Увага! Голосувати в опитуванні можуть лише зареєстровані корисувачі сайту.
1 пористувач має лише 1 голос.
Голосування розпочинається 1 вересня 2016 року та закінчується 25 вересня 2016 року. Голоси, подані раніше, або пізніше зазначеної дати - враховані не будуть.
м. Суми
Стилізовані сумки, обрис яких нагадує квітку.
м. Суми
Опис логотипу
Суми – це місто козацької слави. Це місто троянд. Це місто незламних студентів. Це обласний центр України.
Сказати про всю історію одним логотипом – неможливо. Саме Тому ми вирішили сконцентруватися на найвизначнішому періоді - кінець 19 -початок 20 століття. Тоді Суми розвивалося шаленими темпами, як і в економічному, так і в соціальному плані. Будувалися заводи, мануфактури, до міста приїздило все більше і більше людей і воно по праву стало називатися «цукровою столицею Європи».
Тож ми вирішили зобразити в логотипі міста Суми – цукор. За основу був взятий пам’ятник рафінаду. Також логотип – це літера «С», що є першою літерою назви міста.
Логотип міста має відповідати на 3 питання:
1) Історія
Логотип символізує вирішальний період розвитку Сум.
2) Чим особливе місто
«Цукрова столиця Європи» - саме так називали Суми протягом декількох десятиліть. Тому для промоції ми пропонуємо використовувати найпотужніші його сторони. Логотип, поєднуючи мінімалістичні тренди світового дизайну, красномовно розповість про місто Суми.
3) Чому сюди варто приїхати
Суми – не є туристичним містом, тому і місць, які потенційно можуть бути цікавими для гостей небагато. По-перше, це унікальні архітектурні споруди: Кадетській корпус, садиба Харитоненко, вулиця Соборна, Воскресенька, Троїцький, Спасо-Преображенський собор; музеї : художній, краєзнавчий, музей-дім Чехова; альтанка, а також пам'ятники на могилах членів родини Харитоненків. Все це є надбанням кінця 19 - початку 20 століття. І відчути дух того часу – це те, що може бути цікавим для потенційних гостів нашого міста. Вважаємо, що даний логотип чудово відображає цю ідею.
Цукор це лише ресурс, але завдяки якому наше місто стало таким яким воно є.
м.Суми
Композиція вирішена за допомогою зображення чотирьох стилізованих літер (пелюсток) що об’єднані в одну композицію у вигляді Етно квітки. Кожна пелюстка це одна із літер назви міста СУМИ, Всі символи що зображені на цьому логотипові є невідємною частиною української душі , їх відображали з давніх давен і до сьогодні. Вони були оберегом ї зображувалися майже на всіх речах що оточувани людину, це й посуд, одяг, рушники, меблі та навідь в інтерєрі на стінах, дверях, воротах. А також на державній символіці. Люготип створений відобразити традиції і культуру українського народи танаправлений на захист нашого міста.
Літера С зображена у вигляді птаха, що символізує завжди добрі новини. Саме вона піклується про те, щоб людина не пропустила сприятливу пору для створення сімї та зміцнення господарства. А ще З давніх часів символом любові вважається голуб. Якщо прагнеш мати щасливу родину, то намалюй голубів на дубі. Пташка — символ єднання земного й небесного, охоронець душ предків; птахи символізують чесноти святих та їх вознесення до Бога. Півень — провісник дня, сторож добра проти зла — є символом світла, яке побороло темряву, — Христа.
У кольоровому рішенні Літера С блакитна що символізує небо, повітря, магічне значення — здоров'я;
Літера У зображена в образі Берегині.
Берегиня — богиня добра і захисту людини. Захищає оселю, родинне багаття, насамперед малих дітей від хвороб та інших злих сил.
У кольоровому рішенні Літера У жовта — місяць і зорі, у господарстві — врожай;
Літера М зображена у вигляді квітки. Наші пращури обожнювали кожне стебельце. За віруваннями, обрядові традиції, пов’язані з рослинним світом, мали забезпечити здоров’я, добробут сім’ї, плодючість землі та щастя.
У кольоровому рішенні Літера М червона що означає радість, життя, любов, для молодих — надію на одруження;
Літера И зображена у вигляді дубового листя що є символом сили, довголіття, терпіння розвитку, життя. та А ще на початку існування міста за історичними даними на його території первоначально знаходилися дубові ліси.
У кольоровому рішенні Літера И зелена, що є символом воскресіння природи, багатство природи і плодоріддя — землю, врожай;
м. Івано-Франківськ
ОПИС
Логотип являє собою багатозначний графічний елемент у формі квітки, пелюстки якої взяті за основу із символу на гербі міста – трьох сумок, як головну складову легенди про створення міста. При стилістичному об’єднанні пелюстки і сумки утворюється нова форма – «Пелюстко-сумка». В трьох пелюстках графічно зображується прив’язка до ідентифікації міста і його особливостей, духу, культури, звичаїв та історичної складової.
Пелюстки і їх символи всередині слід читати зліва на право.
Отже, в першій пелюстці ліворуч графічно зображена річка Сумка, як невід’ємна частина історичної та географічної складової – атрибут легенди про виникнення міста.
У другій «пелюстко-сумці», що знаходиться по центру, графічно зображено силует міста, що є символом надзвичайно унікальної архітектури та його історичних та культурних пам’яток. Велика кількість храмів та церков, які графічно відображені узагальненою стилізованою формою церкви всередині пелюстки.
Третя «пелюстко-сумка», в якій зображено фрагмент орнаменту рослинного характеру, є символом етнічної та культурно-духовної приналежності Слобожанщини, натякаючи цим на історичну та культурну спадщину українського міста та шанування традицій предків.
Кольорове вирішення
Яскраві пелюстки квітки в логотипі символізують енергійність, сучасність, яскравість, привабливість міста. Центр квітки в формі жовтогарячого кола символізує золоту монету, яка ніби випала з однієї із сумок, що має відголосок в легенді про створення міста Суми.
Текст слова «Суми» – яскраво блакитний. Він символізує небо, мир, спокій, стабільність.
Буква «У» в слові «Суми» виступає в даному логотипі як стебло квітки, колір букви – яскраво зелений – символізує екологічність, природну красу, велику кількість парків та зелених насаджень.
Форма квітки в основі логотипу символізує життя, красу, добробут, процвітання, є візуальним елементом, що формує позитивний та привабливий імідж міста. Тому в логотипі використаний слоган «Місто, як квітка»
Весь логотип виконаний в стилістиці близькій до етнорозпису, що притаманний Слобожанщині. Це один із графічно-дизайнерських прийомів, який дає змогу краще зрозуміти дух міста, поринути в глибинну суть старовинного та сучасного, об’єднаного в логотипі.