002.jpg

Олександр Лисенко: Міський центр дитячої хірургії, ортопедії та травматології відкриває нові можливості для успішного лікування дітей

На базі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» створили міський центр дитячої хірургії, ортопедії та травматології.

Дата публікації: 2021-02-26
Детальніше...

Олександр Лисенко: Пам’ять про Героїв Небесної Сотні – в серці кожного сумчанина. ДОДАНО ВІДЕО

Суми разом із усією Україною вшановують Героїв Небесної Сотні, які загинули під час розстрілів на майдані Незалежності в Києві.

Дата публікації: 2021-02-20
Детальніше...

У Сумах близько 70 одиниць техніки долатимуть наслідки негоди

У Сумах працюватимуть близько 70 одиниць техніки комунальних підприємств та обслуговуючих організацій, які очищатимуть місто від снігу та долатимуть ожеледицю.

Дата публікації: 2021-02-11
Детальніше...

Олександр Лисенко: Задля здоров’я сумчанок покращуємо якість надання медичних послуг. ДОДАНО ВІДЕО

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО разом із профільним заступником Тамарою ІЩЕНКО проінспектував КНП «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії», де тиждень тому відкрили оновлене гінекологічне відділення.

Дата публікації: 2021-02-03
Детальніше...

Олександр Лисенко: Ми ніколи не забудемо подвиг юних захисників української державності – Героїв Крут. ВІДЕО

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО вшанував пам'ять Героїв Крут, які 103 роки тому полягли у протистоянні за українську незалежність із більшовицькими військами.

Дата публікації: 2021-01-29
Детальніше...

Онлайн-трансляція апаратної наради при міському голові 1 березня 2021 року

1 березня о 8.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалася онлайн-трансляція апаратної наради при міському голові м. Суми.

 О 9:30 трансляцію завершено

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Депутати Сумської міської ради підтримали звернення щодо розслідування резонансних справ в Україні

Під час чергової сесії міської ради депутати підтримали звернення до Верховної Ради України, Генерального прокурора України щодо розслідування резонансних справ в Україні.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Олександр Лисенко: Відстоюємо інтереси працівників АТ «Сумське МНВО» у питанні погашення боргів із виплати заробітної плати

Під час ІV сесії міської ради поза порядком денним депутати розглянули питання погашення сумським машинобудівникам заборгованості з виплати заробітної плати.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Онлайн-трансляція засідання IV сесії Сумської міської ради VIII скликання 24.02.2021

24 лютого о 9.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція засідання ІV сесії Сумської міської ради VIII скликання.

 О 16.55 трансляцію завершено.

Дата публікації: 2021-02-24
Детальніше...

Онлайн-трансляція постійної комісії з питань архітектури та ін. 23 лютого 2021 року

23 лютого о 13.00 на Інформаційному порталі Сумської міської ради smr.gov.ua розпочалась онлайн-трансляція постійної комісії Сумської міської ради з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології.

О 16.15 трансляцію завершено.

Частина 1

Дата публікації: 2021-02-23
Детальніше...

Тамара Іщенко: Спільно з підприємцями вибудовуємо комплекс заходів з відповідного утримання належних їм зупинок громадського транспорту

Під головуванням заступника міського голови Тамари ІЩЕНКО відбулась нарада з суб'єктами господарювання, на якій обговорювались питання утримання в належному санітарному стані зупинок громадського транспорту, за які відповідальні підприємці.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Мобільні групи в дії: результати останніх карантинних перевірок

На виконання доручення міського голови Олександра ЛИСЕНКА в Сумах протягом останнього тижня продовжували проводити посилені перевірки мобільними групами з контролю за дотриманням карантину на працюючих об’єктах.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

У Сумах від коронавірусу щепились 70 працівників дитячої лікарні

Начальник управління охорони здоров’я Олена ЧУМАЧЕНКО повідомила, що від СOVID-19 уже щепились 70 медичних працівників КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди».

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Олександр Лисенко: Постачання перших нових тролейбусів до Сум почнеться від 3 березня

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО перебуває у відрядженні в місті Луцьк, де на автомобільному заводі готують до відправки в Суми нові тролейбуси.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Станіслав Поляков: Пам'ять про захисника України Артура Абрамітова вічно житиме у серцях вдячних сумчан

У четверту річницю загибелі воїна АТО, Почесного громадянина Сум Артура Абрамітова на стінах школи № 18, де навчався захисник країни, бійцю відкрили меморіальну дошку.

