- Деталі
- Перегляди: 8289
Основними завданнями департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради відповідно до Положення є забезпечення на території Сумської міської територіальної громади реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального обслуговування населення, у тому числі Захисників та Захисниць України, які брали участь у заходах, пов’язаних із забезпеченням оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, членів добровольчих формувань територіальних громад та інших воєнізованих формувань, учасників антитерористичної операції/осіб, які брали та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, осіб, які перемістились/переміщуються з територіальних громад, розташованих у районах проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з питань сім’ї та пенсійного забезпечення.
До основних завдань відносяться питання надання за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади та благодійних надходжень додаткових гарантій щодо соціального захисту населення, у тому числі надання пільг, компенсацій та матеріальної допомоги особам, що знаходяться у складних життєвих обставинах, у вигляді грошової або натуральної допомоги.
Функції департаменту:
У сфері соціально-трудових відносин та зайнятості:
- забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
- забезпечує реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування у сфері повідомної реєстрації територіальних угод та колективних договорів, в тому числі здійснює: прийом на повідомну реєстрацію територіальних угод, колективних договорів, змін і доповнень до них (далі – угоди (договори), внесення відповідних записів до реєстру територіальних угод та колективних договорів, змін і доповнень до них; письмове інформування суб’єктів про реєстрацію угоди (договору); оприлюднення на власному офіційному веб-сайті та щомісячне оновлення реєстру територіальних угод та колективних договорів, змін і доповнень до них, їх текстів, рекомендацій щодо приведення угоди (договору) у відповідність з вимогами законодавства (у разі їх наявності); зберігання примірника угоди (договору), поданого на повідомну реєстрацію в паперовій або електронній формі до заміни новою угодою (договором);
- бере участь у розробленні програми зайнятості населення Сумської міської територіальної громади та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.
- організовує та здійснює роботу в межах своєї компетенції щодо видачі довідок про розмір заробітної плати для призначення пенсії, за умови відсилання, згідно з чинним законодавством до такої правосуб’єктності, що здійснюється на рівні виконавчих органів міської ради, за виключенням правомочностей, вирішення яких покладено на інші структурні підрозділи міської ради.
З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
- організовує в межах своєї компетенції роботу щодо прийому населення з питань оформлення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, а також забезпечує в межах власних повноважень роботу з надання інших пільг, передбачених законодавством України та пільгового проїзду окремим категоріям громадян тощо;
- організовує та здійснює роботу в межах своєї компетенції щодо складання актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи за умови відсилання, згідно з чинним законодавством до такої правосуб’єктності, що здійснюється на рівні виконавчих органів міської ради та/або щодо яких передує звернення уповноваженого державного органу із відповідною предметністю порушених питань, за виключенням правомочностей, вирішення яких покладено на інші структурні підрозділи міської ради;
- організовує роботу із відповідними категоріями населення щодо отримання ними окремих видів гуманітарної допомоги;
- організовує у межах власних повноважень прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, в тому числі додаткової, фінансування якої здійснюється за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади, та послуг, забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
- здійснює призначення та виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з особою з інвалідністю I та II групи внаслідок психічного розладу, компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, компенсації витрат, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) внутрішньо переміщених осіб, матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, а також інших видів державної соціальної допомоги відповідно до законодавства України;
- сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів соціальних гарантій;
- формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів окремих видів державних соціальних допомог;
- проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують окремі види соціальних допомог, компенсації та/або пільг за рахунок коштів бюджету територіальної громади в установленому законодавством порядку;
- організовує роботу «мобільного соціального офісу»;
- здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання окремих видів державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
- організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
- здійснює оформлення та видачу довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб.
У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
- організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
- здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
- видає відповідні посвідчення/довідки категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
- організовує виконання заходів із соціальної та професійної адаптації Захисників та Захисниць України (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку).
У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг:
- організовує роботу з визначення потреби у соціальних послугах згідно з розподілом повноважень у цій сфері у межах територіальної юрисдикції Сумської міської територіальної громади, з урахуванням чого готує та подає пропозиції щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
- у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- організовує в межах власної компетенції у встановленому законодавством порядку вирішення питань встановлення опіки та піклування над повнолітніми особами;
- сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
У сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:
- здійснює облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- здійснює роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
- здійснює підготовку документів для оформлення направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
- здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України та/або відповідними рішеннями Сумської міської ради;
- визначає потребу у забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України;
- інформує осіб з інвалідністю про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
- інформує Сумську філію Сумського обласного центру зайнятості та Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
- бере участь у заходах щодо створення безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення Сумської територіальної громади.
