Надрукувати
Перегляди: 2097

Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 20.08.2013 №406 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», затверджений склад адміністративної комісії, яка працює у складі 12 чоловік.

Адміністративна комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Положенням про адміністративну комісію та іншими законодавчими актами України, а також рішеннями обласної, міської ради та виконавчого комітету, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність, запобігання правопорушень, виховання громадян у дусі додержання законів.

Адміністративна комісія забезпечує своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її у відповідності з законодавством, виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень.

Так за 12 місяців 2013 року проведено 47 засідань адміністративної комісії. Засідання проводились по понеділках. Протягом 12 місяців розглянуто 3218 справ. Попереджено 92 особи, що становить 2,9% від загальної кількості розглянутих справ. Закрито справ відповідно до статті 22 КУпАП за малозначністю 13 справ, 30 справ закрито відповідно до статті 247 КУпАП за відсутність і складу адміністративного правопорушення. Фактично надійшло до бюджету 356.8 тис. грн.

Передано 2871 справу до державної виконавчої служби на примусове стягнення штрафів на суму 978.3 грн., з них стягнуто 97.4 тис. грн., що складає 10%.

Інформація щодо діяльності структурних підрозділів з питань складання протоколів про адміністративні правопорушення за 12 місяців 2013 року.

1. Сумським міським відділом міліції УМВС України в Сумській області подано на розгляд 1683 протоколів, що становить 52.3% від загальної кількості розглянутих протоколів.

2. Зарічною районною в м. Суми адміністрацією подано на розгляд комісії 44 протоколи, що становить 1.4 % від загальної кількості протоколів.

3. Ковпаківською районною в м. Суми адміністрацією подано на розгляд комісії 68 протоколів, що становить 2% від загальної кількості протоколів.

4. Управлінням підприємництва, торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради було подано на розгляд 305 протоколів, що становить 9.5% від загальної кількості протоколів.

5. Окремим батальйоном міліції УДСО при УМВС України в Сумській області подано на розгляд комісії 1072 протоколи, що становить 33.3% від загальної кількості розглянутих протоколів.

6. Відділом ДРАЦС Міністерства юстиції України подано на розгляд комісії 44 протоколів, що становить 1.3%.

В порівняні з аналогічним періодом минулого року адміністративною комісією було розглянуто на 490 справ менше, при тому на 1013 справ збільшилось за куріння в заборонених місцях. Окремим батальйоном міліції управлінням державної служби охорони при УМВС України в Сумській області було подано на розгляд на 138 справ менше, Управлінням підприємництва та споживчого ринку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року було подано на розгляд на 303 справи менше.

Адміністративною комісією в 2013 році було розглянуто 21 справу за порушення частини 2 статті 156 КУпАП за продаж алкогольних, слабоалкогольних і тютюнових виробів особам які не досягли 18 років Усі порушники були притягнені до адміністративної відповідальності, Із них 9 справ були на оскарженні в суді де рішенням суду позивні вимоги порушників по даних справах залишено без задоволення.

Сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії постійно в робочому порядку проводить навчання посадовим особам яким надано право на складання протоколів про адміністративні правопорушення щодо якісного складання їх, своєчасно організовує роботу проведення засідання адміністративної комісії, своєчасність розгляд справ відповідно до вимог чинного законодавства і в повному обсязі провадження по них.

Надходження коштів до міського бюджету

 

2012
12 міс.

2013
12 міс.

В порівнянні
2013р до 2012 р

Розглянуто справ

3708

3218

- 490

Попереджено (осіб)

113

92

-21

Фактично надійшло до бюджету (тис.грн.)

440,7

356,8

-83,9

Інформація щодо діяльності структурних підрозділів з питань складання протоколів про адміністративні правопорушення

за 12 місяців 2013 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року

п/п

Найменування структурного підрозділу, які мають право на складання протоколів про адмінпорушення

12 міс
2012 р.
(протоколів)

12 міс.
2013 р.
(протоколів)

2013 р.

до 2012 р

1

Зарічний відділ УМВС України в Сумській області

187
ст.152-25

-

-

2

Ковпаківський відділ УМВС України в Сумській області

288
ст.152-29

-

-

3

Сумський міський відділ міліції УМВС України в Сумській області

126
ст.152-64
ст175-212
Всього 601

1683
ст.152-164
ст175-1343

+1082
ст.152  +100
ст175  + 1131

4

Зарічна районна в м. Суми адміністрація

145
ст.152-145

44
ст.152-44

-101

5

Ковпаківська районна в
м. Суми адміністрація

269
ст.152-269

68
ст.152-66

-203

7

Управління
інфраструктури міста

1

2

+1

9

Управління підприємництва та споживчого ринку

608
ст.152 -36
ст155- 339
ст159- 222
ст.155-2-11

305
ст.152 -25
ст.155-126
ст.159-154

- 303
ст.152 -11
ст155-213
ст159- 68

10

ОБМ УДСО при УМВС В Сумській області

1210
ст152 -971
ст154- 5
ст175-234

1072
ст152 -953
ст154- 3
ст175-116

- 138
ст152  - 18
ст.154 - 2
ст175  - 118

11

СМГФЗОГП «Муніципальна охорона»

642
ст152 -609
ст159- 33

-

-

12

Управління архітектури та містобудування

187
ст.150-187

-

-

13

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

45

44

-1

 

ВСЬОГО

3708

 3218

- 490