007.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Основними завданнями департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради відповідно до Положення є забезпечення в місті реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, пенсійного забезпечення, соціального захисту та соціального обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також ведення обліку осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою, та надання за рахунок коштів міського бюджету та благодійних надходжень додаткових гарантій щодо соціального захисту населення, у тому числі надання пільг, компенсацій та матеріальної допомоги особам, що знаходяться у складних життєвих обставинах, у вигляді грошової або натуральної допомоги.

Функції департаменту:

У сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості:
а) забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
б) здійснює перевірку колективних договорів і територіальних угод іншого рівня з метою засвідчення автентичності примірників і копій поданих на реєстрацію, забезпечує зберігання копій після проведення повідомної реєстрації;
в) здійснює моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
г) бере участь у розробленні програми зайнятості населення міста Суми та у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.

З питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
а) організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України тощо;
б) здійснює призначення та виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам та особам, які проживають разом з інвалідом I та II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційних виплат фізичним особам, які надають соціальні послуги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, а також інших видів державної соціальної допомоги відповідно до законодавства України;
в) сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;
г) проводить електронні звірки інформації від організацій - надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
д) здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню;
е) формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;
є) проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
ж) організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
з) організовує роботу «мобільного соціального офісу»;
и) здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
і) організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
й) здійснює оформлення довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб.

У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
а) організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
б) здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
в) організовує санаторно-курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
г) організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
д) видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
е) організовує та здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
є) організовує виконання заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (крім військовослужбовців, звільнених у запас або відставку).

У сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг:
а) організовує роботу з визначення потреби у соціальних послугах, готує та подає пропозиції щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;
б) у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
в) сприяє влаштуванню за потреби до будинків - інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
г) вирішує в межах компетенції у встановленому законодавством порядку встановлення опіки та піклування над повнолітніми особами;
д) сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг
інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

У сфері соціальної інтеграції інвалідів:
а) здійснює облік інвалідів, дітей-інвалідів та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
б) здійснює роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
в) здійснює підготовку документів для оформлення направлення до реабілітаційних установ інвалідів та дітей-інвалідів відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
г) здійснює виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України та/або відповідними рішеннями Сумської міської ради;
д) визначає потребу у забезпеченні інвалідів та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації;
е) інформує інвалідів про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
є) інформує Сумській міський центр зайнятості та Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів про інвалідів, які виявили бажання працювати;
ж) бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення міста Суми.

Щодо поліпшення становища сімей, попередження насильства в сім’ї, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:
а) реалізує заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей, надає у межах компетенції підприємствам, установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну і практичну допомогу та консультації з питань запобігання насильству в сім’ї;
б) взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Сумської міської ради, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності,
громадянами та об’єднаннями громадян у сфері охорони здоров’я, освіти, міграційної служби, зайнятості, внутрішніх справ та іншими, недержавними організаціями з питань надання соціальної підтримки сім’ям та дітям,
забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії торгівлі людьми;
в) забезпечує виконання програм та заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань гендерної рівності;
г) надає у межах своїх повноважень сім’ям та окремим громадянам методичну допомогу з питань запобігання насильству в сім’ї;
д) забезпечує виконання програм та заходів щодо протидії торгівлі людьми, надає правову, методичну та організаційну допомогу підприємствам, установам та організаціям з питань протидії торгівлі людьми.

А також:
- здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Сумським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України стосовно осіб, які проживають в територіальних межах міста Суми, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
- забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем та реєстрів, визначених Міністерством соціальної політики України, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Міністерства соціальної політики України та власний сегмент локальної мережі;
- здійснює координацію роботи та організаційно-методичне забезпечення комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня», Центру реінтеграції бездомних осіб та комунальної установи «Центр надання соціальних, медичних та психологічних послуг учасникам бойових дій, учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей» Сумської міської ради, контролює якість і своєчасність надання ними соціальних послуг.

 

 

Структура департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради

Контактні телефони

керівників департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради та підпорядкованих комунальних установ

Директор Департаменту

Масік

Тетяна Олександрівна

60-44-46

Перший заступник директора департаменту

Маринченко

Світлана Борисівна

60-40-28

Заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги

Лагіренко

Ірина Анатоліївна

60-44-76

Заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг

Москаленко

Наталя Миколаївна

60-46-07

Заступник директора департаменту – начальник управління у справах інвалідів, людей похилого віку та надання соціальних послуг

Котляр

Алла Іванівна

79-02-05

Заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин

Бутова

Олена Василівна

60-45-21

Заступник начальника управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг

Куліш

Марина Володимирівна

60-44-88

Заступник начальника управління соціально-трудових відносин

Родінка

Олена Миколаївна

60-45-21

Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги

Заїка

Інна Володимирівна

60-44-59

Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги – начальник відділу прийому громадян

Герасименко

Наталія Вікторівна

60-40-27

Заступник начальника управління надання державної соціальної допомоги – начальник відділу прийняття рішень

Сауляк

Наталія Віталіївна

60-44-57

Начальник відділу з питань надання соціальних послуг управління у справах інвалідів, людей похилого віку та надання соціальних послуг

Мала

Ірина Василівна

60-44-98

Начальник відділу фінансування соціальних програм та заходів із соціального захисту населення управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг

Давидова

Наталія Анатоліївна

60-44-51

Начальник відділу персоніфікованого обліку пільг управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг

Березова

Галина Павлівна

60-44-25

Начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій управління соціально-трудових відносин

Олійник

Олена Григорівна

60-45-24

Начальник відділу юридичного забезпечення

Литвин

Ігор Юрійович

60-44-35

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер

Сахненко

Тетяна Олексіївна

60-40-26

Начальник відділу програмно-технічного забезпечення

Сєргєєв

Руслан Олегович

60-49-32

Завідувач сектору кадрової роботи та контролю

Ревенко

Тетяна Іванівна

60-44-50

Директор комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня»

Галіченко

Інна Федорівна

32-67-03

Директор Центру реінтеграції бездомних осіб

Сміляк

Світлана Григорівна

24-53-05

Директор комунальної установи «Центр надання соціальних, медичних та психологічних послуг учасникам бойових дій, учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей» Сумської міської ради

Лісовенко

Геннадій Віталійович 

095-5909566

098-8262336


Рішення Сумської міської ради від 29.03.2017 № 1880-МР "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 30 березня 2016 року № 529-МР "Про Положення про департамент соціального захисту населення Сумської міської ради"

Рішення Сумської міської ради від 30.03.2016 року № 529-МР Про Положення про департамент соціального захисту населення Сумської міської ради

Прізвище, ім’я, по батькові;
посада
Дні прийомуГодини
1. Масік Тетяна Олександрівна
директор департаменту
Вівторок, четвер з 8-00 до 18-00
2. Маринченко Світлана Борисівна
перший заступник директора департаменту
Понеділок, середа з 8-00 до 18-00
3. Москаленко Наталя Миколаївна
заступник директора департаменту – начальник управління грошових виплат, компенсацій та надання пільг
Вівторок, четвер з 8-00 до 18-00
4. Котляр Алла Іванівна
заступник директора департаменту – начальник управління у справах інвалідів, людей похилого віку та надання соціальних послуг
Середа
п’ятниця
з 8-00 до 18-00
з 08-00 до 17-00
5. Лагіренко Ірина Анатоліївна
заступник директора департаменту – начальник управління надання державної соціальної допомоги
Вівторок, четвер з 8-00 до 18-00
6. Бутова Олена Василівна
заступник директора департаменту – начальник управління соціально-трудових відносин
Понеділок, четвер з 8-00 до 18-00

Прізвище, ім’я по батькові, посада

Адреса проведення прийому

Дні

прийому

Години прийому

Управління надання державної соціальної допомоги  

Лагіренко

Ірина Анатоліївна,

заступник директора департаменту – начальник управління  

вул. Харківська, 35,

кабінет 316

телефон 60-44-76

вівторок

четвер

з 800 до 1800

Заїка Інна Володимирівна, заступник начальника управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 303  

понеділок – четвер

з 800 до 1700

Герасименко

Наталія Вікторівна,

заступник начальника управління – начальник відділу прийому громадян

вул. Харківська, 35,

кабінет 136

телефон 60-45-59

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Охмат

Ганна Іванівна,

заступник начальника відділу прийому громадян 

вул. Харківська, 35,

кабінет 137

телефон 60-40-27

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Сауляк Наталія Віталіївна, заступник начальника управління – начальник відділу прийняття рішень 

вул. Харківська, 35,

кабінет 315,

телефон 60-44-57

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Лисюк

Тетяна Анатоліївна, заступник начальника відділу прийняття рішень

вул. Харківська, 35,

кабінет 428

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Довбиш

Микола Петрович,  начальник відділу автоматизованої обробки інформації

вул. Харківська, 35,

кабінет 219

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Сєдих

Олена Дмитрівна,  заступник начальника відділу  автоматизованої обробки інформації

