Міською програмою «Соціальна підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» передбачено надання соціальних гарантій добровольцям за рахунок коштів міського бюджету.
Надання пільг, компенсацій та допомог проводиться відповідно до звернень (заяв) добровольців, що мають зареєстроване місце проживання в Сумах.
До звернення (заяви) додаються такі документи:
- копія паспорта громадянина, а у разі подання заяви уповноваженим представником громадянина також копії паспорта уповноваженого представника та документа, що підтверджує його повноваження. У разі, коли уповноваженим представником є діти, батьки, один із подружжя, останні подають лише копії документів, які підтверджують їх особу та зазначену спорідненість із особою, яка потребує допомоги, з пред’явленням оригіналів відповідних документів;
- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера) з пред’явленням оригіналу;
- копії документів, що підтверджують безпосередню участь в антитерористичній операції з пред’явленням оригіналів;
- витяг з протоколу Ради учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції при міському голові про вирішення питання щодо надання добровольцю пільг, компенсацій чи допомог;
- документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання добровольця в місті Суми;
- документи, що підтверджують необхідність надання матеріальної допомоги, зокрема один чи сукупність наступних документів: довідку про стан здоров’я з лікувального закладу (із зазначенням медичної установи, яка призначає або призначала лікування, з підписом лікаря та печаткою закладу), фінансові документи (рахунки або чеки із зазначенням конкретного переліку найменування медичних інструментів, медикаментів, виробів медичного призначення, медичних послуг, імплантів та дати його видачі), виписки із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого щодо проведеного лікування, висновки лікарсько-консультативних комісій щодо необхідності лікування, тощо) – у разі надання матеріальної допомоги добровольцям та членам їх сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах;
- медична довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о – у разі надання грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам;
- інформація про особовий рахунок, відкритий в уповноваженій банківській установі.
Визначеними соціальними гарантіями є:
- 75% пільга на оплату житлово-комунальних послуг;
- матеріальна допомога добровольцям та членам їх сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах (розмір допомоги визначається комісією з питань надання матеріальної допомоги громадянам міста, які опинилися в складних життєвих обставинах, з врахуванням обсягу виділених на відповідний бюджетний рік коштів для надання матеріальної допомоги, невідкладності та ступеню складності життєвої ситуації);
- одноразова матеріальна допомога звільненим в запас військовослужбовцям військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, та військовослужбовцям військової служби за контрактом, які приймали безпосередню участь в антитерористичній операції, в тому числі і добровольцям (розмір допомоги – 1 тис. грн.);
- одноразова матеріальна допомога (розмір допомоги – 8 тис. грн.);
- одноразова матеріальна допомоги до 5 Травня (у розмірі, визначеному Кабінетом Міністрів України для учасників бойових дій на поточний рік);
- щомісячна адресна грошова допомога на отримання транспортних послуг (у розмірі вартості чотирьох поїздок на день у маршрутному таксі у розмірі 20 грн.);
- грошова допомога для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам (розмір допомоги на 2018 рік – 8 186 грн.);
- забезпечення безкоштовним харчуванням дітей добровольців, вихованців дошкільних та шкільних навчальних закладів.
Для надання заяви необхідно записатися на прийом за тел.: (050)407-83-84, 60-46-04.
Прийом проводиться на робочих місцях № 13, № 14 у Громадській приймальні департаменту соціального захисту населення за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 35.