- Деталі
- Перегляди: 7877
Основними завданнями департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради відповідно до Положення є забезпечення в місті реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також ведення обліку осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою, та надання за рахунок коштів міського бюджету та благодійних надходжень додаткових гарантій щодо соціального захисту населення, у тому числі надання пільг, компенсацій та матеріальної допомоги особам, що знаходяться у складних життєвих обставинах, у вигляді грошової або натуральної допомоги.
Функції департаменту:
У сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості:
а) забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
б) здійснює перевірку колективних договорів і територіальних угод іншого рівня з метою засвідчення автентичності примірників і копій поданих на реєстрацію, забезпечує зберігання копій після проведення повідомної реєстрації;
в) здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
г) бере участь у розробленні програми зайнятості населення міста Суми та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.
З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
а) організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України тощо;
б) здійснює призначення та виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом I та II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, а також інших видів державної соціальної допомоги відповідно до законодавства України;
в) сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
г) проводить електронні звірки інформації від організацій - надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
д) здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
е) формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
є) проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
ж) організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
з) організовує роботу «мобільного соціального офісу»;
и) здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
і) організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
й) здійснює оформлення довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб.
У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
а) організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
б) здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
в) організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
г) організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
д) видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
е) організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
є) організовує виконання заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку).
У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг:
а) організовує роботу з визначення потреби у соціальних послугах, готує та подає пропозиції щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
б) у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
в) сприяє влаштуванню за потреби до будинків - інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
г) вирішує в межах компетенції у встановленому законодавством порядку встановлення опіки та піклування над повнолітніми особами;
д) сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг
інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.
У сфері соціальної інтеграції інвалідів:
а) здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
б) здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
в) здійснює підготовку документів для оформлення направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
г) здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України та/або відповідними рішеннями Сумської міської ради;
д) визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації;
е) інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
є) інформує Сумській міський центр зайнятості та Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;
ж) бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення міста Суми.
Щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім’ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:
а) реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;
б) взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Сумської міської ради, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності,
громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям,
забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;
в) забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;
г) надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;
д) забезпечує виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань протидії торгівлі людьми.
А також:
- здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Сумським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України стосовно осіб, які проживають в територіальних межах міста Суми, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
- забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України та власний сегмент локальної мережі;
- здійснює координацію роботи та організаційно-методичне забезпечення комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» та комунальної установи «Центр надання соціальних, медичних та психологічних послуг учасникам бойових дій, учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей» Сумської міської ради, контролює якість і своєчасність надання ними соціальних послуг.
Контактні телефони
керівників департаменту соціального захисту населення та підпорядкованих комунальних установ
Директор департаменту | Масік Тетяна Олександрівна | 787-100 |
Перший заступник директора департаменту | Маринченко Світлана Борисівна | 787-101 |
Заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги | Лагіренко Ірина Анатоліївна | 787-110 |
Заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Лавринович Наталя Миколаївна | 787-128 |
Заступник директора департаменту – начальник управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | Котляр Алла Іванівна | 787-137 |
Заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин | Бутова Олена Василівна | 787-145 |
Заступник начальника управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Куліш Марина Володимирівна | 787-129 |
Заступник начальника управління соціально-трудових відносин | Лаврик Тетяна Юріївна | 787-145 |
Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги | Спориш Інна Володимирівна | 787-111 |
Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги – начальник відділу прийому громадян | Герасименко Наталія Вікторівна | 787-118 |
Заступник начальника управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян – заступник начальника відділу з організації соціальних послуг та роботи з інститутами громадянського суспільства | Литвиненко Вікторія Анатоліївна | 787-140 |
Начальник відділу фінансування соціальних програм із соціального захисту управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Давидова Наталія Анатоліївна | 787-130 |
Начальник відділу персоніфікованого обліку пільг управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Березова Галина Павлівна | 787-134 |
Начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій управління соціально-трудових відносин | Олійник Олена Григорівна | 787-148 |
Начальник відділу юридичного забезпечення | Литвин Ігор Юрійович | 787-102 |
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер | Сахненко Тетяна Олексіївна | 787-107 |
Начальник відділу державних соціальних інспекторів – головний державний соціальний інспектор | Куліш Віталій Вікторович | 787-149 |
Начальник відділу програмно-технічного забезпечення | Сєргєєв Руслан Олегович | 787-151 |
Завідувач сектору кадрової роботи та контролю | Ревенко Тетяна Іванівна | 787-104 |
Директор комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» | Галіченко Інна Федорівна | 32-67-03 |
В.о. директора комунальної установи «Центр учасників бойових дій» | Ганжа Ніна Павлівна | 050-107-94-53
|
Структура департаменту соціального захисту населення
Департамент соціального захисту населення здійснює координацію роботи та організаційно-методичне забезпечення наступних комунальних установ соціального захисту:
- Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня»
- Центр учасників бойових дій
Положення про департамент соціального захисту населення Сумської міської ради
№ | Прізвище, ім’я, по батькові; посада | Дні прийому | Години |
---|---|---|---|
1. | Масік Тетяна Олександрівна директор департаменту | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
2. | Маринченко Світлана Борисівна перший заступник директора департаменту | Понеділок, середа | з 800 до 1800 |
3. | Лавринович Наталя Миколаївна заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
4. | Котляр Алла Іванівна заступник директора департаменту – начальник управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | Середа п’ятниця | з 800 до 1800 з 800 до 1700 |
5. | Лагіренко Ірина Анатоліївна заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги | Вівторок, четвер | з 800 до 1800 |
6. | Бутова Олена Василівна заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин | Понеділок, четвер | з 800 до 1800 |
Прізвище, ім’я по батькові, посада | Адреса проведення прийому | Дні прийому | Години прийому |
Управління надання державної соціальної допомоги | |||
Лагіренко Ірина Анатоліївна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 316 телефон 787-110 | вівторок четвер | з 800 до 1800 |
Спориш Інна Володимирівна, заступник начальника управління | вул. Харківська, 35, кабінет 315 телефон 787-111 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
Герасименко Наталія Вікторівна, заступник начальника управління – начальник відділу прийому громадян | вул. Харківська, 35, кабінет 136 телефон 787-118 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Охмат Ганна Іванівна, заступник начальника відділу прийому громадян | вул. Харківська, 35, кабінет 137 телефон 787-124 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сауляк Наталія Віталіївна, заступник начальника управління – начальник відділу прийняття рішень | вул. Харківська, 35, кабінет 428 телефон 787-113 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Лаврик Тетяна Юріївна, заступник начальника відділу прийняття рішень | вул. Харківська, 35, кабінет 302 телефон 787-113 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Довбиш Микола Петрович, начальник відділу автоматизованої обробки інформації | вул. Харківська, 35, кабінет 219 телефон 787-112 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сєдих Олена Дмитрівна, заступник начальника відділу автоматизованої обробки інформації | вул. Харківська, 35, кабінет 219 телефон 787-112 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
ГРОМАДСЬКІ ПРИЙМАЛЬНІ: -вул. Харківська, 35, кабінети 135 (1 поверх, праве крило), телефон 788-888; Координатор прийому громадської приймальні - телефон 787-120 -вул. Романа Атаманюка, 49-а, телефон 787-126; -вул. Охтирська, 11, телефон 787-127; -вул. Інтернаціоналістів, 21,телефон 787-125 | понеділок – четвер п’ятниця | з 800 до 1800
з 800 до 1700 перерва на обід є 12:00 до 13:00 | |
Інформатор | вул. Харківська, 35, кабінет 138, телефони: 787-122, 787-123,
| понеділок – четвер | з 800 до 1800 |
п’ятниця
| з 800 до 1700 без перерви на обід | ||
Управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг | |||
Лавринович Наталя Миколаївна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 320, телефон 787-128 | вівторок | з 800 до 1800 |
четвер | з 800 до 1800 | ||
Куліш Марина Володимирівна, заступник начальника управління | вул. Харківська, 35, кабінет 321, телефон 787-129 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Біловоленко Катерина Борисівна, начальник відділу виплати усіх видів соціальної допомоги | вул. Харківська, 35, кабінет 317, телефон 787-131 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Давидова Наталія Анатоліївна, начальник відділу фінансування програм та заходів із соціального захисту населення | вул. Харківська, 35, кабінет 321, телефон 787-130 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Березова Галина Павлівна, начальник відділу персоніфікованого обліку пільг | вул. Харківська, 35, кабінет 226, телефон 787-134 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Управління соціально-трудових відносин | |||
Бутова Олена Василівна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 210, телефон 787-145 | понеділок | з 800 до 1800 |
четвер | з 800 до 1800 | ||
Родінка Олена Миколаївна, заступник начальника управління | вул. Харківська, 35, кабінет 210, телефон 787-145 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Олійник Олена Григорівна, начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій | вул. Харківська, 35, кабінет 213, телефон 787-147 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Пирогова Юлія Олександрівна, завідувач сектору з питань опіки та піклування повнолітніх недієздатних осіб | вул. Харківська, 35, кабінет 211, телефон 787-147 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Спеціалісти (питання колективно-договірного регулювання)
Спеціалісти (питання опіки над повнолітніми недієздатними особами)
| вул. Харківська, 35, кабінет 209, (телефон 787-146); кабінети 212, (телефон 787-147);
| понеділок – четвер п’ятниця | з 800 до 1700 800 - 1600 |
Управління у справах осіб з інвалідністю та соціального обслуговування громадян | |||
Котляр Алла Іванівна, заступник директора департаменту – начальник управління | вул. Харківська, 35, кабінет 123, телефон 787-137 | середа | з 800 до 1800 |
