007.jpg

Відбулось чергове засідання міського комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.

Першим у порядку денному засідання було питання щодо проекту міської програми забезпечення безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлового та громадського призначення «Суми без бар’єрів на 2019-2020 роки».

Секретар міського комітету Вікторія ЛИТВИНЕНКО повідомила, що для досягнення цілей програми необхідно забезпечити структурними підрозділами міської ради виконання спільно розроблених заходів.

Тому до 22 жовтня всі відповідні структурні підрозділи міської ради мають подати до департаменту соціального захисту населення свої пропозиції щодо того, які саме заходи мають бути реалізовані. Чекають пропозицій і від організацій людей з інвалідністю, які безпосередньо вкажуть на найбільш проблемні питання.

Потому перейшли до другого питання щодо проекту міської цільової програми соціальної підтримки осіб з інвалідністю, які пересуваються на кріслах колісних, на 2019-2021 роки. Такий наразі розробляється і до нього вже враховані зауваження від департаменту фінансів, економіки та інвестицій, куди він відправлений для погодження.

Насамкінець члени комітету домовились найближчим часом обстежити спортивні заклади міста, де займаються особи, які пересуваються на кріслах колісних. Голова комітету Ольга ВОЛОШИНА наголосила, що ці перевірки проводитимуться на виконання Плану заходів щодо підтримки розвитку системи спортивної реабілітації бойових дій, затвердженого Розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 16 липня 2018 року № 435-ОД та планування подальших спільних дій у цьому напрямку.

Тому департамент соціального захисту населення спільно з відділом молоді та спорту опрацювали перелік спортивних закладів, які підлягають перевірці. Інспектування здійснюватимуть усі структурні підрозділи, які входять до міського комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури.