Комітет з конкурсних торгів виконавчого комітету в травні-червні провів тендерну процедуру закупівлі комп’ютерної та офісної техніки для Центру надання адміністративних послуг у м. Суми.
За результатами торгів економія бюджетних коштів склала майже 106,5 тис. грн.
Про це Інформаційному порталу Сумської міської ради повідомили у комітеті з конкурсних торгів.
Усього були виставлені чотири лоти:
лот 1 – автоматизоване робоче місце реєстратора універсальне;
лот 2 – автоматизоване робоче місце спеціаліста та відвідувача, станція безперебійної трансляції відеозображення на телевізори, станція керування зв’язком;
лот 3 – сканери, принтери, багатофункціональні пристрої;
лот 4 – телевізори та монітор.
Очікувана вартість по усім чотирьом закупівлям становила 1490424,00 гривень.
Для участі у конкурсі свої пропозиції подали п’ять столичних фірм.
За результатами торгів найбільш економічно вигідною по першому лоту стала пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Інтесис» – 778200,00 грн.
По решті лотів найвигіднішими були пропозиції ТОВ «Айті-Солюшнс». Так, по лоту 2 фірма запропонувала 148518,00 грн., по лоту 3 – 363612,00 грн., по лоту 4 – 93672,60 грн.
Таким чином, загальна економія коштів за чотирма позиціями закупівель становить 106421,40 грн.
За результатами тендерної процедури з переможцями укладені договори, повідомляють у комітеті з конкурсних торгів виконавчого комітету.
Закупівлі були проведені з метою забезпечення належної роботи Центру надання адміністративних послуг у м. Суми та повноцінного виконання переданих до органів місцевого самоврядування повноважень.