Дата публікації: 2021-02-26
Детальніше...

Цифри тижня

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (22 лютого–1 березня 2021 року).

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Олександр Лисенко: Вимагаю від приватних перевізників конкретних результатів покращення роботи

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО під час щопонеділкової апаратної наради наголосив на тому, що міська влада вимагає від приватних перевізників конкретних результатів покращення роботи.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Олександр Лисенко наказав комунальникам якомога швидше прибрати місто від наслідків зими

Під час апаратної наради міський голова Олександр ЛИСЕНКО доручив департаменту інфраструктури міста та обслуговуючим організаціям за два дні привести територію міста та двори багатоповерхівок до належного санітарного стану.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Водоканал повідомляє про відключення води

У зв'язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт, КП «Міськводоканал» призупинило подачу води до низки будинків.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Планові відключення світла: що чекає на сумчан

Сумський міський район електричних мереж АТ «Сумиобленерго» повідомляє про планові відключення електричної енергії 10 та 11 березня.

Дата публікації: 2021-03-01
Детальніше...

Учениця Сумської ДМШ № 1 виборола перемогу у Міжнародному вокальному конкурсі

Відбувся Міжнародний вокально-хоровий фестиваль «Favorites Vocal”, що дистанційно об’єднав учасників із Іспанії, України та Франції.

Дата публікації: 2021-02-25
Детальніше...

Учні ДМШ № 4 продовжують вражати Україну та світ

Учні ДМШ № 4 взяли участь у дистанційному Міжнародному фестивалі-конкурсі «Зорепад талантів».

Дата публікації: 2021-02-23
Детальніше...

Учні та викладачі ДМШ гідно представили Суми на фестивалі-конкурсі «Сяйво Первоцвітів»

Учні та викладачі сумських ДМШ гідно представили місто на Всеукраїнському фестивалі-конкурсі мистецтв «Сяйво Первоцвітів», що відбувся дистанційно.

Дата публікації: 2021-02-22
Детальніше...

У Сумах юні митці презентують свою творчість одноліткам

У школі № 8, у рамках співпраці Сумської дитячої художньої школи імені М. Г. Лисенка з загальноосвітніми навчальними закладами міста, експонуються роботи юних митців.

Дата публікації: 2021-02-19
Детальніше...

Юні художники з Сум продовжують закохувати світ у свій талант

Учні Сумської дитячої художньої школи ім. М. Г. Лисенка здобули нагороди у двох міжнародних творчих змаганнях.

Дата публікації: 2021-02-18
Детальніше...

У Сумах нагородили переможців «Кубка мера» з шахів

Вихідні у Сумах розпочалися активно – нагородженням переможців відкритого чемпіонату міста з шахів «Кубок мера».

Дата публікації: 2021-02-27
Детальніше...

Відділ у справах молоді та спорту оголошує відеоконкурс до дня народження Кобзаря

До дня народження українського поета, письменника, художника Тараса Григоровича Шевченка відділ у справах молоді та спорту проводить конкурс відеороликів.

Дата публікації: 2021-02-26
Детальніше...

Нові можливості для творчої молоді – грант від House of Europe

House of Europe – це програма для творчого та професійного обміну на персональному рівні між Європейським Союзом та Україною. Новий конкурс – можливість розвитку саме для молодих людей.

Дата публікації: 2021-02-26
Детальніше...

Суми спортивні: протягом минулого тижня у місті відбулися змагання із трьох видів спорту

У Сумах на минулому тижні відбулися змагання із тхеквондо, класичного та екіпірувального жиму штанги лежачи та тенісу, у яких брали участь і дорослі, і діти.

Дата публікації: 2021-02-25
Детальніше...

Юних сумчан запрошують взяти участь у конкурсі фотографій Future Photo Days 2021

Міжнародний фестиваль Odesa Photo Days оголошує прийом заявок на Future Photo Days 2021 – Всеукраїнський конкурс для підлітків, що цікавляться фотографією.

Дата публікації: 2021-02-25
Детальніше...

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з посиланням на обласний центр з гідрометеорології повідомляє, що в середу, 12 серпня, в Сумах буде прохолодно.

