004.jpg

Олександр Лисенко: Пам’ять про Героїв Небесної Сотні – в серці кожного сумчанина. ДОДАНО ВІДЕО

Суми разом із усією Україною вшановують Героїв Небесної Сотні, які загинули під час розстрілів на майдані Незалежності в Києві.

Дата публікації: 2021-02-20
Детальніше...

У Сумах близько 70 одиниць техніки долатимуть наслідки негоди

У Сумах працюватимуть близько 70 одиниць техніки комунальних підприємств та обслуговуючих організацій, які очищатимуть місто від снігу та долатимуть ожеледицю.

Дата публікації: 2021-02-11
Детальніше...

Олександр Лисенко: Задля здоров’я сумчанок покращуємо якість надання медичних послуг. ДОДАНО ВІДЕО

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО разом із профільним заступником Тамарою ІЩЕНКО проінспектував КНП «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії», де тиждень тому відкрили оновлене гінекологічне відділення.

Дата публікації: 2021-02-03
Детальніше...

У Сумах викупили два приміщення

У лютому у Сумах приватизували два об’єкти, повідомляє Департамент забезпечення ресурсних платежів.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Депутати Сумської міської ради підтримали звернення щодо розслідування резонансних справ в Україні

Під час чергової сесії міської ради депутати підтримали звернення до Верховної Ради України, Генерального прокурора України щодо розслідування резонансних справ в Україні.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

У Сумах запроваджено безоплатний проїзд школярів у комунальному громадському транспорті

Депутати міської ради підтримали ініціативу міського голови Олександра ЛИСЕНКА щодо безоплатного проїзду школярів у комунальному громадському транспорті.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

У Сумах двоє лікарів та освітянин стали Почесними громадянами міста

Депутати міської ради під час ІV сесії проголосували за присвоєння Олександру Ємцю, Зиновію Красовицькому, Анатолію ВАСИЛЬЄВУ звання «Почесний громадянин міста Суми».

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Сумський водоканал отримав патент на нововинайдений спосіб очищення стічних вод

З метою підвищення ефективності біологічної очистки стічних вод на сумській станції очисних споруд КП «Міськводоканал» постійно вдосконалює традиційні методи очищення.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 23.02.2021)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств із обслуговування житла.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Сумська молодь дізналась про роботу міської влади «із середини»

У Сумах старшокласники та студенти взяли участь у симуляційній грі «У шкурі депутата», під час якої дізнались про особливості, деталі та принципи роботи міської ради.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Сумську молодь чекають на стажуванні в органах місцевого самоврядування

Відділ у справах молоді та спорту запрошує молодь на стажування в органах місцевого самоврядування.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Олександр Лисенко: Відстоюємо інтереси працівників АТ «Сумське МНВО» у питанні погашення боргів із виплати заробітної плати

Під час ІV сесії міської ради поза порядком денним депутати розглянули питання погашення сумським машинобудівникам заборгованості з виплати заробітної плати.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

У Сумах проходить відкритий чемпіонат міста з шахів

У МЦ «Романтика» проходить відкритий чемпіонат міста з шахів.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Планові відключення світла: що чекає на сумчан

Сумський міський район електричних мереж АТ «Сумиобленерго» повідомляє про планові відключення електричної енергії 5 березня.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Онлайн-трансляція засідання IV сесії Сумської міської ради VIII скликання 24.02.2021

24 лютого о 9.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція засідання ІV сесії Сумської міської ради VIII скликання.

 О 16.55 трансляцію завершено.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

У середу та четвер на час ремонту повітряної лінії та підключення нового абонента на чотирьох вулицях обласного центру вимикатимуть електроенергію.

Про це Муніципальному інформаційному порталу повідомили в філії «Сумський міський район електричних мереж» ПАТ «Сумиобленерго».

 У середу 20 січня без електрики тимчасово залишаться жителі середмістя: вул. Садової (будівлі № 2-28, № 1-9), вул. Засумської (будівлі № 34-66, № 35-67), вул. Робочої ( будівлі № 33-37, № 44-50), вул. Якіра (будівлі № 1-6). Світла тут не буде з 14:00 до 16:00. Його вимкнуть, аби виконати роботи з підключення нового абонента.

Наступного дня, у четвер 21 січня, через ремонт повітряної лінії енергетики частково відключать вул. Передову, що на Баранівці. Знеструмлять будівлі № 21-71, № 32-88. Відключення відбудеться у проміжок часу з 8:00 до 16:00.

В усіх випадках після завершення робіт напругу подадуть без попередження.

Тел. для довідок: 0-800-300-247.

