004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (18 – 25 червня 2018 року).

Бюджет

Станом на 21 червня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 712,6 млн грн. (44,8% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 43,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 27,3 млн грн.; акцизний податок – 14,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 12,5 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 3,5 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 5,3 млн грн.; єдиний податок – 2,2 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 129,1 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 45,3 млн грн. (56,1% до плану на рік), що на 10,7 млн грн. (30,9%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,6 млн грн. що на 1,6 млн грн. більше до плану на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,022 млрд грн. (97% до плану на січень-червень), до спеціального фонду – 20,7 млн грн. (95,3% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня від оренди комунального майна – 720,5 тис. грн. (43,7% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 269,8 тис. грн. (259,4% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 9,6 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,3 млн гривень.

Станом на 19 червня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 945,1 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (15 – 21 червня) п’ятьма підприємствами – боржниками міста було виплачено 315,5 тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Суми-цукор» – 164,8 тис. грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 82,8 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 45,9 тис. грн.;     ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 16 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 6 тис. гривень.

З початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 858,6 тис. грн. зменшили семеро роботодавців, у тому числі: ТОВ «Маш-Сервіс» – 318,3 тис. грн.; КП «Аеропорт-Суми» – 227,6 тис. грн.; ПрАТ ВЕК «Сумигазмаш» – 2 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 50 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 50 тис. грн.; ТОВ «Суми-цукор» – 164,8 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 45,9 тис. гривень.

Станом на 1 червня поточного року сума загального боргу складала 162 млн гривень.

Його накопичили 20 підприємств: вісім – економічно активні (132,7 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 128,8 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 53 дитини (за попередній тиждень – 48): хлопчиків – 32, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 573 особи проти 527.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 292, вуличних травм – 225, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 10, інших – 41.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулась 14 осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: дорослих – п’ять (усі на амбулаторне лікування), дітей – дев’ять (одна – на стаціонарне лікування, вісім – на амбулаторне лікування).

Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 23 військовослужбовця, що перебували у зоні АТО. Четверо з них лікувались стаціонарно, троє – на медичний огляд, 16 – за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Освіта

23 червня пройшли урочистості, на яких 1161 випускник шкіл отримав документи про повну загальну середню освіту.

Конкурсною комісією обрано директора Інклюзивно-ресурсного центру № 1, нею стала Марина СВИРИДЕНКО. До складу комісії увійшли представники засновника Центру – міської ради, профільної депутатської комісії, управління освіти і науки, колегії управління освіти і науки міської ради, Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації, закладів освіти міста.

Відбулася нарада керівників закладів дошкільної освіти за участі спеціалістів Держпродслужби.

Представники педагогічних колективів Сум взяли участь у тренінгу з прав людини та громадянської освіти за підтримки ОБСЄ, який пройшов у Полтаві.

На базі школи № 5 організовано творчу вітальню учасників Всеукраїнського проекту «Філологічний олімп». Для учасників заходу проведено майстер-класи з використання вітогенних технологій на уроках літератури та формування емоційного інтелекту учнівства під час занять.

Тривала підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників.

Проведені методичні заходи, спрямовані на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

У закладах освіти міста тривав підготовка до нового навчального року. Станом на 22 червня виконано повірку теплообчислювачів у восьми закладах, повірку манометрів у 25 закладах, повірку термометрів у десяти закладах, гідравлічні випробування системи опалення у п’яти закладах, промивку системи опалення у двох закладах, повірку лічильників холодної води у шести закладах, повірку лічильників гарячої води у п’яти закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 21 закладі, повірку системи вентиляції у 13 закладах, повірка вагів та гир у 15 закладах, перезарядка вогнегасників у 14 закладах, повірка та перемотка пожежних кранів та рукавів у десяти закладах. Загальна сума використаних коштів станом на 22 червня становила близько 320 тис. гривень.

За кошти державного бюджету тривали роботи по капітальних ремонтах: покрівлі ДНЗ № 26, будівлі та приміщення ДНЗ № 40, будівлі школи № 8, спортивної зали школи № 24, стрілкового тиру та приміщення гімназії № 1.

За кошти місцевого бюджету продовжувались капітальні ремонти: медичного кабінету ДНЗ № 10, музичної зали ДНЗ № 15, приміщення харчоблоку школи № 5, рекреацій І та частково ІІ поверхів школи № 25. Розпочаті капітальні ремонти: спортивної зали ДНЗ № 5, приміщень (підлоги музичної зали) ДНЗ № 30, приміщень першого поверху школи № 13.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 15 по 22 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 207 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 червня перебували на обліку, складала 2174 осіб із них 1778 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1118 одиниць: для робітників – 611, службовців – 373, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 134. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 283 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3076 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1171.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 130 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 61 працювали у КП «Зелене будівництво», 67 – у департаменті соціального захисту населення. 20 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

158 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.