0010.jpg

Торік колектив сумського ЦНАПу далі вдосконалював та адаптував свою роботу відповідно до умов повномасштабної війни.

Про роботу колективу у 2024 році в інтерв’ю Інформаційному порталу Сумської міської ради розповіла начальник управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Алла СТРИЖОВА.

Серед іншого, минулого року фахівці установи працювали над спрощенням доступу клієнтів до послуг, впровадженням комплексного підходу до обслуговування за моделлю життєвої ситуації (коли одна подія потребує кілька різних послуг). Для прикладу, у 2024 році адміністратори прийняли 849 заяв на комплексну послугу «єМалятко», за якою надали 6622 послуги.

Також ЦНАПівці вибудовували ефективну взаємодію з безпосередніми надавачами послуг, залучаючи їхніх працівників до приймання громадян на базі Центру надання адміністративних послуг (серед таких Головне управління Пенсійного фонду України в Сумській області, КП «Міськводоканал», ПАТ «Сумиобленерго», ТОВ «Міський єдиний інформаційно розрахунковий центр», Сумська філії ТОВ «Газорозподільні мережі України») тощо.

Особливу увагу в управлінні приділяли наданню зручних, дієвих та швидких адмінпослуг ветеранам війни та членам їхніх сімей. Тож, серед перших запровадили сервіс «Я – Ветеран».

Загалом у 2024 році до ЦНАПу звернулись 730300 суб’єктів. Оформлено 369157 адміністративних послуг, опрацьовано кореспонденції від організацій та підприємств – 9720, звернень від громадян – 1057. Бюджет громади отримав від надання адмінпослуг 23,7 млн грн.

Найбільшою популярністю серед клієнтів користувались послуги з видачі інформації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання; оформлення паспорта для виїзду за кордон; реєстрації місця проживання; державної реєстрації прав на нерухоме майно; надання витягу з Державного земельного кадастру; внесення даних до програми «єВідновлення».

ЦНАП продовжував партнерські відносини з проєктами міжнародної технічної допомоги, завдяки чому отримав допомоги на понад 3 млн грн. При наданні адмінпослуг активно використовували отриманий раніше «Мобільний кейс», особливо при роботі з жителями громади, котрі постраждали внаслідок ворожих атак.

Адміністратори установи протягом року підвищували фахову компетентність, відвідуючи тренінги, семінари таке інше.

Злагоджена робота команди принесла управлінню «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» відзнаку Міністерства цифрової трансформації «Дієвий ЦНАП».

У поточному році керівництво та колектив ЦНАПу планують розбудовувати безбар’єрність (архітектурну та цифрову), вдосконалювати роботу з сервісом «Я – ветеран» та втілювати систему надання послуг за моделлю життєвої ситуації. Також намірились створити розумний кол-центр, збільшити перелік послуг у філіях і на віддалених робочих місцях тощо. Алла Стрижова подякувала кожному працівникові ЦНАПу за самовіддачу та професіоналізм, а клієнтам – за довіру.

Сьогодні, у День здійснення мрії керівник управління побажала, аби здійснилась заповітна мрія українців про Перемогу та мир.