п’ятниця | з 800 до 1700 | ||
Литвиненко Вікторія Анатоліївна, заступник начальника управління – начальник відділу з організації соціальних послуг та роботи з інститутами громадянського суспільства | вул. Харківська, 35, кабінет 125, телефон 787-139 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Тверда Олена Володимирівна, начальник відділу з реалізації державних та місцевих соціальних програм | вул. Харківська, 35, кабінети 125, телефон 787-139 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п'ятниця | з 800 до 1600 | ||
Спеціалісти (питання забезпечення засобами реабілітації) | Громадська приймальня – вул. Харківська,35 кабінет 126, телефон 787-142 кабінет 127 телефон 787-143 | Понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Спеціалісти (питання соціального захисту учасників АТО/ООС) | вул. Харківська, 35, телефон 787-141 | Понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Відділ державних соціальних інспекторів | |||
Куліш Віталій Вікторович, начальник відділу – головний державний соціальний інспектор | вул. Харківська, 35, кабінет 101, телефон 787-149 | понеділок – четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Державні соціальні інспектори | вул. Харківська, 35, кабінети 102, 103, телефон 787-150 | понеділок – четвер
| з 800 до 1715
|
п’ятниця
| з 800 до 1600
| ||
Відділ бухгалтерського обліку та звітності | |||
Сахненко Тетяна Олексіївна, начальник відділу – головний бухгалтер | вул. Харківська, 35, кабінет 308, телефон 787-107 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Круподьорова Людмила Іванівна, заступник начальника відділу – заступник головного бухгалтера | вул. Харківська, 35, кабінет 308, телефон 787-107 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Відділ юридичного забезпечення | |||
Литвин Ігор Юрійович, начальник відділу | вул. Харківська, 35, кабінет 311, телефон 787-102 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Коваленко Вікторія Віталіївна, заступник начальника відділу юридичного забезпечення | вул. Харківська, 35, кабінет 312, телефон 787-103 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Відділ програмно-технічного забезпечення | |||
Сєргєєв Руслан Олегович, начальник відділу | вул. Харківська, 35, кабінет 201, телефон 787-151 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Сектор кадрової роботи та контролю | |||
Ревенко Тетяна Іванівна, завідувач сектору | вул. Харківська, 35, кабінет 314, телефон 787-104 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця | з 800 до 1600 | ||
Спеціалісти (звернення громадян)
Спеціалісьт (канцелярія) | вул. Харківська, 35, кабінет 307, телефон 787-105; кабінет 301, телефон 787-106 | понеділок - четвер | з 800 до 1715 |
п’ятниця перерва на обід | з 800 до 1600 1200 - 1300 |
- Інформація про підсумки роботи департаменту за I півріччя 2021 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2020 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за I півріччя 2020 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2019 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 2018 рік
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 9 місяців 2018 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за І півріччя 2018 року
- Інформація про підсумки роботи департаменту за 3 місяці 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I півріччя 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2022 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2022 року
- Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 року
- Щорічний фінансовий звіт за 2015 рік
- Інформація про укладені господарські договори
- Фінансова звітність за I півріччя 2016 року
- Перелік укладених договорів за І-ІІ квартал 2017 року
- Баланс по ДБ на 1 січня 2018 року
- Баланс по МБ на 1 січня 2018 року
- Звіт про фінансові результати за 2017 рік по МБ
- Звіт про фінансові результати за 2017 рік по ДБ
- Звіт про рух грошових коштів за 2017 рік по МБ
- Звіт про рух грошових коштів за 2017 рік по ДБ
- Звіт про власний капітал за 2017 рік МБ
- Примітки до річної фінансової звітності за 2017 рік МБ
- Примітки до річної фінансової звітності за 2017 рік ДБ
- Перелік укладених договорів за 2017 рік
- Баланс по ДБ на 1 липня 2018 року
- Баланс по МБ на 1 липня 2018 року
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року по МБ
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року по ДБ
- Звіт про фінансові результати за II квартал 2018 року (КПКВК 2507030)
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, №7м) на 1 липня 2017 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7м) на 1 липня 2018 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д) на 1 липня 2018 року
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма №2д, №2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма №4-2д, №4-2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джералами власних надходжень (форма №4-2д, №4-2м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма №4-1д, №4-1м) за ІІ квартал 2017 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1м) за II квартал 2018 року
- Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м) за 2017 рік
- Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма №4-3д, №4-3м)
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) на 1 січня 2018 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, №7м) на 1 січня 2018 року
Паспорти бюджетних програм на 2019 рік
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813011
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813012
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813021
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813022
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813031
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813032
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813033
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813036
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813041
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813042
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813043
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813044
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813045
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813046
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813047
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813050
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813081
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813082
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813083
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813084
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813085