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи (1–7 березня)

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи від Сумської міської централізованої бібліотечної системи на 1–7 березня

Назва (тематика) заходу

Місце проведення

Дата та час проведення

Заходи міської бібліотечної системи (онлайн та офлайн)

Творча виставка графіки «Лісова пісня» в ілюстраціях Лариси АПОЛЛОНОВОЇ»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

До 8 березня

Літературний онлайн-календар на березень

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

1 березня

Віртуальне кет-шоу «Пухнасті бешкетники»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

1 березня

Виставка малюнків «Мій вусатий, муркотливий»                 

Бібліотека-філія № 8

1 березня

Засідання читацького клубу «Посиденьки»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

2 березня 14:00

Відкриття виставки Сергія ГУЦАНА із колекції приватного музею «Причал Одісея»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

2 березня

Воркшоп – навчання бібліотечних працівників «Віртуальні дошки для спільної роботи бібліотекарів і користувачів»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

3 березня            13:00

Віртуальна книжкова виставка «Книги з жіночим ім'ям»

Бібліотека-філія № 14

3 березня

Виставка-елегія «Весна і жінка між собою схожі»;

музично-поетичний мікс «Найкраще в світі слово – мама!»      

Бібліотека-філія № 8

4 березня

 

5 березня

Літературний відеокалейдоскоп «Дзвінко лунає Тарасове слово» 

Бібліотека-філія № 14

5 березня

Вечір-елегія «О жінко, найпрекрасніша з троянд!» 

                 

Великочернеччинська бібліотека

5 березня

Виставка- привітання «Всі жінки прекрасні, як весна!»

Бібліотека-філія № 6

6 березня

Відеоподорож у часі «Галерея великих жінок»

Бібліотека-філія   № 18

6 березня

Акція до 8 березня «Тобі доземно, жінко, поклонюсь»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

7 березня

Інтернет-огляд «Жінко, ти завжди велична»  (жінки в сучасній літературі )    

Бібліотека-філія № 1

7 березня

Книжковий розвал «Жінка – джерело любові» (образ жінки в творах українських письменників)

Бібліотека-філія № 5

7 березня

Заходи мистецьких шкіл

Концерт ансамблевої музики «Весняні акварелі»

ДМШ № 1

3 березня            16:00

Онлайн лекція-концерт «Сучасні мелодії та ритми»

ДМШ № 3

4 березня

Виставка творчих робіт учнів 4-го класу Сумської дитячої художньої школи ім. М. Г. Лисенка (клас викладача Тетяни СУРКОВОЇ)

Актова зала Сумської ДШХ

До 20 березня

Виборці мають можливість надіслати звернення до органу ведення державного реєстру виборців у онлайн-режимі

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

- заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення

Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

- заяву щодо зміни своєї виборчої адреси – до органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою;

- заяву про внесення змін до відомостей про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси;

- заяву щодо виправлення неправильностей у Реєстрі стосовно іншої особи – до органу ведення Реєстру за виборчою адресою такої особи або до відповідної закордонної дипломатичної установи України, якщо виборча адреса особи знаходиться за межами України;

- запит щодо змісту своїх персональних даних – до будь-якого органу ведення Реєстру;

- запит щодо прізвищ, власних імен, по батькові, дати народження усіх виборців, внесених до Реєстру за своєю власною виборчою адресою – до будь-якого органу ведення Реєстру.

Виборець для визначення йому органом ведення Державного реєстру виборців виборчої адреси за місцем фактичного проживання може звернутися з відповідною заявою у міжвиборчий період та у перші п’ять днів відповідного виборчого процесу або процесу референдуму – до органу ведення Реєстру, повноваження якого поширюються на територію, до якої відноситься місце фактичного проживання виборця.

Звернення в електронній формі можуть бути надіслані виборцем із використанням мережі Інтернет за підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» (кваліфікований електронний підпис).

Звернення в електронній формі створюються шляхом заповнення виборцем форми з використанням відповідного електронного сервісу, розміщеного на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.

Звернення, надіслані з використанням мережі Інтернет, повинні містити адресу електронної пошти заявника.

Перевірте правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців!

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);
• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;
• які змінили місце проживання;
• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс «Особистий кабінет виборця», розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua

Для цього в розділі «Перевірити дані у реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 70-15-58, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.

Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення

19 лютого 2021 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі ,яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за лютий 2021 року (додаткове нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 20 лютого 2021 року.

Вступай до Збройних Сил України! Військова служба за контрактом

Вступай до Збройних Сил України!