Щодо поліпшення становища сімей, попередження домашнього насильства, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми:
- реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань попередження домашнього насильства;
- взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Сумської міської ради, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії домашньому насильству та торгівлі людьми;
- забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;
- надає у межах своїх повноважень сім’ям та потребуючим громадянам методичну допомогу з питань попередження домашнього насильства;
- забезпечує виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань протидії торгівлі людьми;
- проводить відбір дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки та яких направлятимуть для оздоровлення і відпочинку до дитячих центрів «Артек» і «Молода гвардія», складає списки таких дітей, формує пакет документів та вносить відповідні пропозиції Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації;
- організовує відповідно до визначеного порядку та/або за координації департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації відпочинок і оздоровлення дітей разом з відповідними структурними підрозділами Сумської міської ради, комунальними установами, організаціями, підприємствами Сумської міської територіальної громади.
А також:
- здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Сумським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України стосовно осіб, які проживають в територіальних межах міста Суми, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
- забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України та власний сегмент локальної мережі;
- здійснює координацію роботи та організаційно-методичне забезпечення комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» та комунальної установи «Центр надання соціальних, медичних та психологічних послуг учасникам бойових дій, учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей» Сумської міської ради, контролює якість і своєчасність надання ними соціальних послуг.
Контактні телефони
керівників департаменту соціального захисту населення та підпорядкованих комунальних установ
Директор департаменту | Масік Тетяна Олександрівна | 787-100 |
Перший заступник директора департаменту | Маринченко Світлана Борисівна | 787-101 |
Заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги | Лагіренко Ірина Анатоліївна | 787-110 |
Заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Лавринович Наталя Миколаївна | 787-129 |
Заступник директора департаменту – начальник управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | Котляр Алла Іванівна | 787-137 |
Заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин | Бутова Олена Василівна | 787-145 |
Заступник начальника управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Куліш Марина Володимирівна | 787-129 |
Заступник начальника управління соціально-трудових відносин | Лаврик Тетяна Юріївна | 787-145 |
Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги – начальник відділу прийому громадян | Герасименко Наталія Вікторівна | 787-118 |
Заступник начальника управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян – заступник начальника відділу з організації соціальних послуг та роботи з інститутами громадянського суспільства | Литвиненко Вікторія Анатоліївна | 787-134 |
Начальник відділу фінансування соціальних програм із соціального захисту управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Давидова Наталія Анатоліївна | 787-130 |
Начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій управління соціально-трудових відносин | Олійник Олена Григорівна | 787-148 |
Начальник відділу юридичного забезпечення | Литвин Ігор Юрійович | 787-102 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер | Сахненко Тетяна Олексіївна | 787-107 |
В.о. начальника відділу державних соціальних інспекторів – головного державного соціального інспектора | Рожнова Лариса Вікторівна | 787-114 |
Начальник відділу програмно-технічного забезпечення | Сєргєєв Руслан Олегович | 787-151 |
Завідувач сектору кадрової роботи та контролю | Ревенко Тетяна Іванівна | 787-104 |
Директор комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» | Галіченко Інна Федорівна | 32-67-03 |
Директор комунальної установи «Центр учасників бойових дій» | Мордванюк Олександр Васильович | 050-107-94-53
|
Структура департаменту соціального захисту населення
Департамент соціального захисту населення здійснює координацію роботи та організаційно-методичне забезпечення наступних комунальних установ соціального захисту:
- Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня»
- Центр учасників бойових дій
Положення про департамент соціального захисту населення Сумської міської ради
№ | Прізвище, ім’я, по батькові; посада | Дні прийому | Години |
---|---|---|---|
1. | Масік Тетяна Олександрівна директор департаменту | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
2. | Маринченко Світлана Борисівна перший заступник директора департаменту | Понеділок, середа | з 800 до 1800 |
3. | Лавринович Наталя Миколаївна заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
4. | Котляр Алла Іванівна заступник директора департаменту – начальник управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | Середа п’ятниця | з 800 до 1800 з 800 до 1700 |
5. | Лагіренко Ірина Анатоліївна заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
6. | Бутова Олена Василівна заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин | Понеділок, четвер | з 800 до 1800 |
Прізвище, ім’я по батькові, посада | Адреса проведення прийому | Дні прийому | Години прийому |
Управління надання державної соціальної допомоги | |||
Лагіренко Ірина Анатоліївна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 316 телефон 787-110 | вівторок четвер | з 800 до 1800 |
Герасименко Наталія Вікторівна, заступник начальника управління – начальник відділу прийому громадян | вул. Харківська, 35, кабінет 136 телефон 787-118 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Охмат Ганна Іванівна, заступник начальника відділу прийому громадян | вул. Харківська, 35, кабінет 137 телефон 787-124 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сауляк Наталія Віталіївна, заступник начальника управління – начальник відділу прийняття рішень | вул. Харківська, 35, кабінет 428 телефон 787-113 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сєдих Олена Дмитрівна, заступник начальника відділу прийняття рішень | вул. Харківська, 35, кабінет 428 телефон 787-113 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Довбиш Микола Петрович, начальник відділу автоматизованої обробки інформації | вул. Харківська, 35, кабінет 219 телефон 787-139 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
ГРОМАДСЬКА ПРИЙМАЛЬНЯ: Інформатор: вул. Харківська, 35 (хол 1 поверху, праве крило) Телефони для консультацій: 788-888 (багатоканальний), 787-123, 050-407-81-99, 050-407-80-02 Координатор прийому громадської приймальні: вул. Харківська, 35, кабінет 135 телефон 787-120 | понеділок – четвер п’ятниця |
з 800 до 1715
з 800 до 1600 без перерви на обід | |
Управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | |||
Лавринович Наталя Миколаївна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 320, телефон 787-129 | вівторок | з 800 до 1800 |
четвер | з 800 до 1800 | ||
Куліш Марина Володимирівна, заступник начальника управління | вул. Харківська, 35, кабінет 321, телефон 787-129 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Біловоленко Катерина Борисівна, начальник відділу виплати усіх видів соціальної допомоги | вул. Харківська, 35, кабінет 317, телефон 787-131 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Давидова Наталія Анатоліївна, начальник відділу фінансування програм та заходів із соціального захисту населення | вул. Харківська, 35, кабінет 321, телефон 787-130 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Управління соціально-трудових відносин | |||
Бутова Олена Василівна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 210, телефон 787-145 | понеділок | з 800 до 1800 |
четвер | з 800 до 1800 | ||
Пирогова Юлія Олександрівна, завідувач сектору з питань опіки та піклування повнолітніх недієздатних осіб | вул. Харківська, 35, кабінет 211, телефон 787-147 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Олійник Олена Григорівна, начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій | вул. Харківська, 35, кабінет 212, телефон 787-147 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Лаврик Тетяна Юріївна, заступник начальника управління соціально-трудових відносин | вул. Харківська, 35, кабінет 201, телефон 787-112 | понеділок | з 800 до 1715 |
четвер | з 800 до 1600 | ||
Спеціалісти (питання колективно-договірного регулювання, проходження альтернативної (невійськової) служби)
Спеціалісти (питання сім’ї та оздоровлення дітей)
| вул. Харківська, 35, кабінет 211, (телефон 787-147)
кабінет 202, (телефон 787-112);
| понеділок – четвер п’ятниця | з 800 до 1715 800 - 1600 |
Управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | |||
Котляр Алла Іванівна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 123, телефон 787-137 | середа | з 800 до 1800 |
п’ятниця | з 800 до 1700 | ||
Литвиненко Вікторія Анатоліївна, заступник начальника управління – начальник відділу з організації соціальних послуг та роботи з інститутами громадянського суспільства | вул. Харківська, 35, кабінет 226, телефон 787-134 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Пономаренко Олена Володимирівна, начальник відділу з реалізації державних та місцевих соціальних програм | вул. Харківська, 35, кабінети 124, телефон 787-140 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п'ятниця | з 800 до 1600 | ||
Спеціалісти (питання забезпечення засобами реабілітації) Спеціалісти (питання надання соціальних послуг) Спеціалісти (питання санаторно-курортного забезпечення) |
вул. Харківська,35
телефон 787-135
телефон 787-138 | понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Спеціалісти (питання надання матеріальної допомоги) Спеціалісти (питання роботи з постраждалими особами в наслідок ЧАЕС) Спеціалісти (питання соціальної підтримки Захисників та Захисниць України) | вул. Харківська, 35,
телефон 787-141
телефон 787-138
телефони 787-149, 787-150 | понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Відділ державних соціальних інспекторів | |||
Рожнова Лариса Вікторівна, в. о. начальника відділу – головного державного соціального інспектора | вул. Харківська, 35, кабінет 302 телефон 787-114 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Державні соціальні інспектори | вул. Харківська, 35, кабінет 302 телефон 787-114 | понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Відділ бухгалтерського обліку та звітності | |||
Сахненко Тетяна Олексіївна, начальник відділу – головний бухгалтер | вул. Харківська, 35, кабінет 308, телефон 787-107 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Круподьорова Людмила Іванівна, заступник начальника відділу – заступник головного бухгалтера | вул. Харківська, 35, кабінет 308, телефон 787-107 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Відділ юридичного забезпечення | |||
Литвин Ігор Юрійович, начальник відділу | вул. Харківська, 35, кабінет 311, телефон 787-102 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Коваленко Вікторія Віталіївна, заступник начальника відділу юридичного забезпечення | вул. Харківська, 35, кабінет 312, телефон 787-103 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Відділ програмно-технічного забезпечення | |||
Сєргєєв Руслан Олегович, начальник відділу | вул. Харківська, 35, кабінет 201, телефон 787-151 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сектор кадрової роботи та контролю | |||
Ревенко Тетяна Іванівна, завідувач сектору | вул. Харківська, 35, кабінет 314, телефон 787-104 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 |
Інформація про роботу департаменту (підсумки)
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян
- Інформація про підсумки роботи департаменту за I півріччя 2021 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2020 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за I півріччя 2020 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2019 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2018 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 9 місяців 2018 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за І півріччя 2018 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 3 місяці 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2022 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2022 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 року
- Щорічний фінансовий звіт за 2015 рік
- Інформація про укладені господарські договори
- Фінансова звітність за I півріччя 2016 року
- Перелік укладених договорів за І-ІІ квартал 2017 року
- Баланс по ДБ на 1 січня 2018 року
- Баланс по МБ на 1 січня 2018 року
- Звіт про фінансові результати за 2017 рік по МБ
- Звіт про фінансові результати за 2017 рік по ДБ
- Звіт про рух грошових коштів за 2017 рік по МБ
- Звіт про рух грошових коштів за 2017 рік по ДБ
- Звіт про власний капітал за 2017 рік МБ
- Примітки до річної фінансової звітності за 2017 рік МБ
- Примітки до річної фінансової звітності за 2017 рік ДБ
- Перелік укладених договорів за 2017 рік
- Баланс по ДБ на 1 липня 2018 року
- Баланс по МБ на 1 липня 2018 року
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року по МБ
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року по ДБ
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року (КПКВК 2507030)
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7м) на 1 липня 2018 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д) на 1 липня 2018 року
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2д, №4-2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джералами власних надходжень (форма №4-2д, №4-2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1д, №4-1м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма №4-3д, №4-3м)
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) на 1 січня 2018 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) на 1 січня 2018 року