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи (22–28 лютого)

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи від Сумської міської централізованої бібліотечної системи на 22–28 лютого

 

Назва (тематика) заходу

 

Місце проведення

Дата та час проведення

Загальноміські культурно-мистецькі заходи

Онлайн трансляція культурно-мистецького проекту «На струнах душі…»

YouTube

26 лютого

Заходи міської бібліотечної системи (онлайн та офлайн)

Творча виставка графіки «Лісова пісня» в ілюстраціях Лариси АПОЛЛОНОВОЇ»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

15 лютого – 8 березня

Презентація нової книги сумського поета Юрія НАЗАРЕНКА

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

21 лютого                  13:00

Онлайн-захід «Леся Українка. Геніальна дочка українського народу»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

23 лютого                  15:30

Вечір поетичного настрою «Я народивсь в останній день зими» (до Дня народження сонетяра Юрія НАЗАРЕНКА)

Пушкарівська бібліотека

25 лютого

Книжкова викладка літератури «Дататаризація Криму»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

26 лютого

Інформгодина «Наш Крим – це сльоза на щоці України» (до Дня кримського спротиву             російській окупації)                       

Бібліотека-філія № 6

26 лютого

Заходи мистецьких шкіл

Відкриті академічні концерти учнів:

відділ народних інструментів;              фортепіанний відділ;                                    вокально-хоровий відділ;                          оркестровий відділ

ДМШ № 1

Протягом тижня
10:00 та 14:00
22 лютого
23 лютого
24 лютого
25 лютого

Виставка творчих робіт учнів 4-го класу Сумської дитячої художньої школи ім. М. Г. Лисенка (клас викладача Тетяни СУРКОВОЇ)

Актова зала Сумської ДШХ

22 лютого – 6 березня

Шкільний конкурс на відділі народних інструментів Сумської дитячої музичної школи № 3 «Музичні візерунки»

ДМШ № 3

24 лютого

Шкільний конкурс серед учнів хорового відділу Сумської дитячої музичної школи № 3 «Пісня наша дзвенить…»

ДМШ № 3

25 лютого

Загальношкільний концерт першокласників

ДМШ № 1

26 лютого                  14:30

Шкільний конкурс на оркестровому відділі Сумської дитячої музичної школи № 3 «Всесвіт у звуках»

ДМШ № 3

26 лютого

Свято першокласників «Посвята в музиканти»

ДМШ № 2

27 лютого

Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення

19 лютого 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за лютий 2021 року (додаткове нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 20 лютого 2021 року.

Вступай до Збройних Сил України! Військова служба за контрактом

Вступай до Збройних Сил України!

Військова служба за контрактом

Грошове забезпечення

  • Гідне щомісячне забезпечення від 10200 грн.
  • Гарантоване підвищення грошового забезпечення у ході просування по службі.
  • Додаткова щомісячна виплата за участь в операції об’єднаних сил (ООС).
  • Після укладання першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода (в залежності від встановленого Урядом прожиткового мінімуму (ПМ) в розмірах
  • особам рядового складу – 8 розмірів ПМ;
  • особам сержантського і старшинського складу – 9 розмірів ПМ;
  • особам офіцерського складу – 10 розмірів ПМ.
  • Щорічна матеріальна допомога на оздоровлення.
  • Щорічна матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.

Соціальний пакет

  • Безоплатне забезпечення речовим майном.
  • Харчування за рахунок держави (в ППД – обід, в ООС, полігон – триразове харчування).
  • Безоплатна медична допомога військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Пільгове санаторно-курортне лікування військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Виплата грошової компенсації за піднайом житла.
  • Збереження робочого місця
  • Збереження місця роботи, посади та середньомісячної заробітної плати за рахунок державного бюджету при укладанні (продовженні) контракту (під час дії особливого періоду).

Строки контракту

  • на 3 роки – для осіб рядового складу;
  • від 3 до 5 років – для осіб сержантського і старшинського складу;
  • від 1 до 10 років – під час дії особливого періоду для військовослужбовців за їх бажанням строк проходження військової служби за новим контрактом може бути продовжено, але не більше ніж до досягнення граничного віку перебування на військовій службі;
  • на 6 місяців – для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців призваних під час особливого періоду, які вислужили встановлені терміни військової служби, осіб звільнених з військової служби під час дії особливого періоду.

Додаткові стимули

  • Кар’єрне зростання.
  • Участь у міжнародних операціях з підтримки миру і безпеки.
  • Можливість безкоштовного вивчення іноземної мови (особам, які перебувають у резерві для просування по службі).
  • Надання статусу учасника бойових дій.
  • Виділення земельних ділянок під будівництво та пільги для військовослужбовців (учасників ООС) та членів їх сімей.

