У березні до виконавчого комітету міської ради надійшло 382 звернення від громадян.
З них 307– письмові, 75 – усні.
У своїх зверненнях сумчани порушили 394 питання різної тематики.
За спектром і характером традиційно на першому місці питання житлово-комунального господарства За звітний період їх надійшло 191 (48 % від загальної кількості). Найчастіше городяни звертались із питаннями відновлення належної якості гарячого водопостачання, проведення ремонту покрівлі, видалення дерев, проведення капітального ремонту житлового фонду тощо.
Актуальними для жителів міста залишались і питання транспорту. В березні їх надійшло 32 (8 % від загальної кількості питань). Переважно це питання пов’язані зі зміною режиму роботи маршрутних таксі (відміною зупинок на вимогу).
Звертались сумчани і з питаннями поліпшення житлових. За звітний період їх надійшло 32 (8 % від загальної кількості). Здебільшого їх адресовували владі учасники бойових дій та багатодітні родини.
Крім того, сумчани у своїх зверненнях порушували питання соціального захисту (7 %), торгівлі (7 %), земельних відносин (6 %) та інше.
При реагуванні на звернення особлива увага зверталась на ті, що надійшли від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС.
У березні від даної категорії громадян отримано 41 звернення. Найчастіше у них ішлось про призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, відновлення роботи ліфтів тощо.
Третину отриманих у березні звернень вирішено позитивно. По решті надано роз’яснення або залишено на контролі до виконання.