007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (30 липня – 6 серпня 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 серпня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 906,6 млн грн. (57% до плану на рік).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 160,8 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 59,3 млн грн. (73,4% до плану на рік), що на 15,6 млн грн. (35,9%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 4,8 млн грн. що на 2,6 млн грн. менше надходжень за відповідний період 2017 року.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1103,5 млн грн. (65,3% до плану на рік), до спеціального фонду – 26,2 млн грн. (53,3% до плану на рік).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом липня від оренди комунального майна – 1,9 млн грн. (107,5% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,4 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,3 млн гривень.

Станом на 1 серпня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 33,7 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (з 26 липня по 1 серпня) двома підприємствами-боржниками міста було виплачено 393 тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Маш-Сервіс» – 359,3 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 33,7 тис. гривень.

Протягом липня заборгованість із заробітної плати на загальну суму 11,9 млн грн. зменшили семеро роботодавців, у тому числі: ПАТ «Сумське НВО» – 10,5 млн грн.; ТОВ «Маш-Сервіс» – 710,7 тис. грн.; Представництво ЗАТ «Объединенные газопромышленные технологии «Искра-Авигаз» – 42,1 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 101,3 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 165,6 тис. грн.; Сумська обласна організація українського товариства мисливці та рибалок – 13,4 тис. грн.; ТОВ «А-Муссон» – 374,1 тис. гривень.

Станом на 1 серпня поточного року сума загального боргу складала 194 млн гривень.

Його накопичили 18 підприємств: шість – економічно активні (165 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 161,9 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,1 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 63 дитини (за попередній тиждень – 40): хлопчиків – 32, дівчаток – 31.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, залишилась незмінною: 534 особи.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 292, вуличних травм – 187, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – одна, інших – 50.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись дев’ятеро осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: всі дорослі (на амбулаторне лікування).

Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 10 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Троє з них лікувались стаціонарно, семеро звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

З 1 червня розпочалось оздоровлення дітей диспансерної групи в стаціонарі та денних стаціонарах міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди. Заплановано оздоровити 1000 дітей, які пебувають на диспансерному обліку.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 919 дітей, з них у стаціонарі – 593, в денних стаціонарах – 326: діти диспансерної групи – 919 (91,9% від запланованих); діти-інваліди – 51; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій, діти, батьки яких загинули в зоні АТО або під час виконання службових обов’язків, діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві – 14; діти з багатодітних сімей – 20; діти з неповних сімей, діти, позбавлені батьківського піклування – 24; діти-сироти – двоє; діти, які постраждали внаслідок на ЧАЕС – одна; інші категорії (переселенці) – чотири.

Освіта

Спеціалістами управління освіти і науки здійснювались попередній огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення нового освітнього середовища для учнів початкової школи. Відвідали дев’ять шкіл.

Тривала підготовка збірників інформаційних та методичних матеріалів для серпневої конференції педагогічних працівників.

Педагогічні працівники взяли участь у святкових заходах у Києві з нагоди відзначення 1030-річчя Хрещення України-Русі.

Проведено моніторинг відвідування дітьми закладів дошкільної освіти (2570 дітей).

У закладах освіти міста тривала підготовка до нового навчального року. Станом на 3 серпня виконано повірку теплообчислювачів у 27 закладах, повірку манометрів у 56 закладах, повірку термометрів у 28 закладах, гідравлічні випробування системи опалення у 18 закладах, промивку системи опалення у 8 закладах, повірку лічильників холодної води у 13 закладах, повірку лічильників гарячої води у восьми закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 43 закладах, повірку системи вентиляції у 20 закладах, повірка вагів та гир у 27 закладах, перезарядка вогнегасників у 45 закладах, повірка та перемотка пожежних кранів та рукавів у 23 закладах. Загальна сума використаних коштів станом на 3 серпня становила 956,4 тис. гривень.

За кошти державного бюджету виконували капітальні ремонти: у школі № 8, стрілковому тирі та приміщенні гімназії № 1.

За кошти місцевого бюджету:

- завершено капітальний ремонт cходових клітин ДНЗ № 12, покрівлі ДНЗ № 20, системи опалення ДНЗ № 30, каналізаційної системи ДНЗ № 32, кабінету школи № 6, приміщень першого поверху школи № 13;
- продовжувались капітальні ремонти будівлі ДНЗ № 1, огорожі ДНЗ № 7, капітальний ремонт приміщень ДНЗ № 14, приміщень ДНЗ № 16, капітальний ремонт покрівлі в ДНЗ № 19, харчоблоку ДНЗ № 25, туалетних приміщень ДНЗ № 27, пральні ДНЗ № 33, вітражів НВК № 41, системи опалення школи № 5, приміщення школи № 10, системи опалення школи № 15, покрівлі школи № 18, приміщень школи № 19, їдальні школи № 20, фойє школи № 22, капітальний ремонт підлоги в гімназії № 1, каналізаційної системи ДНЗ № 18, кабінетів школи № 9; розпочали капітальний ремонт будівлі НВК № 11 та ЦЕНТУМ.

До Департаменту освіти і науки надана інформація про фінансування закладів професійно-технічної освіти станом на 30 липня, підготовлено аналіз використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надана інформація щодо використання коштів для встановлення системи відеоспостереження у школах міста у рамках програми «Автоматизація муніципальної системи», інформація про використання дотацій з обласного бюджету для запровадження Концепції «Нова українська школа», інформація про використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій по місту.

Підготовлена інформація про стан врахування пропозицій електронних консультацій та громадських слухань виконання бюджету 2018 року.

Здійснено аналіз споживання теплопостачання на 2018 рік.

Для постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, науки, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту узагальнено дані щодо використання коштів по галузі «Освіта» станом на
1 липня.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 27 липня по 2 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 210 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 3 серпня перебували на обліку, складала 2277 осіб із них 1871 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1059 одиниць: для робітників – 576, службовців – 364, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 119. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 339 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3678 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1382.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 177 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 94 працювали у КП «Зелене будівництво», 81 – у департаменті соціального захисту населення, дві особи – у департаменті інфраструктури міста, 24 особи взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

162 особи проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.