- Деталі
- Перегляди: 606
- Забезпечення реалізації державної та міської політики у сфері благоустрою міста.
- Контроль за станом благоустрою міста.
- Контроль за дотриманням Правил благоустрою затверджених рішенням Сумської міської ради та інших нормативно-правових актів у сфері благоустрою.
- Забезпечення реалізації державної та міської політики з питань контролю за дотриманням законодавства про організацію паркування.
- Контроль за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів.
- Реалізація державної політики, спрямованої на подальший розвиток та вдосконалення діяльності підприємств торгівлі, ресторанного господарства, побутового обслуговування населення та ринків.
- Запровадження затверджених в установленому порядку правил торгівлі та побутового обслуговування населення, правил торгівлі на ринках, забезпечення в межах своєї компетенції контролю за їх дотриманням, здійснення заходів щодо вдосконалення діяльності сфери обслуговування.
- Здійснення, в межах компетенції, контролю за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами торгівлі, ресторанного господарства, ринкової мережі та побуту на території міста.
- Реалізація державної та місцевої політики в галузі підтримки розвитку промисловості та підприємництва.
- Прогнозування основних промислових показників розвитку економіки Сумської міської об’єднаної територіальної громади.
- Створення сприятливих умов для розвитку бізнесу на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади.
Найменування підрозділу | П.І.Б. | Номер телефону |
Директор Департаменту | Зеленський Максим Олександрович | 700-650 |
Заступник директора Департаменту | Ніколенко Віктор Вікторович | 700-650 |
Управління територіального контролю | ||
Начальник управління | Голопьоров Руслан Володимирович | 700-604 |
Відділ контролю за благоустроєм
| ||
Начальник відділу | Рідченко Олена Володимирівна | 700-604 |
Заступник начальника відділу | Бойко Віталій Петрович | 700-604 |
Відділ адміністративного контролю | ||
Начальник відділу | Лазоренко Марія Анатоліївна | 700-603 |
Управління дозвільної документації, торгівлі та підприємництва | ||
Начальник управління | Калиш Володимир Миколайович | 700-650 |
Відділ договірної та дозвільної документації | ||
Начальник відділу | Яковенко Микола Іванович | 700-602 |
Заступник начальника відділу | Алчієва Леся В’ячеславівна | 700-602 |
Відділ торгівлі, підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів | ||
Начальник відділу | Боженко Катерина Володимирівна | 700-654 |
Заступник начальника відділу | 700-654 | |
Відділ фінансово-господарського забезпечення | ||
Начальник відділу - головний бухгалтер | Кириченко Тетяна Яківна | 700-605 |
Відділ правового забезпечення | ||
Начальник відділу | Овсієнко Дар’я Юріївна | 700-651 |
Відділ документообігу та кадрового забезпечення | ||
Начальник відділу | Хлусова Тетяна Іванівна | 700-608 |
Рішення Сумської міської ради від 03 листопада 2022 року № 3175-МР «Про Положення про Департамент інспекційної роботи Сумської міської ради»
№ з/п | П.І.П | Посада | Часи прийому |
---|---|---|---|
1 | Зеленський Максим Олександрович | Директор департаменту | 2-й та 4-й четвер кожного місяця з 14:00 до 16:00 |
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2710160 (нова редакція від 29.03.2023)
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2710160
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2717610
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2717610 (нова редакція від 14.06.2023)
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2710160 (нова редація від 14.06.2023)
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2710160 (нова редакція від 16.08.2023)
Паспорт бюджетної програми КПКВК 2710160 (нова редакція від 05.12.2023)
Адреса: вул. Британська, б. 21, ІІ поверх
ЄДРПОУ: 45068839
Телефон/факс: 700-608
E-mail: incp@smr.gov.ua
Веб-сайт:
Відкриті дані:
Директор: Зеленський Максим Олександрович
Графік роботи: Понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п`ятниця з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні