007.jpg

Відповідно до рішень виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.04.2014 № 163 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», № 326 від 15.07.2014 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.04.2014 № 163 «Про утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Сумської міської ради», адміністративна комісія працює у складі 12 чоловік.

За 12 місяців 2014 року проведено – 46 засідань адміністративної комісії. Засідання проводились по понеділках. Розглянуто 1593 справу, з них попереджено – 52 особи, що складає 3.2 % від загальної кількості розглянутих справ. Закрито 66 справ відповідно до статей 22, 247 КУпАП. Накладено штрафів на 1473 осіб на суму 674.6 тис.грн. Фактично надійшло до бюджету 343.5 тис. грн. Передано 1105 справ до державної виконавчої служби для проведення примусового стягнення штрафів на суму 506.1 тис.грн, з них стягнуто 70.4 тис. грн., що складає 13.9 %.

Інформація щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення структурними підрозділами за 12 місяців 2014 року

  1. Сумським міським відділом УМВС України в Сумській області подано на розгляд 379 протоколи про адміністративні правопорушення, що становить 23.6 % від загальної кількості протоколів.
  2. Управлінням підприємництва та споживчого ринку Сумської міської ради було подано на розгляд 131 протоколи, що становить 8.2 % від загальної кількості протоколів.
  3. БМО УДСО при УМВС України в Сумській області подано на розгляд комісії 905 протоколів, що становить 56.8 % від загальної кількості розглянутих протоколів.
  4. Інспекцією з благоустрою міста Суми Сумської міської ради подано на розгляд комісії 138 протоколів, що становить 8.7 % від загальної кількості розглянутих протоколів.

Складені протоколи про адміністративні правопорушення структурними підрозділами за 12 місяців 2014 року в порівнянні аналогічним періодом минулого року.

№ пп. Найменування структурного підрозділу, які мають право на складання протоколів про адміністративні правопорушення 2013
(12 міс.)
2014
(12 міс.)
В порівнянні 2014 до 2013 року (12 міс) Подані протоколи на розгляд за грудень місяць 2014 року
1. Сумський міський відділ УМВС України в Сумській області 1683
ст.152 – 164
ст.175 – 1343
ст.182 - 52
379
ст.152 – 127
ст.175 – 96
ст.182 - 69
- 1304
ст.152 – 35
ст.175 – 1229
ст.182 - 69
43
2. Зарічна районна в м. Суми адміністрація 44
ст.152
- - -
3. Ковпаківська районна в м. Суми адміністрація 68
ст.152
- - -
4. Управління підприємництва та споживчого ринку СМР 305
ст.152 – 25
ст.155 – 126
ст.159 – 154
131
ст.155 – 116
ст. 155-2 – 3
ст.159 – 12
- 174
ст.155 – 10
ст.159 – 142
-
5 БМО УДСО при УВМС України в Сумській області 1072
ст.152 – 953
ст.175 – 116
ст.154 – 3
905
ст.152 – 824
ст.175 – 80
ст.154 - 1
-167
ст.152 – 129
ст.175 – 36
ст.154 - 2
90
6 Інспекція з благоустрою міста Суми СМР - 138
ст. 152
+ 138
ст. 152
38
7 Управління інфраструктури міста 2 - - -
7 УБЕЗ - 7
ч.2 ст. 156
  + 7
(ч.2 ст.156)
        
8 Відділ ДРАЦС 44 22 - 22 4
9 Протоколи, що надійшли на розгляд згідно ст.276 КУпАП з ін. населених пунктів України - 11
ст.152 - 4
ст.159 - 1
ст.181 - 2
+11 2
  ВСЬОГО 3218 1593 - 1625 177

В порівняні 12 місяців поточного року з аналогічним періодом минулого року адміністративною комісією було розглянуто на 1625 адміністративних справ менше.

Слід зазначити, що виявлених порушень по стану благоустрою у місті Суми в порівнянні аналогічного періоду минулого року зменшилось на 158 справ.

Не надходять протоколи за санітарний стан в місті на керівників підприємств, установ, організацій. За 12 місяців 2014 року надійшло лише 44 протоколи за неналежний санітарний стан прилеглих територій до підприємств, установ, організацій.

Сектор з питань забезпечення роботи адміністративної комісії своєчасно організовує роботу проведення засідань адміністративної комісії, своєчасність розгляду справ відповідно до вимог чинного законодавства і в повному обсязі провадження по них. По кожному адміністративному провадженню проводиться відповідна робота з державними виконавцями по стягненню штрафів.

Надходження до міського бюджету адміністративних штрафів

  2013
12 міс.
2014
12 міс.
2014до
2013
(12 місяців)
Розглянуто справ 3218 1593 -1625
Попереджено осіб 92 52 -40
Фактично надійшло до бюджету тис.грн. 356.8 343.5 - 13.3