0010.jpg

Департамент соціального захисту населення інформує сумчан про можливі шляхи подачі документів для призначення житлової субсидії.

Тут роз’яснюють, що з метою заощадження власного часу та у разі неможливості особистого звернення до департаменту, заяву та декларацію для призначення житлової субсидії можна надсилати до департаменту соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі та внутрішньо переміщені особи – за місцем проживання) поштою або в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики.

Зробити це можна і через інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.

У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній електронний цифровий або електронний підпис, субсидія призначається лише після підпису зазначених документів у місячний строк.

Слід зазначити, що громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Вже з початку поточного року до департаменту надійшло поштою 1924 листа з заявами та деклараціями, з них 275 громадян скористалися можливістю надіслати зазначені документи через офіційний веб-портал.