Перелік послуг:
Прийом заяв та документів Управлінням «Служба у справах дітей» щодо:
- реєстрації народження дитини, батьки якої невідомі;
- надання дозволу органом опіки та піклування бабі, діду, іншим родичам дитини забрати її з пологового будинку або іншого закладу охорони здоров’я, якщо цього не зробили батьки дитини;
- вирішення спорів між батьками щодо визначення або зміни прізвища та імені дитини;
- вирішення спорів між батьками щодо визначення місця проживання дитини;
- вирішення спорів щодо участі одного з батьків у вихованні дитини та визначення способів такої участі;
- підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України;
- доцільності побачення з дитиною матері, батька, які позбавлені батьківських прав;
- встановлення, припинення опіки, піклування;
- надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів;
- надання згоди на тимчасове влаштування в сім’ю дитини-сироти або дитини позбавленої батьківського піклування;
- взяття на виховання в сім'ю дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування;
- відвідування, спілкування, забирання дитини, яку залишили в пологовому будинку або іншому закладі охорони здоров'я, додому на вихідні дні чи на канікули;
- наявності у дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, майна;
Приймае звернення дітей щодо неналежного виконання батьками, опікунами, піклувальниками обов’язків з виховання a6o щодо зловживання ними своїми правами.
Надає консультації громадянам з питань підготовки необхідних документів щодо відчуження майна дитини та надання дозволу на вчинення нотаріальних дій відносно майна, право власності aбo право користування яким має дитина.
Начальник управління | Подопригора Валерія Володимирівна | 701-915 |
Заступник начальника управління | Павленко Віктор Іванович | 701-917 |
Начальник відділу профілактичної роботи та соціально-правового захисту дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах | Максименко Олександра Афанасіївна | 701-916 |
Начальник відділу з усиновлення дітей, опіки, піклування та розвитку сімейних форм виховання | Погрібна Ольга Сергіївна | 701-917 |
Головний спеціаліст-юрисконсульт | Кочура Наталія Михайлівна | 701-917 |
Головний спеціаліст-юрисконсульт | Смук Роман Володимирович | 701-917 |
Рішення Сумської міської ради від 28.09.2011 року № 745-МР Положення про службу у справах дітей Сумської міської ради
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Інформація про роботу комісії з питань захисту прав дитини
Звіт про діяльність управління за 2020 рік
Звіт про діяльність управління за 2022 рік
Інформація про виконання бюджетних програм за 2021 рік
Бюджетний запит на 2023-2025 роки індивідуальний (Форма 2023-2)
Бюджетний запит на 2022 - 2024 роки
Бюджетні запити на 2020 - 2022 роки
Інформація про виконання бюджетних програм за 2020 рік
Інформація про виконання бюджетних програм за 2019 рік
Інформація про виконання бюджетних програм за 2018 рік
Паспорти бюджетних програм на 2024 рік
Паспорт бюджетної програми на 2024 рік по КПКВК 0913111
Паспорт бюджетної програми на 2024 рік по КПКВК 0913112
Паспорт бюджетної програми на 2024 рік по КПКВК 0910160
Паспорт бюджетної програми на 2024 рік зі змінами від 06.06.2024 КПКВК 0910160
Паспорт бюджетної програми на 2024 рік зі змінами від 28.10.2024 КПКВК 0910160
Паспорти бюджетних програм на 2023 рік
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2023 рік (КПКВК 0910160)
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2023 рік (КПКВК 0913111)
Звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2023 рік (КПКВК 0913112)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік зі змінами від 09.08.2023 (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік зі змінами від 12.06.2023 (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік зі змінами від 25.01.2023 (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік зі змінами від 25.01.2023 (КПКВК 0913112)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (КПКВК 0913111)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2023 рік (КПКВК 0913112)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 24.12.2021 (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 22.11.2021 (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 09.11.2021 (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 09.11.2021 (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 13.10.2021 (КПКВК 0913112)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 13.10.2021 (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 03.08.2021 (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2021 рік зі змінами від 27.07.2021 (КПКВК 0913111)
Паспорти бюджетних програм на 2021 рік
Узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм станом на 01 січня 2020 року
Уточнений бюджетний запит на 2020-2022 роки загальний (Форма 2020-1)
Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету на 2020 рік
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0910160)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0916083)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0916083) (зі змінами)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0918063)
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2020 рік (КПКВК 0913112)
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2021 рік
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету на 2019 рік
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік за КПКВК 0916083
Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік за КПКВК 0910160 (нова редакція)
Інформація про виконання бюджетних програм за 2018 рік
Інформація про бюджет за бюджетними програмами за 2018 рік
Посада | Часи прийому |
---|---|
Прийом начальника управління | середа з 14:00 до 16:00 |
Прийом заступника начальника | середа з 10:00 до 12:00 |
Прийом громадян з особистих питань | середа з 08:00 до 17:00 |
Прийом громадян з житлових питань | середа з 08:00 до 17:00 |
Прийом громадян з питань усиновлення | середа з 08:00 до 17:00 |