Збір підписів на підтримку електронних петицій до Сумської міської ради зменшено з 90 до 45 днів.
Це одна з новацій Положення про порядок подання електронних петицій та їх розгляду органами місцевого самоврядування міста Суми, яке депутати міської ради затвердили 25 жовтня на черговій сесії.
Після оприлюднення на офіційному сайті міської ради рішення вже набрало чинності. Згідно з розділом 5 Положення, якщо не пройшло 30 днів з дати початку збору підписів, його термін визначається у 45 днів. Якщо підписи збираються вже більше 30 днів – термін залишається попереднім – 90 днів.
Тож інформуємо, що по електронним зверненням, які були оприлюднені на веб-порталі «Єдина система місцевих петицій» після 2 жовтня включно, збір підписів на підтримку триватиме 45 днів (таких наразі двадцять). По решті – три місяці.
Кількість підписів, які необхідно отримати, аби електронне звернення було розглянуто, залишається незмінною – 250.
Відповідно до нового Положення, внесені зміни до процедури розгляду петиції, зокрема, щодо підготовки проектів рішень міської ради чи виконавчого комітету про її підтримку або не підтримку, надання відповіді автору, залучення його до розгляду, відповідальності керівників структурних підрозділів, інформування про початок та завершення збору підписів тощо.
Нагадаємо, що електронна петиція – це особлива форма колективного звернення громадян до Сумської міської ради, її виконавчого комітету та інших виконавчих органів Сумської міської ради щодо вирішення питань, які належать до їх повноважень, яке, за умови набрання необхідної кількості голосів, обов’язкове для розгляду органами місцевого самоврядування міста Суми.
З лютого 2016 року у рамках співпраці з Фондом Східна Європа на виконання програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), петиції до Сумської міської ради подаються через модуль веб-платформи «Єдина система місцевих петицій».
Станом на 3 листопада, збір підписів тривав по 60 зверненням, 5 петицій перебувало на розгляді та ще по 125 були надані відповіді.