21 лютого на сесії Сумської міської ради заслухали звіт секретаря міської ради Андрія БАРАНОВА щодо виконання плану роботи Сумської міської ради за 2016 рік з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
«Дякую вам усім за роботу. Бажаю, аби у поточному році ми з разом працювали ще більш плідно та ухвалювали рішення на користь нашої громади», – звернувся до колег-депутатів Андрій Баранов.
Упродовж минулого року, повідомив він, було проведено 11 планових та 6 позачергових сесій, що складались із 23 пленарних засідань, на яких було прийнято 1440 рішень. Власне депутати ініціювали розгляд 63 проектів рішень, депутатські фракції – 18.
За цей час відповідними рішеннями міської ради затверджено 32 Положення, прийнято 16 Програм. Серед останніх Андрій Баранов виокремив міську програму «Автоматизація муніципальних телекомунікаційних систем на 2017-2019 роки в м. Суми», яка покликана шляхом впровадження відповідних технологій сприяти об’єднанню населення, органів влади та органів місцевого самоврядування, комунальних служб, суб’єктів господарювання та суспільних організацій, засобів та процесів.
Впродовж року міська рада здійснювала контроль за виконанням своїх рішень, зокрема про хід виконання міських програм. Значна увага приділялася питанню відведення земельних ділянок учасникам антитерористичної операції, бойових дій, членам сімей загиблих учасників АТО для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд. Рішеннями міської ради надано 123 дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок та затверджено 68 проектів землеустрою щодо відведення ділянок і надання їх у власність.
Протягом року відповідними рішеннями міської ради було прийнято 30 звернень до вищих органів державної влади України, які стосувалися найбільш резонансних та актуальних проблем життєдіяльності міста та країни в цілому.
Депутатських запитів на сесійних засіданнях прийнято 449. З них 83 надійшло від депутатів фракції «ВО «Батьківщина», 133 – «БПП «Солідарність», 26 – «Об’єднання «САМОПОМІЧ», 50 – політичної партії «За Україну!», 62 – «ВО «Свобода», 95 – «Опозиційний блок».
Питання, які порушувались у депутатських запитах, загалом охоплювали увесь спектр житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку, енергозбереження, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення.
П’ять постійних комісій міської ради працювали протягом усього року, відповідно до своїх планів роботи, попередньо розглядаючи проекти рішень, заяви та звернення мешканців, юридичних осіб, співпрацюючи з виконавчими органами ради.
За звітний період було проведено навчання депутатів міської ради VІІ скликання на теми: «Інструмент фінансового контролю депутатів міської ради (декларування доходів)», «Конфлікт інтересів». Також організовано виїзне ознайомче відвідування управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».
Прозорість та гласність роботи міської ради забезпечувалась шляхом обов’язкового розміщення на офіційному сайті міської ради усієї відкритої інформації, зокрема проектів порядків денних і проектів рішень, що виносяться на розгляд міської ради, рішень ради. Також рішення міської ради опубліковувалися в «Офіційному віснику Сумської міської ради».
Одразу після закінчення пленарних засідань на офіційному веб-сайті Сумської міської ради розміщувались результати поіменного голосування по кожному питанню. Остаточний протокол сесії оформлювався протягом місяця і також оприлюднювався на офіційному веб-сайті міської ради.
Сумчани також мали можливості бути присутніми на пленарних засіданнях міської ради та постійних комісій. Кожен громадянин має право безперешкодно відвідувати засідання органів міської ради за умови дотримання ним встановленого порядку.
На зауваження колег Андрій Баранов звернув увагу керівників виконавчих органів на неприпустимості ігнорувати депутатські запити, замість відповідей готувати відписки. Ті керівники, які легковажать депутатськими запитами, нестимуть дисциплінарну відповідальність. У цьому очільника деркорпусу підтримав і міський голова.