вул. Харківська, 35,

кабінет 219

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

ГРОМАДСЬКІ ПРИЙМАЛЬНІ:

-          вул. Харківська, 35, кабінети 135, 136

(1 поверх, праве крило), телефон 60-46-04;

-          вул. Романа Атаманюка, 49-а, телефон 79-31-52;

-          вул. Охтирська, 11, телефон 79-31-62;

-          вул. Інтернаціоналістів, 21,телефон 60-44-21

понеділок – четвер

п’ятниця

з 800 до 1800

 

з 800 до 1700

без перерви на обід

Інформатор

вул. Харківська, 35,

кабінет 138,

телефони:

60-45-06,

63-54-97

понеділок – четвер

з 800 до 1800

п’ятниця

 

з 800 до 1700

без перерви на обід

Управління грошових виплат, компенсацій

та надання пільг

Москаленко

Наталя Миколаївна, заступник директора департаменту – начальник управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 320,

телефон 60-46-07

вівторок

з 800 до 1800

 четвер

з 800 до 1800

Куліш

Марина Володимирівна, заступник начальника управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 321,

телефон 60-44-88

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Пономарьова

Тетяна Василівна,

начальник відділу виплати усіх видів соціальної допомоги

вул. Харківська, 35,

кабінет 317,

телефон 60-45-11

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Давидова

Наталія Анатоліївна, начальник відділу фінансування програм та заходів із соціального захисту населення

вул. Харківська, 35,

кабінет 321,

телефон 60-44-51

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Березова

Галина Павлівна,

начальник відділу персоніфікованого обліку пільг

вул. Харківська, 35,

кабінет 226,

телефон 60-44-67

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Кіщенко

Тетяна Вікторівна,

заступник начальника відділу персоніфікованого обліку пільг

вул. Харківська, 35,

кабінет 226,

телефон 60-44-67

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Спеціалісти

вул. Харківська, 35, 

кабінети 317-319, (телефони:

60-45-11, 60-44-38);

кабінет 307;

кабінети 225, 227, 228 (телефон

60-44-25)

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Черговий спеціаліст

Громадська приймальня - вул. Харківська, 35, кабінет 135, робоче місце №16, телефон 60-46-04

понеділок – четвер

З 800 до 1700

без перерви на обід

п’ятниця

з 800 до 1600

без перерві на обід

Управління соціально-трудових відносин

Бутова

Олена Василівна

заступник директора департаменту – начальник управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 210,

телефон 60-45-21

понеділок 

з 800 до 1800

четвер

з 800 до 1800

Родінка

Олена Миколаївна, заступник начальника управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 210,

телефон 60-45-21

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Олійник

Олена Григорівна, начальник відділу контролю за призначенням і виплатою пенсій

вул. Харківська, 35,

кабінет 213,

телефон 60-45-24

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Пирогова

Юлія Олександрівна, завідувач сектору з питань опіки та піклування повнолітніх недієздатних осіб

вул. Харківська, 35,

кабінет 211,

телефон 60-44-48

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Спеціалісти

вул. Харківська, 35,

кабінет 209,

(телефон 60-45-02);

кабінети 211, 212,

(телефон 60-44-48);

кабінет 214,

(телефон 60-45-24)

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

 

з 800 до 1600

Управління у справах інвалідів, людей похилого віку та надання соціальниїх послуг

Котляр

Алла Іванівна

заступник директора департаменту – начальник управління

вул. Харківська, 35,

кабінет 123,

телефон 79-02-05

середа

з 800 до 1800

п’ятниця

 з 800 до 1700

заступник начальника управління – начальник відділу соціальної політики інвалідів, ветеранів війни та постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

вул. Харківська, 35,

кабінет 121,

телефон 60-44-64

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Мала Ірина Василівна,

начальник відділу з питань надання соціальних послуг

вул. Харківська, 35,

кабінет 203,

телефон 60-45-27

вівторок

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Спеціалісти

вул. Харківська, 35,

кабінети: 122,

(телефон 60-44-64);

кабінет 124,

(телефон 60-45-52);

кабінет 125, 126,

(телефон 60-44-98);

кабінети 202, 203,

(телефон 60-45-27)

понеділок

з 800 до 1700

четвер

з 800 до 1700

Черговий спеціаліст

Громадська приймальня – вул. Харківська, 35, кабінет 135, робоче місце №13, телефон 60-46-04

Понеділок – четвер

Перерва на обід

з 800 до 1700

 