Звертатися до Сумського міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 157, тел. 22-21-84, 099-746-50-71, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

АМУ закликала Парламент ухвалити законопроєкт, який вирішить проблеми громад у сфері земельних відносин

Асоціація міст України звернулася до Голови Верховної Ради України, голів депутатських фракцій та груп з проханням ухвалити законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194 від 01.10.2019.

Сьогодні у питаннях розпорядження землями громад за межами населених пунктів існує чимало проблем, які стримують розвиток місцевого самоврядування і дискредитують державу в очах населення. До таких проблем, зокрема, належить передача органами державної влади земель стороннім особам без врахування інтересів жителів громад, неможливість юридично чітко встановити межі територій громад, обтяжливі, непрозорі та корупційно небезпечні процедури погодження документації із землеустрою та встановлення меж земельних ділянок на місцевості. Для вирішення цих проблем було розроблено та внесено до Верховної Ради України законопроєкт №2194.

Законопроєкт був схвалений у першому читанні ще 14 листопада 2019 року та направлений на повторне друге читання 2 грудня 2020 року.

Норми законопроєкту передбачають:

► передачу землі державної власності за межами населених пунктів (крім земель, які потрібні державі для виконання її функцій) до власності територіальних громад, спрощення доступу до земельних ресурсів для громадян, бізнесу завдяки скасуванню зайвих дозволів, зокрема новостворених районних державних адміністрацій, та дублювання процедур перевірки документації із землеустрою;

► надання документації із землеустрою статусу публічних, відкритих та загальнодоступних даних;

► зменшення вартості робіт та тривалості часу, що витрачається на виконання процедур, пов’язаних з проведенням землеустрою;

► встановлення меж територій громад за домовленістю громад;

► затвердження місцевими радами детальних планів території в межах та за межами населених пунктів;

► посилення ролі територіальних громад у здійсненні контролю за станом використання земель;

► закріплення меж земельних ділянок за згодою їх власників без зайвої бюрократії.

АМУ вважає, що завдяки схваленню цього законопроєкту будуть комплексно вирішені проблеми у сфері земельних відносин, а державна влада продемонструє справжній європейський формат прозорих взаємовідносин між державою та громадами.

Асоціація міст України закликає Парламент якнайшвидше прийняти у другому читанні і в цілому законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194. Адже завдяки його схваленню громади отримають реальний шанс стати справжніми господарями власної землі.

Інфографіка

За матеріалами сайту Асоціації міст України

Презентація щодо складу i змісту документадії при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад

16.02.2021 о 13:00 в приміщенні зали молодіжного центру «Романтика» за адресою: м. Суми, вул. Героїв Суміцнни, 3 (I поверх) буде проверено презентацію щодо складу i змісту документадії при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад. Презентацію проводить директор ТОВ "Український науково-проєктний інститут цивільного будівництва", Президент Національної спілки архітекторів України Чижевський Олександр Павлович.
Зазначений захід проводиться під головуванням виконуючого обов’язки міського голови з виконавчої роботи Бондаренка Михайла Євгеновича.

Презентація щодо складу і змісту містобудівної документації при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад

 

 

Відкрите обговорення проєкту Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд розташованих в історичних ареалах Сумської міської територіальної громади

Запрошуємо приватних підприємців та підприємства взяти участь у відкритому обговоренні проєкту Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд, розташованих в історичних ареалах Сумської міської територіальної громади

Про розгляд справи за позовом ТОВ "Культурно-діловий центр" до Виконавчого комітету Сумської міської ради

Розглядається адміністративна справа за позовною заявою ТОВ «Культурно-діловий центр» до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа: КП «Міськводоканал» СМР, про визнання протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.01.2019 р. № 4 "Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Суми" з моменту його прийняття.

Підготовче судове засідання у справі відбудеться 22 лютого 2021 року о 09:00 в приміщенні Сумського окружного адміністративного суду (м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 159 , зал. 212) Суддя Бондар С.О.

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад директорів КУ "Сумська гімназія №1", КУ "ССШ №2" та КУ "ССШ №17"

Відповідно до рішення Сумської міської ради від 21 жовтня 2020 року №7671-МР «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Сумської міської територіальної громади», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 08.02.2021 року №20 «Про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області» оголошується конкурс на заміщення вакантних посад наступних комунальних установ:

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська гімназія №1, Сумська область, м. Суми, вул. Засумська, 3, тел. 22-17-45.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб. 59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76, тел. 22-45-04.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 18, тел. 32-53-30.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення

05 лютого 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за лютий 2021 року(основне нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 06 лютого 2021 року.

Перевірте правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців!

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);
• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;
• які змінили місце проживання;
• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс «Особистий кабінет виборця», розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua

Для цього в розділі «Перевірити дані у реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 70-15-58, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.