- Деталі
- Перегляди: 23986
Начальник управління - Стрижова Алла Вікторівна, тел. 700-573
Заступник начальника - Колодка Володимир Олексійович, тел. 700-085
- Відділ адміністративних послуг (зали №1 та 2) – тел. 700-574
(питання реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, видалення зелених насаджень, спеціаліст Пенсійного фонду); - Відділ з питань оформлення паспортних документів (зал №3) – тел. 701-005
(питання оформлення паспорту громадянина України у формі ІД-картки та біометричного паспорту для виїзду за кордон); - Відділ з питань прийому документів по державній реєстрації (зал №4) – 700-064, 700-653
(прийом документів для реєстрації фіз.осіб-підприємців, юридичних осіб, громадських формувань 700-064, реєстрація нерухомого майна- 700-653); - Відділ дозвільних процедур (каб. №107) – тел. 700-575, 700-062
(земельні та архітектурні питання, дозвільні процедури, тощо); - Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – тел. 701-004
- Відділ державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців – тел. 700-659
- Відділ документообігу та інформаційного забезпечення – канцелярія (каб. №5) – тел. 700-576
- Відділ реєстрації місця проживання – тел. 700-581
- Сектор формування архівних справ - тел. 700-658
- Кабінет видачі документів (каб. №108) – тел. 701-006
- Прийом спеціалістів Департаменту соцзахисту, КП "Міськводоканал", Розрахункового центру - тел. 700-421
У «Центрі надання адміністративних послуг м. Суми» діє власна «гаряча» лінія за номером 700-575.
Документи:
- Рішення Сумської міської ради № 7117-МР від 22.07.2020 "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 19 грудня 2018 року № 4307-МР «Про Регламент «Центру надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради»"
- Рішення Сумської міської ради № 7126-МР від 22.07.2020 року "Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 5 червня 2019 року № 5112-МР «Про Положення про управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради»
- Інформація про роботу управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради за 2016 рік
- Інформація про роботу управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради за 2015 рік
- Інформація про роботу управління "Центр надання адміністративних послуг у м. Суми" Сумської міської ради за 2014 рік
- Інформація про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради за 2013 рік або переглянути не завантажуючи
- Інформація про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради за 2012 рік або переглянути не завантажуючи
- Методика моніторингу центрів надання адміністративних послуг або переглянути не завантажуючи
- Про результати громадського моніторингу оцінки організації та діяльності управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» або переглянути не завантажуючи
- Інформація про хід виконання розпорядження міського голови від 29.01.07 № 55–Р «Про додаткові заходи з питань організації роботи щодо здійснення делегованих повноважень органами виконавчої влади» або переглянути не завантажуючи
- Брошюра про адміністративні послуги для громадян