від загальної кількості розглянутих справ. Закрито 66 справ відповідно до статей 22, 247 КУпАП. Накладено штрафів на 1473 осіб на суму 674.6 тис.грн. Фактично надійшло до бюджету 343.5 тис. грн. Передано 1105 справ до державної виконавчої служби для проведення примусового стягнення штрафів на суму 506.1 тис.грн, з них стягнуто 70.4 тис. грн., що складає 13.9 %.

Інформація щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення структурними підрозділами за 12 місяців 2014 року

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 20.08.2013 №406 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», затверджений склад адміністративної комісії, яка працює у складі 12 чоловік.

Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про адміністративну комісію та іншими законодавчими актами України, а також рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність, запобігання правопорушень, виховання громадян у дусі додержання законів.

Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її у відповідності з законодавством, виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.09.2012 р. №520 «Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», адміністративна комісія працює у складі 13 чоловік.

Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про адміністративну комісію та іншими законодавчими актами України, а також рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність, запобігання правопорушень, виховання громадян у дусі додержання законів.

За 11 місяців 2012 року проведено – 42 засідання адміністративної комісії. Засідання проводились щопонеділка. Протягом 11 місяців розглянуто 3355 справ, з них попереджено – 88 осіб, 60 справ закрито відповідно до статей 22, 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Накладено штрафів на 3207 осіб на суму 1 750 706  грн. Фактично надійшло до бюджету 387.4 тис. грн. (таблиця додається)

ПЕРЕЛІК
порушень, за які настає відповідальність згідно зі статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення

№ п/п Найменування порушень Одиниця виміру Суми штрафів для
Фізичних осіб, грн Юридичних осіб, грн
1 Самовільне (без дозволу) виконання земляних робіт або підготовчих робіт Один об`єкт 340-1360 850-1700
2 Несвоєчасне закриття або продовження дозволів на проведення земляних робіт Один об`єкт 340-1360 850-1700
3 Самовільне розміщення або розміщення в невідведених для цього місцях побутових вагончиків, контейнерів, ємкостей, інвентарю, пристроїв, механізмів, транспортних засобів та їх елементів, будівельних матеріалів і конструкцій Один об`єкт 340-1360 850-1700
4 Пошкодження інженерно-технічних комунікацій Один об`єкт 340-1360 850-1700
5 Несвоєчасне вивезення матеріалів, будівельних відходів та сміття від розбирання будівель та споруд Один об`єкт 340-1360 850-1700
6 Залишення без нагляду об`єктів незавершеного будівництва, реконструкції, ремонту Один об`єкт 340-1360 850-1700
7 Несвоєчасне виконання робіт по відновленню благоустрою після земляних робіт Один об`єкт 340-1360 850-1700
8 Викидання через вікна, з балконів будівельних відходів та сміття Один об`єкт 340-1360 850-1700
9 Проведення ремонтних робіт на фасадах будинків без застосування захисної сітки Один об`єкт 340-1360 850-1700
10 Самовільне перекриття проїжджої частини вулиці Один об`єкт 340-1360 850-1700
12 Порушення в утриманні території та забезпечення належного санітарного стану Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.1 Захаращення та несвоєчасне прибирання території від побутового, будівельного сміття та відходів виробництва, снігу, криги, піску, скошеної трави, листя, деревини, гілля, винесення транспортними засобами на дорогу ґрунту, піску чи інших залишків будматеріалів, мийка автомобілів у не відведених місцях. Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.2 Несвоєчасне очищення або вивезення вмісту контейнерів урн, (або їх відсутність), сміттєзбірників Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.3 Несвоєчасне прибирання дорожнього покриття, залізничних колій (у межах відведених територій), паркових зон та зон відпочинку, пляжів, берегової смуги водоймищ Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.4 Захоронення або виливання на землю використаних матеріалів, відходів виробництва, побутового і будівельного сміття, розчинів, сумішей бетону, розчинників та різних екологічно отруйних речовин, сполук Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.5 Накопичення на дорозі розчинів, сумішей ґрунту, різних матеріалів, побутового сміття та різних відходів виробництва. Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.6 Спалювання листя, трави, бур`яну, гілля, деревини, відходів виробництва, побутового сміття в межах міста Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.7 Несвоєчасне усунення порослі з будівель, споруд, конструкцій, лунок дерев Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.8 Несвоєчасне знищення бур`янів та об`єктів рослинного карантину на прилеглих та закріплених територіях Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.9 Несвоєчасне зрізання та вивезення сухих гілок, дерев, викорчування пнів та їх вивезення Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.10 Несвоєчасне усунення розриттів та відновлення порушених елементів благоустрою Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.11 Складання на прибудинкових територіях будівельних відходів та сміття, товару та вільної тари Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.12 Відсутність договору на вивіз сміття Один об`єкт 340-1360 850-1700
12.13 Відсутність договору на захоронення сміття Один об`єкт 340-1360 850-1700
13 Порушення вимог при розміщенні архітектурних малих форм, рекламоносіїв, елементів зовнішнього благоустрою Один об`єкт 340-1360 850-1700
13.1 Розміщення торговельних лотків, столиків, мольбертів, візків, автомобілів Один об`єкт 340-1360 850-1700
13.2 Встановлення торшерів, декоративних стінок, огорожі, ваз, лав, тощо Один об`єкт 340-1360 850-1700
14 Порушення у розміщенні об`єктів зовнішньої реклами Один об`єкт 340-1360 850-1700
14.1 Самовільне встановлення будь-яких стендів, плакатів, панно, екранів, тумб, вивісок, покажчиків, транспарантів, тролів, зонтів, повітряних куль Один об`єкт 340-1360 850-1700
14.2 Розклеювання оголошень у не відведених для цього місцях Один об`єкт 340-1360 850-1700
14.3 Самовільне (без дозволу) встановлення (монтаж) рекламоносіїв Один об`єкт 340-1360 850-1700

Організацію виконання завдання адміністративної комісії забезпечує сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії у складі 2 осіб.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.08.11 р. №506 «Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», затверджений склад адміністративної комісії, яка працює у складі 11 чоловік.

Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про адміністративну комісію та іншими законодавчими актами України, а також рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність, запобігання правопорушень, виховання громадян у дусі додержання законів.

Відповідно до рішень виконавчого комітету Сумської міської ради від 07.12.10 р. № 812 «Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», адміністративна комісія працює у складі 11 чоловік.

За 2010 рік проведено 41 засідання. Засідання проводились щопонеділка. Розглянуто 3316 справ. Попереджено 243 чол., що становить 7.4% від загальної кількості розглянутих справ.

Фактично надійшло до бюджету 1416123 грн., що в порівнянні за аналогічний період минулого року (430.0 грн.).

Про аналіз роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради за 2009 рік Відповідно до рішень виконавчого комітету Сумської міської ради від 01.07.08 р. № 311 «Про затвердження складу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», адміністративна комісія працює у складі 13 чоловік.За 2009 рік проведено – 42 засідання. Засідання проводились щопонеділка. Розглянуто 4316 справ. Попереджено 667 чоловік, що становить 15.5 % від загальної кількості розглянутих справ.Фактично надійшло до бюджету 430 000 тис.грн. Передано 1735 справ до виконавчої служби на суму 88485 грн., з них стягнуто 68665 грн., що складає 77.6 %.