з 1200 – 1300

 п’ятниця

Перерва на обід

з 800 до 1600

з 1200 – 1300

Черговий спеціаліст

Громадська приймальня – вул. Харківська, 35, кабінет 135, робоче місце №14, телефон 60-46-04

Понеділок – четвер

Перерва на обід

з 800 до 1800

 

з 1300 – 1400

п’ятниця

Перерва на обід

з 800 до 1700

з 1300 – 1400

Відділ державних соціальних інспекторів

Куліш Віталій Вікторович, начальник відділу – головний державний соціальний інспектор

вул. Харківська, 35,

кабінет 101,

телефон 60-45-19

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Державні соціальні інспектори

вул. Харківська, 35,

кабінети 102, 103

телефон 60-45-57

понеділок – четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Сахненко

Тетяна Олексіївна,

начальник відділу – головний бухгалтер

вул. Харківська, 35,

кабінет 308

телефон 60-40-26

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Панасенко

Людмила Іванівна,

заступник начальника

відділу – заступник головного бухгалтера

вул. Харківська, 35,

кабінет 308

телефон 60-40-26

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Спеціалісти

вул. Харківська, 35,

кабінети 308, 309, 310

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Відділ юридичного забезпечення

Литвин

Ігор Юрійович,

начальник відділу

вул. Харківська, 35,

кабінет 311,

телефон 60-44-35

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Головні спеціалісти - юристконсульти

вул. Харківська, 35,

кабінети 312,

телефон 60-44-39 

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Відділ програмно-технічного забезпечення

Сєргєєв

Руслан Олегович, начальник відділу  

вул. Харківська, 35,

кабінет 201,

телефон 60-49-32

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Сектор кадрової роботи та контролю

Ревенко

Тетяна Іванівна,

завідувач сектору  

вул. Харківська, 35,

кабінет 314,

телефон 60-44-50

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Спеціалісти

вул. Харківська, 35,

кабінет 307,

телефон 60-44-37 

понеділок - четвер

з 800 до 1700

п’ятниця

з 800 до 1600

Прийом документів з питань надання усіх видів державної соціальної допомоги, в тому числі і житлових субсидій, проводиться спеціалістами департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради за попереднім записом в Громадській приймальні департаменту (вулиця Харківська, 35, 1-й поверх, праве крило) без перерви на обід:
понеділок - четвер з 8-00 до 18-00
п’ятницю з 8-00 до 17-00
щосуботи з 8-00 до 13-00

за місцем проживання громадян:
• вул. Охтирська, б. 11 (телефон 79-31-62)
• вул. Інтернаціоналістів, б. 21 (телефон 60-44-21)
• вул. Романа Атаманюка, б.49 А (телефон 79-31-52)

при інформаційно-консультативних пунктах:
• при управлінні «Центр надання адміністративних послуг» (вул. Горького, 21): понеділок - четвер з 8-00 до 17-15, п’ятниця з 8-00 до 16-00, перерва на обід з 12-00 до 13-00;
• ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» (вул. Героїв Небесної Сотні, 7): понеділок - п’ятниця з 8-00 до 17-15, перерва на обід з 12-00 до 13-00.

Документи можна надіслати до департаменту поштою за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, 35.

На прийом до спеціалістів громадських приймалень за місцем проживання громадяни можуть записатись на зручний для них час за телефонами:
63-54-97 60-45-06.

Консультації можна отримати за телефонами:
«гарячої» лінії:
60-46-04
понеділок-четвер: 8-00 - 18-00, п’ятниця: 8-00 - 17-00, субота: 8-00 - 13-00
60-45-01
понеділок-четвер: 8-00 - 17-15, п’ятниця: 8-00 - 17-00
Інформатора: 63-54-97, 60-45-06 в робочі дні: 8-00 -17-15
віддалених робочих місць за місцем проживання:
79-31-62 – вул. Охтирська, 11
60-44-21 – вул. Інтернаціоналістів, 21
79-31-52 – вул. Романа Атаманюка, 49А
понеділок – четвер: 8-00 – 18-00, п’ятниця: 8-00 – 16-00

Щосуботи з 8-00 до 12-00 працює «гаряча» телефонна лінія 60-44-46, чергування на якій здійснюється керівним складом департаменту.

 

 




 

Адреса: вул. Харківська, 35, ліве крило, ІІІ поверх, каб. № 305

Телефон: 60-44-46, 63-54-97, 60-45-06, 60-44-50 (факс), 60-46-04 («гаряча лінія»)

E-mail: dszn@smr.gov.ua

Директор: МАСІК Тетяна Олександрівна