Відбулися засідання постійних комісій з питань законності, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та протидії корупції, місцевого самоврядування, регламенту, депутатської діяльності та етики, з питань майна комунальної власності; житлово-комунального господарства, благоустрою, енергозбереження, транспорту та зв’язку; архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології; планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг, регуляторної політики.
Порядок денний комісії з питань законності, взаємодії з правоохоронними органами, запобігання та протидії корупції та ін. складався з 23 питань. На розгляд засідання сесії Сумської міської ради було ініційовано 12 проєктів рішень.
Тож основну увагу депутати приділили розгляду питання щодо виконання протокольного доручення постійної комісії щодо невиконання ТОВ «Сумитеплоенерго» п. 5.19 договору оренди цілісного майнового комплексу по виробництву, транспортуванню тепла та електричної енергії у м. Суми від 01.09.2005 р. № УКМ-0047 та вжиття відповідних заходів; стосовно внесення змін до структури апарату та виконавчих органів міської ради; щодо перевірки комунальних підприємств та установ міськради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб’єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста.
Окрім цього учасники комісії порушили питання внесення неправдивих відомостей в офіційні документи, а саме інвестиційний договір комплексного розміщення зупинок громадського транспорту та договір оренди нерухомого комунального майна, створеного за рахунок Інвестора, про що є підтверджуючі документи. На що заступник голови постійно діючої контрольної комісії з питань перевірки КП та установ міської ради, а також моніторингу фінансово-господарської діяльності інших суб'єктів господарювання, в статутних капіталах яких є частка майна територіальної громади міста Суми Юрій КОМАРОВ вийшов із пропозицією звернення до суду щодо розірвання вищезазначених договорів та до правоохоронних органів з питання внесення в офіційний документ неправдивих відомостей.
Під час комісії також було розглянуто питання виплати заробітної плати, в тому числі премій, на КП «Електроавтотранс», відсутності централізованого опалення, засобів індивідуального захисту та медичних аптечок для працівників на підприємстві, порушення благоустрою прилеглих територій, закріплених за підприємством тощо.
В результаті обговорення комісією було вирішено підтримати рекомендацію, адресовану міському голові від постійно діючої контрольної комісії з питань перевірки комунальних підприємств та установ міськради. Зокрема, у зв’язку з невиконанням умов контракту директором комунального підприємства «Електроавтотранс» розірвати контракт від 16.05.2019 року між міською радою та Віталієм ОДНОРОГОМ, звільнивши його з займаної посади; за неналежне виконання посадових обов’язків (п. 2.2.25 посадової інструкції) винести догану начальнику відділу транспорту, зв’язку, та телекомунікаційних послуг міської ради Сергію ЯКОВЕНКУ; за неналежне виконання посадових обов’язків (п. 2.15, 2.19, 2.20 посадової інструкції) винести догану начальнику управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» міської ради Руслану ГОЛОПЬОРОВУ.
Три питання порядку денного було знято з розгляду.
Депутатами постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, благоустрою, енергозбереження, транспорту та зв’язку було затверджено 12 питань.
Серед нагальних питань комісія виокремила питання про хід виконання рішень міської ради та про хід виконання комплексних цільових програм. Обговорили й питання стану ліфтового господарства та перспективи розвитку.
Також було розглянуто звернення громадян, за якими керівники структурних підрозділів міськради мають опрацювати дані питання та надати відповідні рекомендації.
Загалом постійною комісією були розглянуті всі питання порядку денного.
На засіданні постійної комісії з питань архітектури, містобудування, регулювання земельних відносин, природокористування та екології був затверджений порядок денний з 38 питань.
Зокрема, акцентували увагу на зверненні мешканців та фізичних осіб-підприємців.
Так було надано доручення та рекомендації постійної комісії громадянину стосовно земельної ділянки площею 0,087 га, розташованої за адресою: вул. Праці, власником якої є будівельна фірма; надано дозвіл сумчанці на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за адресою: вул. Зої Космодем’янської площею 0,0063 га, функціональне призначення якої – під розміщення станції технічного обслуговування автомобілів та офісні приміщення; надано фізичній особі-підприємцю дозвіл на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для подальшої її передачі у користування на умовах оренди за адресою: вул. Чернігівська, орієнтовною площею не більше 0,0170 га, цільове та функціональне призначення якої – землі житлової та громадської забудови: для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування; погоджене питання надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для подальшої її передачі у користування на умовах оренди за адресою: вул. Харківська, орієнтовною площею не більше 0,0300 га, функціональне призначення земельної ділянки – землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості; затверджено проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки та зміну її цільового призначення із земель сільськогосподарського призначення для індивідуального садівництва на землі житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в районі обслуговуючого кооперативу садівників «Монтажник».
Одноголосно підтримано питання надання об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Засумська 5» дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Однак депутати відмовили ТОВ «Лангр» у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: пров. Громадянський, орієнтовною площею 0,1500 га для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови з у зв’язку з невідповідністю вимогам Земельного кодексу України (частина земельної ділянки, зазначеної на графічному матеріалі перебуває у користуванні Сумської обласної організації товариства сприяння обороні України на праві постійного користування земельною ділянкою та відсутні документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомого майна).
На засіданні з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, торгівлі та послуг, регуляторної політики члени комісії розглянули 28 питань.
Приміром попередньо були розглянуті проєкти рішень міської ради, які пропонуються до розгляду на сесії 26 лютого 2020 року (в межах напрямків діяльності комісії): «Про звіт про виконання міського бюджету м. Суми за 2019 рік», «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 24 грудня 2019 року № 6248 – МР «Про бюджет Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік», «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 24 грудня 2019 року № 6249-МР «Про Програму економічного і соціального розвитку Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік та основні напрями розвитку на 2021 – 2022 роки» та «Про звіт про виконання сільського бюджету села Піщане за 2019 рік».
Також було вирішено питання щодо виділення коштів на забезпечення препаратами інсуліну хворих на цукровий та нецукровий діабет; питання щодо виділення коштів на усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки у трьох сумських школах депутати вирішили опрацювати на наступному засіданні.