004.jpg

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО проінспектував ремонти в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».

Ремонти тут завершились нещодавно.

Зокрема, відремонтували ліве крило приміщення по вул. Горького, 21, облаштували дитячу кімнату та бек-офіс, а також дооснастили конференц-залу новими меблями та технікою для відеоконференцій.

Окрім того, тут створили робочі місця для фахівців департаменту соціального захисту населення, міського розрахункового центру, міського та обласного управлінь державного архітектурно-будівельного контролю.

Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Алла СТРИЖОВА розповіла, що раніше сумський ЦНАП займав лише праве крило приміщення по вул. Горького, 21. Проте згодом почав «розростатись» і нині займає весь перший поверх та частину другого.

«Держава дедалі більше передає повноважень на місцеві громади, в тому числі і ті, що стосуються надання адміністративних послуг. З огляду на це будемо звертатись до депутатів міської ради з тим, аби нам придбали для їх надання відповідне обладнання та додали робочих місць», – зазначила начальник управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».

У зв’язку із цим міський голова Олександр Лисенко зауважив: «Прагнемо, аби сумчани отримували адмінпослуги в комфортних умовах, аби не ходили різними інстанціями, щоб отримати певні документи. Хочемо, аби люди, прийшовши за конкретною послугою, мали змогу отримати її в одному місці. Розуміючи це, вчора депутатський корпус під час чергової сесії міської ради ухвалив рішення створити у Сумах ще два територіальні підрозділи управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми».

Потому очільник міста пройшовся відремонтованими залами, оглянув робочі місця, де надаються адмінпослуги та поспілкувався із їх отримувачами.

Містяни розповіли, що роботою працівників та Центру загалом задоволені.