003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (6 – 13 серпня 2018 року).

Бюджет

Станом на 9 серпня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 943,5 млн грн. (59,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 21,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 7,7 млн грн.; акцизний податок – 19 млн грн.; єдиний податок – 2,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 165,5 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 60,3 млн грн. (73,7% до плану на рік), що на 16,1 млн грн. (36,25) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 5,1 млн грн. що на 1,2 млн грн. більше до плану на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 147,6 млн грн. (94% до плану за розписом), до спеціального фонду – 26,3 млн грн. (83,9% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом серпня від відчуження комунального майна 349,9 тис. грн. (388,8 % від планового завдання на місяць), від оренди комунального майна до міського бюджету кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 12,4 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,7 млн гривень.

Станом на 7 серпня на розподільчому рахунку знаходились кошти від оренди комунального майна у сумі 92,5 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (з 1 по 9 серпня) одним підприємством-боржником міста ТОВ «Маш-Сервіс» було виплачено 104,5 тис грн. заборгованості із заробітної плати.

Станом на 9 серпня поточного року сума загального боргу складала 194,2 млн гривень.

Його накопичили 18 підприємств: шість – економічно активні (165 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 161,9 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,2 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 62 дитини (за попередній тиждень – 63): хлопчиків – 25, дівчаток – 37.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 582 особи проти 534.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 353, вуличних травм – 174, спортивних – одна, інших – 52.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 11 осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: всі дорослі (10 на амбулаторне лікування, одна особа – на стаціонарне лікування).

Переселенці із АРК за амбулаторною медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 13 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Четверо з них лікувались стаціонарно, дев’ятеро звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

З 1 червня розпочалось оздоровлення дітей диспансерної групи в стаціонарі та денних стаціонарах міської дитячої клінічної лікарні Святої Зінаїди. Заплановано оздоровити 1000 дітей, які пебувають на диспансерному обліку.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 1048 дітей, з них у стаціонарі – 678, в денних стаціонарах – 370: діти диспансерної групи – 1048 (104,8% від запланованих); діти-інваліди – 57; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій, діти, батьки яких загинули в зоні АТО або під час виконання службових обов’язків, діти, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві – 14; діти з багатодітних сімей – 26; діти з неповних сімей, діти, позбавлені батьківського піклування – 30; діти-сироти – троє; діти, які постраждали внаслідок на ЧАЕС – одна; інші категорії (переселенці) – п’ять.

Освіта

Спеціалістами управління освіти і науки здійснювався попередній огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення нового освітнього середовища для учнів початкової школи. Відвідано 16 закладів.

Триває підготовка збірників інформаційних та методичних матеріалів для серпневої конференції педагогічних працівників.

Працівники галузі «Освіта» взяли участь у спільному заході ТРК «Україна» та Сумської міської ради зі встановлення рекорду із занесенням до Книги рекордів України – наймасовішого одночасного звучання вранішніх будильників.

У закладах освіти міста тривала підготовка до нового навчального року. Станом на 9 серпня виконано повірку теплообчислювачів у 29 закладах, повірку манометрів у 60 закладах, повірку термометрів у 31 закладі, гідравлічні випробування системи опалення у 21 закладі, промивку системи опалення у 10 закладах, повірку лічильників холодної води у 15 закладах, повірку лічильників гарячої води у 10 закладах, лабораторні вимірювання контурів заземлення у 45 закладах, повірку системи вентиляції у 23 закладах, повірку вагів та гир у 28 закладах, перезарядку вогнегасників у 49 закладах, повірку та перемотку пожежних кранів та рукавів у 25 закладах.

Загальна сума використаних коштів станом на 9 серпня становила близько 1 млн гривень.

За кошти державного бюджету тривають роботи по капітальних ремонтах: будівлі школи № 8, стрілкового тиру та приміщення гімназії № 1.

За кошти місцевого бюджету:
- завершено капітальний ремонт туалету та умивальної кімнати ДНЗ № 2, спортивної зали ДНЗ № 5, огорожі ДНЗ № 7, медичного кабінету ДНЗ № 10, сходових клітин ДНЗ № 12, кімнати для прасування білизни ДНЗ № 13, музичної зали ДНЗ № 15, покрівлі ДНЗ № 19, будівлі ДНЗ № 26, будівлі (заміна віконних блоків) ДНЗ № 29, приміщень та системи опалення ДНЗ № 30, каналізаційної системи ДНЗ № 32, покрівлі ДНЗ № 39, приміщення школи № 2, харчоблоку та системи опалення школи № 5, покрівлі школи № 7 першого поверху школи № 13, приміщень ЗЗСО № 19, першого поверху ЗЗСО № 21; приміщень рекреації І та часткового ІІ поверхів школи № 25, вітражів НВК № 41;
- продовжувались капітальні ремонти будівлі ДНЗ № 1, покрівлі ДН № 3, приміщень ДНЗ № 14, каналізаційної системи ДНЗ № 18, капітальний ремонт покрівлі ДНЗ № 20, приміщень ДНЗ № 22, харчоблоку ДНЗ № 25, туалетних приміщень ДНЗ № 27, пральні ДНЗ № 33, водопровідної системи ДНЗ № 36, будівлі школи № 3, кабінетів школи № 9, приміщення школи № 10, системи опалення школи № 15, покрівлі школи № 18, їдальні школи № 20, фойє школи № 22, кабінету школи № 24, капітальний ремонт підлоги в гімназії № 1, будівлі НВК № 11; вітражів НВК № 41, системи водопостачання і водовідведення Палацу дітей та юнацтва, будівлі Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, туалетних кімнат спеціальної ЗОШ;
- розпочато капітальний ремонт будівлі (заміна віконних блоків) ДНЗ № 6, санвузлів та роздягальні школи № 13.

До Департаменту фінансів, економіки та інвестицій надана інформація про використання коштів субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та обсягів співфінансування за рахунок коштів місцевих бюджетів.

До органів державного казначейства надано звіт про кредиторську та дебіторську заборгованість.

Працівникам галузі виплачена заробітна плата за І половину серпня.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 3 по 9 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 176 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 10 серпня перебували на обліку, складала 2265 осіб із них 1859 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1049 одиниць: для робітників – 575, службовців – 356, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 118. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 349 трудових договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3782 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1422.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 196 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 103 працювали у КП «Зелене будівництво», 91 – у департаменті соціального захисту населення, дві особи – у департаменті інфраструктури міста, 25 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

162 особи проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.