Ми покликані підвищити конкурентоспроможність міста Суми за допомогою маркетингових рішень, промоції культурних подій, введення міської ярмаркової культури, тісного взаємозв’язку із засобам масової інформації всіх рівнів.
Публічним майданчиком «Агенції Промоції «Суми» є Сумська міська галерея.
Місто Суми має стати відомим сумчанам, громадянам нашої держави та за її межами.
Популяризація міста та поширення знань про нього є нашим першочерговим завданням.
Наше завдання – об’єднати зусилля сумчан, громадських організацій, підприємств та засобів масової інформації нашого міста задля реалізації єдиної мети – підвищення іміджу та конкурентоздатності міста Суми.
Агенція створена 29 лютого 2012 року рішенням Сумської міської ради від 29 лютого 2012 року № 1272 – МР.
Відмінною рисою Агенції від інших туристичних установ є її задачі – об’єднати зусилля сумчан, громадських організацій, підприємств та засобів масової інформації нашого міста задля реалізації єдиної мети – підвищення іміджу та конкурентоспроможності міста Суми.
Щорічно Агенція проводить такі фестивалі, як: «Ніч міста» (з 2015 року), «Ніч музеїв» (з 2017 року), «Sumy Rock Fest» (з 2018 року), до яких долучаються тисячі містян та гостей міста. Агенція постійно співпрацює з митцями місцевого, обласного, та всеукраїнського значення, а також має досвід у роботі з іноземними художниками, фотографами та скульпторами, тим самим створюючи можливість для відвідувачів галереї вільно доторкнутись до мистецтва.
Приклади найбільш успішно реалізованих проєктів, попередні гранти
Від початку своєї діяльності у 2012 році організація є партнером безлічі різноманітних творчих, мистецьких чи гуманітарних проєктів у м. Суми:
- Всеукраїнський театральний фестиваль «ЧеховФест»;
- Фестиваль органної та камерної музики «Organum»;
- Міжнародний фестиваль музики Баха та епохи бароко «Бах-фест».
Серед проєктів, які реалізовує у ролі виконавця «Агенція промоції «Суми» за рахунок коштів міського бюджету в рамках виконання своєї діяльності, можна вказати наступні:
- Щорічну міжнародну акцію «Ніч Музеїв». Приурочений до Дня музеїв захід, що збирає під своєю егідою молодих та креативних перформерів, театралів, митців тощо. Під час фестивалю діють цікаві експозиції у музеях та галереях міста, відбуваються креативні перформанси, театралізовані дійства, екскурсії тощо. Він проводиться з 2014 року і щороку розширює свою діяльність – з’являються нові учасники, локації тощо. Підготовчий етап фестивалю триває до 2 місяців.
- Щорічний фестиваль «Ніч Міста». Проект приурочено до Дня міста Суми, проводиться з 2017 року. Дійство долучає митців, художників, акторів, перформерів з метою демонстрації мистецького потенціалу міста, завдяки якому розкривають проблеми чи можливості Сум.
- З 2018 році за сприяння Агенції проводиться фестиваль рок-музики «Sumy Rock Fest». Суми мають великі шанси стати рок-столицею України. Крім того, фестиваль може стати стартовим майданчиком для багатьох талановитих музикантів і груп, які не мають можливості заявити про себе. 2018 року у фестивалі взяли участь 12 команд (переважно із Сум та області).
Станом на 2021 рік в складі Агенції працює 13 осіб, серед яких директор, заступник директора, 4 провідних професіонали, один науковий співробітник, бухгалтер, завідувач господарством, адміністратор, електрик, робітник комплексного обслуговування й ремонту будинків, та прибиральниця. Ці люди забезпечують справну та ефективну роботу, як Агенції, так і галереї.