З 22 листопада по 6 грудня у Сумах тривали електронні консультацій з громадськістю щодо проекту міського бюджету на 2019 рік та проекту Програми економічного та соціального розвитку м. Суми на 2019 рік та основних напрямів розвитку на 2020-2021 роки.
Сумчани за відповідною фомою на сайті міської ради мали можливість подати свої електронні пропозиції до головних документів міста на наступний рік.
За інформацією Департаменту фінансів, економіки та інвестциій, за період електронних консультацій загалом надійшло 22 пропозиції-звернення, у яких порушувалося 53 питання:
- 1 - до проекту Програми економічного і соціального розвитку міста від 1 учасника з 1 питанням;
- 21 - до проекту міського бюджету на від 9 учасників, де порушувалися 52 питання.
Слід зауважити, що від одного учасника електронних консультацій надійшли однакові пропозиції як до проекту Програми, так і до проекту бюджету, які містили одне аналогічне питання.
Крім того, деякі питання до проекту міського бюджету також дублювалися та були аналогічними за змістом і потребували розгляду одночасно кількома струкурними підрозділами міської ради. Таким чином, загалом виконавчим органам Сумської міської ради необхідно було опрацювати 51 питання, в т.ч. за повноваженнями:
1. Управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства – 7 питань (щодо ремонту прибудинкових доріг та тротуарів, будівництва дитячого футбольного поля та встановлення футбольної коробки, виділення коштів на оновлення контактної мережі, інших капітальних вкладень).
2. Департаменту інфраструктури міста – 28 питань (поточний ремонт доріг, налагодження вуличного освітлення, облаштування центрального пляжу та зони відпочинку на озері Чеха, облаштування зупинок громадського транспорту, інші питання з благоустрою).
3. Департаменту соціального захисту населення – 3 питання (відмовитися від фінансування не обов'язкових категорій пільг та компенсацій; запровадження механізму монетизації пільг; надання пільг для Почесних донорів, що постійно проживають і працюють в Сумах, але не мають сумської реєстрації).
4. Відділу транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг – 7 (придбання автобусів великої місткості, придбання тролейбусів, впровадження електронного квитка, компенсація різниці в тарифах, облаштування зупинок графіками руху приватних автобусів (маршруток) тощо).
5. Управлінню архітектури та містобудування – 1 питання (відмовитися від замовлення «соціальної» реклами, що не несе жодної суспільної користі).
6. Управлінню освіти і науки – 1 питання (забезпечити функціонування поділу класів на підгрупи з вивчення окремих предметів на рівні минулих років: виділити кошти з міського бюджету на ділянках, що не покриваються державною субвенцією).
7. Департаменту комунікацій та інформаційної політики – 1 питання (не передбачати кошти на висвітлення діяльності ради).
8. Департаменту забезпечення ресурсних платежів – 2 питання (щодо проведення інвентаризації орендованих земельних ділянок та стану сплати орендної плати та розірвання договорів у разі фактів недотримання фінансової дисципліни; перегляд умов використання цілісного майнового комплексу міста з метою наповнення бюджету).
9. Відділу у справах молоді та спорту – 1 питання (не передбачати кошти для компенсації вартості проїзду для необов'язкових пільгових категорій).
Всі питання розглянуті, кожному учаснику електронних консультацій надані відповіді. Питання, що потребують додаткового опрацювання, залишаються на контролі.
Більш детальна інформація про стан врахування пропозицій наведена у додатку до звіту