До Сумської міської ради можна звернутися у режимі онлайн.
Для цього потрібно заповнити форми подачі електронного звернення на Інформаційному порталі Сумської міської ради.
Аплікаційні форми розроблені Департаментом комунікацій та інформаційної політики спільно з КП «Інфосервіс».
Користувачі сайту у меню «Е-звернення» на головній сторінці веб-ресурсу можуть обрати два види онлайн-форм: власне електронного звернення та запиту на отримання публічної інформації.
Процедура подачі нескладна, необхідно лише заповнити запропоновані поля. Позначені зірочкою – обов’язкові. Можна також прикріпити файли.
У формі подачі електронного звернення необхідно також обрати варіант статусу заявника: фізична чи юридична особа. Від фізичних осіб листи надходитимуть до відділу звернень громадян на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., від юросіб – до відділу документообігу (канцелярії) на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
У формі подачі запиту на отримання публічної інформації потрібно обрати, у якій спосіб запитувач отримає відповідь (на ті адреси, які він вкаже у формі).
Також для юридичних осіб потрібно обов’язково зазначити найменування вашої організації/об’єднання.
Запит надійде до сектору забезпечення доступу до публічної інформації на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Скористатися таким фунціоналом можна і у мобільній версії порталу.