Військова служба за контрактом

Грошове забезпечення

  • Гідне щомісячне забезпечення від 10200 грн.
  • Гарантоване підвищення грошового забезпечення у ході просування по службі.
  • Додаткова щомісячна виплата за участь в операції об’єднаних сил (ООС).
  • Після укладання першого контракту військовослужбовцям виплачується одноразова грошова винагорода (в залежності від встановленого Урядом прожиткового мінімуму (ПМ) в розмірах
  • особам рядового складу – 8 розмірів ПМ;
  • особам сержантського і старшинського складу – 9 розмірів ПМ;
  • особам офіцерського складу – 10 розмірів ПМ.
  • Щорічна матеріальна допомога на оздоровлення.
  • Щорічна матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.

Соціальний пакет

  • Безоплатне забезпечення речовим майном.
  • Харчування за рахунок держави (в ППД – обід, в ООС, полігон – триразове харчування).
  • Безоплатна медична допомога військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Пільгове санаторно-курортне лікування військовослужбовців та членів їх сімей.
  • Виплата грошової компенсації за піднайом житла.
  • Збереження робочого місця
  • Збереження місця роботи, посади та середньомісячної заробітної плати за рахунок державного бюджету при укладанні (продовженні) контракту (під час дії особливого періоду).

Строки контракту

  • на 3 роки – для осіб рядового складу;
  • від 3 до 5 років – для осіб сержантського і старшинського складу;
  • від 1 до 10 років – під час дії особливого періоду для військовослужбовців за їх бажанням строк проходження військової служби за новим контрактом може бути продовжено, але не більше ніж до досягнення граничного віку перебування на військовій службі;
  • на 6 місяців – для військовослужбовців строкової військової служби та військовослужбовців призваних під час особливого періоду, які вислужили встановлені терміни військової служби, осіб звільнених з військової служби під час дії особливого періоду.

Додаткові стимули

  • Кар’єрне зростання.
  • Участь у міжнародних операціях з підтримки миру і безпеки.
  • Можливість безкоштовного вивчення іноземної мови (особам, які перебувають у резерві для просування по службі).
  • Надання статусу учасника бойових дій.
  • Виділення земельних ділянок під будівництво та пільги для військовослужбовців (учасників ООС) та членів їх сімей.

Звертатися до Сумського міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки (м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 157, тел. 22-21-84, 099-746-50-71, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

АМУ закликала Парламент ухвалити законопроєкт, який вирішить проблеми громад у сфері земельних відносин

Асоціація міст України звернулася до Голови Верховної Ради України, голів депутатських фракцій та груп з проханням ухвалити законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194 від 01.10.2019.

Сьогодні у питаннях розпорядження землями громад за межами населених пунктів існує чимало проблем, які стримують розвиток місцевого самоврядування і дискредитують державу в очах населення. До таких проблем, зокрема, належить передача органами державної влади земель стороннім особам без врахування інтересів жителів громад, неможливість юридично чітко встановити межі територій громад, обтяжливі, непрозорі та корупційно небезпечні процедури погодження документації із землеустрою та встановлення меж земельних ділянок на місцевості. Для вирішення цих проблем було розроблено та внесено до Верховної Ради України законопроєкт №2194.

Законопроєкт був схвалений у першому читанні ще 14 листопада 2019 року та направлений на повторне друге читання 2 грудня 2020 року.

Норми законопроєкту передбачають:

► передачу землі державної власності за межами населених пунктів (крім земель, які потрібні державі для виконання її функцій) до власності територіальних громад, спрощення доступу до земельних ресурсів для громадян, бізнесу завдяки скасуванню зайвих дозволів, зокрема новостворених районних державних адміністрацій, та дублювання процедур перевірки документації із землеустрою;

► надання документації із землеустрою статусу публічних, відкритих та загальнодоступних даних;

► зменшення вартості робіт та тривалості часу, що витрачається на виконання процедур, пов’язаних з проведенням землеустрою;

► встановлення меж територій громад за домовленістю громад;

► затвердження місцевими радами детальних планів території в межах та за межами населених пунктів;

► посилення ролі територіальних громад у здійсненні контролю за станом використання земель;

► закріплення меж земельних ділянок за згодою їх власників без зайвої бюрократії.

АМУ вважає, що завдяки схваленню цього законопроєкту будуть комплексно вирішені проблеми у сфері земельних відносин, а державна влада продемонструє справжній європейський формат прозорих взаємовідносин між державою та громадами.

