Під час позачергової сесії Сумської міської ради депутати ухвалили шість рішень, які окреслюють базові параметри діяльності ЦНАПу.
Це дозволило привести нормативні документи до вимог чинного законодавства, визначити напрямки вдосконалення процесів надання адміністративних послуг, впровадити стандарт якісного обслуговування відвідувачів, нові форми та способи взаємодії з жителями громади, Захисниками та Захисницями.
Зокрема, розроблений порядок організації роботи адміністратора ЦНАП із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільний кейс». В ньому окреслено перелік категорій громадян, що можуть скористатися «Мобільним кейсом», деталізовано процес його замовлення та перелік адмінпослуг, які надаються за його допомогою.
Ще одне рішення стосується затвердження основних принципів обслуговування громадян в приміщенні Центру. Стандартом якості обслуговування затверджені основи спілкування між адміністратором та клієнтами, порядок дій в типових ситуаціях та способи реагування в нетипових, вимоги до зовнішнього вигляду, робочого місця та поведінки персоналу управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».
З метою запровадження єдиного підходу до організації надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їхніх сімей, підвищення їх якості ухвалили відповідний Порядок організації надання адміністративних послуг ветеранам війни та членам їх сімей. У документі окреслені особливості роботи адміністраторів під час обслуговування ветеранів війни та членів їхніх сімей, механізми взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. Крім того, деталізовані особливості інформаційного забезпечення процесу надання послуг, вимоги до підготовки персоналу для роботи з такими заявниками.
Детальніше можна ознайомитися на офіційному сайті управління за посиланням https://cnap.gov.ua.