Фінансовий і соціальний стан Сум (23 – 30 липня 2018 року).
Бюджет
Станом на 26 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 868 млн грн. (54,5% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 36,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 17,7 млн грн.; акцизний податок – 18 млн грн.; єдиний податок – 4,5 млн гривень.
Сума перевиконання за розписом – 27,1 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 32,4 млн грн.; плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 4 млн грн.; плата за оренду комунального майна – 1,6 млн гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 150,2 млн гривень.
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 55,5 млн грн. (68,7% до плану на рік), що на 12,2 млн грн. (28,2%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.
Надходження до бюджету розвитку склали 4,8 млн грн. що на 1,5 млн грн. більше до плану на поточну дату за розписом.
Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1103,3 млн грн. (96,6% до плану на січень-липень), до спеціального фонду – 26,2 млн грн. (100% до плану за розписом).
Плата за землю та комунальне майно
Протягом липня від оренди комунального майна – 1,6 млн грн. (93,7% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна кошти не надходили.
З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,3 млн гривень.
Станом на 25 липня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 162,2 тис. гривень.
Заборгованість із заробітної плати
Протягом минулого тижня (з 19 по 27 липня) чотирма підприємствами – боржниками міста було виплачено 10,1 млн грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ПАТ «Сумське НВО» – 9,9 млн грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 145,9 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 25,3 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 17 тис. грн.
З початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 11,5 млн грн. зменшили семеро роботодавців, у тому числі: ПАТ «Сумське НВО» – 10,5 млн грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 333,7 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 42,1 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 67,6 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 165,6 тис. грн.; Сумська обласна організація українського товариства мисливці та рибалок – 13,4 тис. грн.; ТОВ «А-Муссон» – 374,1 тис. гривень.
Станом на 1 липня поточного року сума загального боргу складала 185 млн гривень.
Його накопичили 20 підприємств: вісім – економічно активні (155,8 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 151,8 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).
Охорона здоров’я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 40 дітей (за попередній тиждень – 48): хлопчиків – 15, дівчаток – 25.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 534 особа проти 531.
Ушкоджень, отриманих у побуті – 346, вуличних травм – 127, дорожньо-транспортних – три, спортивних – шість, інших – 52.
Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись п’ять осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: всі дорослі (на амбулаторне лікування).
Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.
Медичної допомоги потребували 11 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Четверо з них лікувались стаціонарно, сім – за амбулаторною допомогою.
Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.
З 1 червня розпочалось оздоровлення дітей диспансерної групи в стаціонарі та денних стаціонарах міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди. Заплановано оздоровити 1000 дітей, які пебувають на диспансерному обліку.
Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 820 дітей, з них у стаціонарі – 531, в денних стаціонарах – 289: діти диспансерної групи – 820 (82% від запланованих); діти-інваліди – 45; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій, діти, батьки яких загинули в зоні АТО або під час виконання службових обов’язків, діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві – 10; діти з багатодітних сімей – 20; діти з неповних сімей, діти, позбавлені батьківського піклування – 19; діти-сироти – двоє; діти, які постраждали внаслідок на ЧАЕС – одна; інші категорії (переселенці) – чотири.
Освіта
Спеціалістами управління освіти і науки здійснювався попередній огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення нового освітнього середовища для учнів початкової школи. Відвідано 27 шкіл та 33 дитячі садки.
Тривав випуск збірників інформаційних та методичних матеріалів для серпневої конференції педагогічних працівників.
На постійному контролі тримали отримання закладами освіти підручників для учнів 5-го класу. Розподілено між школами 13 тисяч примірників.
Проведено аналіз забезпечення медичним персоналом закладів освіти.
Триває підготовка до нового навчального року. Станом на 26 липня виконано повірку теплообчислювачів у 24 закладах, повірку манометрів у 54 закладах, повірку термометрів у 24 закладах, гідравлічні випробування системи опалення у 18 закладах, промивку системи опалення у восьми закладах, повірку лічильників холодної води у 13 закладах, повірку лічильників гарячої води у восьми закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 43 закладах, повірку системи вентиляції у 20 закладах, повірка вагів та гир у 27 закладах, перезарядка вогнегасників у 41 закладі, повірка та перемотка пожежних кранів та рукавів у 20 закладах. Загальна сума використаних коштів станом на 26 липня становить 788,9 тис. гривень.
За кошти державного бюджету завершено капітальний ремонт системи електрозабезпечення внутрішніх приміщень спортивної зали в школі № 24; тривали капітальні ремонти будівлі школи № 8, стрілкового тиру та приміщення гімназії № 1.
За кошти місцевого бюджету: завершено капітальний ремонт туалету та умивальної кімнати ДНЗ № 2, приміщення школи № 2, приміщення харчоблоку школи № 5, І поверху школи № 21, рекреацій І та частково ІІ поверхів школи № 25, східцевих маршів НВК № 9; продовжували капітальні ремонти будівлі ДНЗ № 1, огорожі ДНЗ № 7, cходових клітин ДНЗ № 12, капітальний ремонт покрівлі в ДНЗ № 19, покрівлі ДНЗ № 20, харчоблоку ДНЗ № 25, туалетних приміщень ДНЗ № 27, системи опалення ДНЗ № 30, каналізаційної системи ДНЗ № 32, пральні ДНЗ № 33, вітражів НВК № 41, кабінету школи № 6, приміщення школи № 10, приміщень першого поверху школи № 13, системи опалення школи № 15, покрівлі школи № 18, приміщень школи № 19, їдальні школи № 20, фойє школи № 22, капітальний ремонт підлоги в гімназії № 1, каналізаційної системи ДНЗ № 18, кабінетів школи № 9; розпочали капітальний ремонт приміщень ДНЗ № 14, приміщень ДНЗ № 16, системи опалення школи № 5.
Працював Телефон довіри для населення. Проводився прийом громадян.
Ринок праці
За період з 20 по 26 липня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 166 осіб.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 27 липня перебували на обліку, складала 2267 осіб із них 1832 (81%) отримували допомогу з безробіття.
Актуальна база вакансій налічувала 1120 одиниці: для робітників – 621, службовців – 368, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 131. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.
З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 320 трудових договори, укладені до 1 січня 2015 року.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3537 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1345.
До проведення громадських робіт із початку року залучено 170 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 87 працювали у КП «Зелене будівництво», 81 – у департаменті соціального захисту населення, дві особи – у департаменті інфраструктури міста, 24 особи взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.
162 особи проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.