Асоціація міст України закликає Парламент якнайшвидше прийняти у другому читанні і в цілому законопроєкт «Про внесення змін до Земельного кодексу України та інших законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №2194. Адже завдяки його схваленню громади отримають реальний шанс стати справжніми господарями власної землі.

Інфографіка

За матеріалами сайту Асоціації міст України

Презентація щодо складу i змісту документадії при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад

16.02.2021 о 13:00 в приміщенні зали молодіжного центру «Романтика» за адресою: м. Суми, вул. Героїв Суміцнни, 3 (I поверх) буде проверено презентацію щодо складу i змісту документадії при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад. Презентацію проводить директор ТОВ "Український науково-проєктний інститут цивільного будівництва", Президент Національної спілки архітекторів України Чижевський Олександр Павлович.
Зазначений захід проводиться під головуванням виконуючого обов’язки міського голови з виконавчої роботи Бондаренка Михайла Євгеновича.

Презентація щодо складу і змісту містобудівної документації при розробці комплексних планів об’єднаних територіальних громад

 

 

Відкрите обговорення проєкту Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд розташованих в історичних ареалах Сумської міської територіальної громади

Запрошуємо приватних підприємців та підприємства взяти участь у відкритому обговоренні проєкту Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд, розташованих в історичних ареалах Сумської міської територіальної громади

Про розгляд справи за позовом ТОВ "Культурно-діловий центр" до Виконавчого комітету Сумської міської ради

Розглядається адміністративна справа за позовною заявою ТОВ «Культурно-діловий центр» до Виконавчого комітету Сумської міської ради, третя особа: КП «Міськводоканал» СМР, про визнання протиправним та нечинним рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 15.01.2019 р. № 4 "Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Суми" з моменту його прийняття.

Підготовче судове засідання у справі відбудеться 22 лютого 2021 року о 09:00 в приміщенні Сумського окружного адміністративного суду (м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 159 , зал. 212) Суддя Бондар С.О.

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад директорів КУ "Сумська гімназія №1", КУ "ССШ №2" та КУ "ССШ №17"

Відповідно до рішення Сумської міської ради від 21 жовтня 2020 року №7671-МР «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Сумської міської територіальної громади», наказу управління освіти і науки Сумської міської ради від 08.02.2021 року №20 «Про проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області, директора Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області» оголошується конкурс на заміщення вакантних посад наступних комунальних установ:

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська гімназія №1, Сумська область, м. Суми, вул. Засумська, 3, тел. 22-17-45.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська гімназія №1 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб. 59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 76, тел. 22-45-04.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 ім. Д. Косаренка м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Найменування і місце знаходження закладу освіти: Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17, Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 18, тел. 32-53-30.

Найменування посади та умови оплати праці: Директор Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 м. Суми, Сумської області.

Умови оплати праці здійснюються відповідно до:

  1. постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.2011 №373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), вищої освіти, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»;
  2. наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  3. наказу Міністерства освіти і науки України від № 102 від 15.04.93 «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти» (зі змінами).

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

Посаду керівника закладу освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості, строк якої не перевищує 1 рік з дати видачі;
  • довідки про проходження попереднього (періодичного) психіатричного та наркологічного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі та перспективний план розвитку закладу освіти.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості. Документи подаються кандидатом особисто.

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Етапи проведення конкурсу:

  1. Прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі.
  2. Перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам.
  3. Допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі.
  4. Ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.
  5. Проведення конкурсного відбору.
  6. Визначення переможця конкурсу.
  7. Оприлюднення результатів конкурсу.

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59

Конкурсний відбір здійснюється за результатами:

- письмового тестування на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти;

- перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання згідно зі зразком;

- публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

Оцінювання виконання завдань учасників конкурсу здійснюється відповідно до затверджених критеріїв.

Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст І категорії управління освіти і науки Сумської міської ради    Мельник Ірина Володимирівна, телефон (0542) 789-752, електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Документи приймаються з 09.02.2021 року до 16:00 01.03.2021 року включно в управлінні освіти і науки Сумської міської ради (вул. Харківська, 35, IV поверх, каб.405).

Дата і місце проведення конкурсного відбору: 22.03.- 23.03.2021 року, м. Суми, площа Незалежності, 2, каб.59.