005.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Згідно з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 № 2148-VІІІ, з 1 жовтня 2017 року підвищені розміри допомог, що призначені відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» і «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам». З 1 жовтня поточного року Департаментом проведено масовий перерахунок зазначених видів виплат з урахуванням прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність в розмірі 1452,0 грн.

Дані доплати допомог включені до виплатних відомостей 1 періоду листопада 2017 року та зараховані на розрахункові рахунки одержувачів.

Основна мета міської програми «Місто Суми – територія добра та милосердя» – надання соціальних гарантій окремим категоріям громадян, а також створення додаткової системи задоволення потреб пільговиків, привернення уваги громадськості до проблем і потреб ветеранів, інвалідів, підвищення рівня їх соціальної захищеності на основі ефективного використання бюджетних ресурсів міста.

Отримати консультації з питань оформлення будь-яких видів державної соціальної допомоги та житлової субсидії, а також попередньо записатися на прийом до спеціалістів департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради мешканці міста можуть за наступними номерами телефонів, які працюють відповідно до графіку прийому громадян:

- попередній запис на прийом: 050 407 81 99, 63-54-97, 60-45-06;

- отримання консультацій: 050 407 81 99, 60-46-04, 60-45-01.

Для правильності та правомірності отримання субсидії, протягом місяця її отримувачі повинні повідомити департамент соціального захисту населення, якщо у них в родині відбулися такі зміни, що впливають на призначення субсидії:

Повідомляємо, що з 14 по 16 жовтня в громадських приймальнях департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, які розташовані за адресами: вул. Харківська, буд. 35, вул. Інтернаціоналістів, буд. 21, вул. Охтирська, буд. 11, вул. Романа Атаманюка, буд. 49/А та в приміщеннях ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» та при управлінні «Центр надання адміністративних послуг» прийом громадян здійснюватись не буде. Пов’язано це з державним святом – Днем захисника України.

З 17 жовтня департамент працюватиме відповідно до графіків прийому.

Заздалегідь вдячні за розуміння!

22 вересня у приміщенні ПАТ КБ «ПриватБанку» по вул. Харківській, 32 відбулося виїзне засідання мобільного соціального офісу, під час роботи якого працівниками департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради було прийнято 11 жителів міста.

До уваги громадян, з індивідуальним опаленням, які отримують житлову субсидію та не встигли подати заяви на «монетизацію».
Повідомляємо, що 13.09.2017 внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України про спрощення порядку надання населенню субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива від 21.10.1995 № 848.

Пріоритетним напрямком оздоровлення постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи осіб є санаторно-курортне лікування.

Постановою від 13 вересня 2017 року № 689 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» урядом в черговий раз внесено зміни, що стосуються порядку призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та порядку здійснення контролю.
Прийнятою постановою передбачено:

Одним з пріоритетних напрямків роботи міської влади є погашення заборгованості із виплати заробітної плати, яка за статистичними даними на 01.08.2017 існувала на 22 підприємствах міста в загальній сумі 103 400,3 тис. грн., що менше до 01.07.2017 на 9 737,8 тис. грн. (8,6%) та більше до 01.01.2017 на 12 129,0 тис. грн. (13,3%), в т.ч.: на 5 економічно активних підприємствах – 73 512,9 тис. грн., до попереднього місяця зменшилась на 10 009,4 тис. грн. (12,0 %), до початку року збільшилась на 13 103,9 тис. грн. (21,7%).