005.jpg

Директор департаменту комунікацій та інформаційної політики Антоніна КОХАН під час щопонеділкової апаратної наради доповіла про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах Сумської міської ради за І півріччя 2019 року.

За словами посадовиці, у першому півріччі поточного року надійшло 2308 звернень громадян. Це на 100 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року. Серед джерел надходжень переважали письмові звернення (71%), електронних надійшло 11%, телефонних – 8%, під час особистих прийомів керівництва міста – 10%.

Усі звернення громадян, що надійшли до міської ради в І півріччі 2019 року ,вміщують 2332 питання різної тематики.

«Відсоток позитивно вирішених питань у Сумах досить високий (49%) у порівнянні із такими містами як Івано-Франківськ, Житомир, Полтава, Кропивницький, Луцьк, Миколаїв, Запоріжжя. Серед них Суми – на третьому місці за кількістю позитивно вирішених звернень громадян», – зауважила Антоніна Кохан.

Також директор департаменту комунікацій та інформаційної політики підкреслила, що, у порівнянні із цими містами, є досить високим показник зведеної кількості звернень громадян в розрахунку на 10 тис. населення – 87 звернень.

Що ж до тематики питань, порушених громадянами, переважали питання житлово-комунального господарства та поліпшення житлових умов.

Кількість останніх значно збільшилась за рахунок звернень учасників АТО/ООС (348 звернень), які проходили через відділ звернень у межах Порядку забезпечення житлом учасників антитерористичної операції.

За рахунок того, що 60 учасників АТО/ООС отримали одноразову цільову матеріальну допомогу для придбання житла, 17% вищеназваних звернень вирішено позитивно.

Окремо Антоніна Кохан зупинилась на електронних петиціях. За її словами, протягом першого півріччя 2019 року через Єдину систему місцевих петицій до міської ради надійшло 440 петицій (за увесь 2018 рік міська рада прийняла таких 523). По 81 петиції тривав збір підписів, необхідну ж кількість голосів, а це 250, набрали 56 петицій. Водночас – Суми є лідером серед міст, де городяни активно підтримують місцеві петиції.

Петиції, які не набрали потрібної кількості голосів, розглядались як звичайні звернення і таких за звітний період було 105.

Також у І півріччі 2019 року від найменш захищених категорій населення надійшло 564 звернення (24% від загальної кількості звернень).

Ця категорія громадян найчастіше зверталась із питаннями поліпшення житлових умов, призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, тощо.

Під час особистих прийом громадян міським головою та його заступниками розглянуто 246 проблемних питань. На даний час позитивно вирішено 117 питання (47,5%).

Принагідно Антоніна Кохан наголосила, що стан виконавської дисципліни у виконавчому комітеті знаходиться на належному рівні. Систематично проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян та вживаються відповідні заходи щодо підвищення результативності вирішення питань, порушених у зверненнях мешканців міста, налагодження ефективної роботи з розгляду звернень громадян.

Звернення, що потребують додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів з місцевого бюджету для вирішення порушених у них питань, залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.