001.jpg

У департаменті соціального захисту населення нагадують, що призначення та автоматичний розрахунок розміру житлової субсидії з травня поточного року не проводився.

Це передбачено змінами в чинному законодавстві, які вступили в дію з 1 травня, а також відсутністю на даний час інформації з Державної фіскальної служби про доходи членів домогосподарств.

З 1 травня поточного року призначення субсидії буде здійснюється після подання нових заяви і декларації, якщо у складі домогосподарства є особи:

  • по яким за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії;
  • які отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;
  • які не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;
  • внутрішньо переміщені особи, особи, члени сімей яких не зареєстровані за адресою домогосподарства, орендарі та особи, які зареєстровані в житловому приміщенні, але фактично в ньому не проживають.
    Беручи до уваги те, що до цього часу сімейний стан отримувачів житлової субсидії не враховувався при визначенні права на її оформлення, то тим представникам домогосподарств, члени сімей яких (дружина, чоловік, батько неповнолітньої дитини) зареєстровані за іншою адресою, відмінною від адреси домогосподарства, по якій є бажання отримати субсидію, необхідно звернутися до департаменту та задекларувати доходи членів сімей.

Прийом документів з питань надання усіх видів державної соціальної допомоги, в тому числі і житлових субсидій, проводиться за попереднім записом в Громадській приймальні департаменту (вул. Харківська, 35, 1-й поверх, праве крило) без перерви на обід: з понеділок по четвер з 8:00 до 18:00, в п’ятницю з 8:00 до 17:00, щосуботи з 8:00 до 13:00;

  • за місцем проживання громадян: вул. Охтирська, 11 (тел.:79-31-62), вул. Інтернаціоналістів, 21 (тел.: 60-44-21), вул. Романа Атаманюка, 49 А (тел.: 79-31-52);
  • на інформаційно-консультативних пунктах при управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» (вул. Горького, 21): з понеділка по четвер з 8:00 до 17:15, в п’ятницю з 8:00 до 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00; ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» (вул. Героїв Небесної Сотні,. 7) з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:15, обідня перерва з 12:00 до 13:00.
Документи можна надіслати на адресу департаменту соціального захисту населення поштою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, 35.
 
Запис на прийом здійснюється за телефонами: 63-54-97, 60-45-06, (050)4078199.