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813090
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813104
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813104 (зі змінами від 02.07.2019)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813171
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813172
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813180
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813191
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813192
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813200
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813210
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813230
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813241
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813241 (зі змінами від 02.07.2019)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813242
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік по КПКВК 0813242 (зі змінами від 02.07.2019)
Інформація про виконання бюджетних програм за 2018 рік
Паспорти бюджетних програм на 2018 рік
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 26.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 07.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (зі змінами від 07.12.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813040 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813160 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 10.09.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080 (зі змінами від 08.08.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (зі змінами від 27.07.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (зі змінами від 27.07.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (нова редакція від 25.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813220 (нова редакція від 25.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0810160 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813100 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813010
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813020
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813030 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813040
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813050
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813050 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813080
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813090
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813090 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813104
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813160
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813170
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813180 (нова редакція)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813190 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813200
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813210
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813230
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813230 (зміни від 18.05.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВ 0813240 (зміни від 13.02.2018) Зміни від 06.03.2018
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВ 0813240 (нова редакція від 06.04.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0813240 (нова редакція від 04.06.2018)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0817640
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0818110
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік по КПКВК 0818110 (нова редакція від 04.06.2018)
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм 2018 року
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0810160)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813010)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813020)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813030)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813040)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813050)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813080)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813090)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813104)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813160)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813170)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813190)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813200)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813210)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813220)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813230)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0813240)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0817363)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0817640)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2019 року (КПКВК 0818110)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1510180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513010)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513020)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513030)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513040)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513050)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513060)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513080)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513090)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513100)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513180)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513190)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513200)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513220)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513240)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513300)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1513400)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1517410)
- Звіт про виконання паспорта бюджетної програми місцевого бюджету станом на 01.01.2018 року (КПКВК 1517810)
Адреса: вул. Харківська, 35, ліве крило, ІІІ поверх, каб. № 305
Телефон: Багатоканальний номер телефону – 788-888, приймальня директора – 787-100
E-mail: dszn@smr.gov.ua
Веб-ресурси: https://dszn.smr.gov.ua/
офіційна група у соціальній мережі Facebook
Відкриті дані: https://data.gov.ua
Директор: Масік Тетяна Олександрівна
Графік роботи: Понеділок – четвер з 8:00 до 17:15, п`ятниця з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00, субота та неділя – вихідні дні
Громадська приймальня (вул. Харківська, 35, каб. 135) працює без обідньої перерви
Реєстр адміністративних послуг структурного підрозділу
Єдиний веб-портал використання публічних коштів