007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (1 – 8 жовтня 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 жовтня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1177,3 млн грн. (71,9% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 50,6 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 46,9 млн грн.; акцизний податок – 7,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 27,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 45 млн грн.; єдиний податок – 0,5 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 207 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 74,6 млн грн. (89,9% до плану на рік), що на 18,8 млн грн. (33,6%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 6,9 млн грн. що на 1,7 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1279,1 млн грн. (96,5% до плану за розписом), до спеціального фонду – 36 млн грн. (99,6% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом вересня від оренди комунального майна надійшло 1763,1 тис. грн. (100,7% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – 1385,5 тис. грн. (у 15,4 раза перевищує планове завдання на місяць), плати за землю – 14 400,8 тис. гривень.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 16 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 128,1 млн грн. (що на 4,4% більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Станом на 3 жовтня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету від оренди комунального майна складає 55 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

З початку поточного місяця заборгованість із заробітної плати на загальну суму 73,3 тис. грн. зменшили два роботодавці, а саме: ТОВ «Сумиспортінвест» – 60,3 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 13 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 жовтня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 226,5 млн гривень.

Її накопичили 16 підприємств: п’ять – економічно активні (196,6 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 193 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (30 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По десяти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 3546 тис. гривень або 1,6% загальної суми заборгованості станом на 1 жовтня, з них: 3435,5 тис. грн. по шести підприємствах–банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьох економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 47 дітей (за попередній тиждень – 40): хлопчиків – 26, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, значно зменшилась: 386 осіб проти 483.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 211, вуличних травм – 118, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – 17, інших – 39.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 23 особи–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – 20 (15 – на амбулаторне лікування, п’ятеро – на стаціонарне лікування), дітей – троє (одна – на стаціонарне лікування, дві – на амбулаторне лікування).

Звернувся один переселенць із АРК за амбулаторною медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 31 військовослужбовець, що перебував у зоні АТО, з них п’ятеро лікувались стаціонарно, 26 – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах м.Суми укладено 118 680 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 66 384, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 52 296), що становить 44,5% приписного населення міста.

Освіта

Галузь «Освіта» працювала відповідно до плану роботи.

Працівники галузі взяли участь в урочистостях з нагоди Дня працівників освіти.

На базі НВК № 34 відбувся Міжнародний семінар-практикум «Альтернативні методи комунікації з дітьми із спектром аутичних порушень» за участі директора центру для дітей з інтелектуальними порушеннями та спеціаліста по соціальній реабілітації дітей з особливими освітніми потребами з Німеччини. У рамках семінару з педагогами міста, батьками, науковцями були проведені практичні заняття, майстер-класи, круглі столи по роботі з дітьми зі спектром аутичних порушень.

Розпочав роботу Інклюзивно-ресурсний центр № 1, який буде забезпечувати права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, у тому числі в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, шляхом проведення комплексної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечувати їхній системний кваліфікований супровід.

Проведена інструктивно-методична нарада для асистентів вчителів та заступників директорів з навчально-виховної роботи, які відповідальні за організацію інклюзивного навчання. У нараді взяла участь директор Інклюзивно-ресурсного центру № 1.

Учні закладів освіти взяли участь у міському конкурсі творчих робіт, присвячених захисникам України.

У змаганнях з легкоатлетичного кросу в рамках ХХVIІ міської спартакіади школярів перше місце посіли учні шкіл № 2,5, 9, 15.

На базі школи № 1 проведено першість з футболу серед юнаків у залік ХХVIІ спартакіади школярів.

Команди учнів 9-11-х класів змагалися у ІІІ відкритому міському турнірі юних правознавців.

У школах міста пройшов Тиждень правових знань.

Триває отримання та розподіл підручників для учнів 1-х, 5-х та 10-х класів.

Проведено нараду директорів закладів загальної середньої освіти.

Організовано 10 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Станом на 4 жовтня 76 із 88 закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти і науки, отримали акти готовності до опалювального періоду 2018-2019 років.

Тривав капітальний ремонт покрівлі з утепленням в ДНЗ № 5.

Завершено капітальний ремонт системи опалення НВК № 34.

За кошти місцевого бюджету продовжуються капітальні ремонти приміщення харчоблоку школи № 8, санвузлів у НВК № 37, будівлі та покрівлі ДНЗ № 40, ремонт павільйонів у ДНЗ № 28.

За кошти державного бюджету завершено заміну віконних та дверних блоків у ЦЕНТУМ, тривав капітальний ремонт будівлі та приміщень ДНЗ № 36.

Ринок праці

За період з 28 вересня по 4 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 244 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 5 жовтня перебували на обліку, складала 2282 особи із них 1903 (83%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 928 одиниць: для робітників – 507, службовців – 306, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 115. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 420 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 4733 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1872.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 272 особи, із числа зареєстрованих безробітних: 127 працювали у КП «Зелене будівництво», 141 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 40 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

240 осіб проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.