8 вересня під час позачергового засідання виконавчий комітет визначив тимчасового уповноваженого суб’єкта у питанні надання інформації про склад зареєстрованих у домоволодінні осіб для наступного визначення права громадян на призначення субсидії та різних видів допомоги та схвалив відповідні організаційні питання.
Члени виконкому одноголосно тимчасово поклали ці функції на ТОВ «Міський єдиний розрахунковий центр» за його згодою. Він же може видавати мешканцям багатоквартирних будинків та приватного сектора міста довідки про склад зареєстрованих у житловому приміщенні/домоволодінні осіб на підставі їх звернення та даних будинкової книги, з наступним внесенням зазначеної інформації до програмного комплексу.
Одночасно розрахунковий центр забезпечить департаменту соціального захисту населення доступ до цих відомостей у режимі онлайн.
До 1 жовтня підприємства, що обслуговують житло, та голови квартальних комітетів мають доповнити базу даних підприємства актуальною інформацією.
Департаменту соціального захисту населення дозволено надсилати запити та отримувати відповідні відомості від департаменту інфраструктури міста, підприємств, що обслуговують житло, за умови, якщо зазначена інформація повністю або частково відсутня у програмному комплексі, з правом її використання для призначення субсидії та різних видів допомог та наступного направлення її до ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» для невідкладного внесення останнім відповідних даних до реєстру. Так само департамент соціального захисту населення може запитувати необхідні дані про склад сім'ї від об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, відомчих житлово-комунальних дільниць, інших суб’єктів.
Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» мають забезпечити технічну можливість реалізації зв’язку між базами даних для оновлення інформації .
Об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, відомчим житлово-комунальним дільницям, іншим суб’єктам, рекомендовано продовжити надавати відповідну інформацію власними силами, розглянути можливість співпраці з ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» щодо функціонування у місті єдиного інформаційного ресурсу, який міститиме актуальну інформацію про склад зареєстрованих у домоволодінні осіб.
Наприкінці листопада виконавчий комітет заслухає звіт департаменту соціального захисту населення про стан виконання даного рішення. В силу ж воно вступає з моменту його прийняття, що має пришвидшити роботу з призначення мешканцям приватного сектору субсидій.
Заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету Віктор ВОЛОНТИРЕЦЬ наголосив, що згодом Реєстром територіальної громади займатиметься ЦНАП, на який покладені повноваження щодо реєстрації місця поживання та зняття з обліку. На жаль, перейнявши функції міграційної служби, центр надання адміністративних послу не отримав від неї електронної бази даних жителів, відтак, її доводиться по новому формувати. Щойно це буде зроблено, проблемне питання буде вирішено.
Нині ж у зв'язку з напруженою ситуацією, що склалась із видачею довідок про склад сім'ї жителям приватного сектору, міський голова Олександр ЛИСЕНКО доручив департаменту інфраструктури міста забезпечити щоденну роботу працівників, котрі займаються цим напрямком, у відповідності до режиму роботи ЦНАПу.
Департаменту також рекомендовано залучити до видачі довідок додаткових робітників.
Міський голова зажадав від відповідальних за реалізацію цих повноважень департаменту інфраструктури пояснень щодо незадовільної організації прийому громадян у перші дні вересня, на основі яких буде вжито заходів дисциплінарного впливу.