Паспорти бюджетних програм на 2019 рік
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813011
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813012
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813021
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813022
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813031
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813032
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813033
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813036
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813041
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813042
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813043
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813044
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813045
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813046
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813047
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813050
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813081
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813082
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813083
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813084
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813085
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813090
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813104
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813104 (зі змінами від 02.07.2019)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813171
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813172
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813180
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813191
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813192
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813200
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813210
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813230
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813241
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813241 (зі змінами від 02.07.2019)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813242
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813242 (зі змінами від 02.07.2019)
Інформація про виконання бюджетних програм за 2018 рік
Паспорти бюджетних програм на 2018 рік
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 07.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (зі змінами від 07.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813040 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813160 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (зі змінами від 27.07.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 27.07.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (нова редакція від 25.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (нова редакція від 25.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813010
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813020
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813040
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813050
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813050 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813090
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813090 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813104
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813170
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813200
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813210
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813230
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813230 (зміни від 18.05.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВ 0813240 (зміни від 13.02.2018) Зміни від 06.03.2018
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВ 0813240 (нова редакція від 06.04.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0817640
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0818110
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0818110 (нова редакція від 04.06.2018)
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм 2018 року
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0810160)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813010)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813020)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813030)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813040)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813050)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813080)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813090)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813104)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813160)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813170)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813190)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813200)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813210)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813220)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813230)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813240)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0817363)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0817640)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0818110)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1510180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513010)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513020)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513030)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513040)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513050)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513060)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513080)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513090)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513100)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513190)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513200)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513220)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513240)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513300)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513400)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1517410)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1517810)
Адреса: вул. Харківська, 35, ліве крило, ІІІ поверх, каб. № 305
Телефон: Багатоканальний номер телефону – 788-888, приймальня директора – 787-100
E-mail: dszn@smr.gov.ua
Веб-ресурси: https://dszn.smr.gov.ua/
офіційна група у соціальній мережі Facebook
Відкриті дані: https://data.gov.ua
Директор: Масік Тетяна Олександрівна
Графік роботи: Понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п`ятниця з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні
Громадська приймальня (вул. Харківська, 35, каб. 135) працює без обідньої перерви
Реєстр адміністративних послуг структурного підрозділу
Єдиний веб-портал використання публічних коштів