001.jpg

Заступник міського голови Віра МОТРЕЧКО провела засідання опікунської ради, що розглядає питання забезпечення прав повнолітніх недієздатних осіб.

Про це повідомили у департаменті соціального захисту населення.

У засіданні взяли участь фахівці галузі охорони здоров’я та психіатричної допомоги, соціального захисту та представник громадськості.

Члени опікунської ради розглянули питання забезпечення реалізації прав семи мешканців громади.

Після детального розгляду матеріалів прийнято рішення про підготовку проєкту рішення виконкому щодо встановлення опіки (у разі визнання судом недієздатними), призначення опікуна над недієздатною особою, призначення помічника дієздатній особі та звільнення від обов’язків опікуна.

Присутні також підбили підсумки роботи дорадчого органу. Так, у реєстрі недієздатних повнолітніх осіб – інформація стосовно 413 громадян. З них 69 влаштовані до інтернатних установ або лікувальних закладів для осіб, які страждають на психічні розлади.

Стосовно таких осіб спеціалісти департаменту соціального захисту населення проводять обстеження житлово-побутових умов, визначають проблемні питання цих сімей та шляхи їх вирішення. З початку року проведено 147 обстежень, надано роз’яснень у питаннях опіки та піклування 186 громадянам.

Для отримання роз’яснень щодо подачі заяв та визначеного законодавством пакета документів можна звернутися до департаменту за багатоканальним номером телефону (0542)788-888 або (0542)787-146.

Документи подаються особисто, на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. чи поштовим відправленням: 40035, м. Суми, вул. Харківська, 35.